Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?

Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.
1 tot 2 glazen Cola Zero, meestal bij het eten, voor de rest koffie en (flessen) water.

LOL. HLN is de roddelpers bij uitstek, maar als dit verhaal waar is, dat is wel te gek om los te lopen. Easy victim (dakloze) - Easy blame - Nobody cares - Next!

De enige cola met een smaakje dat mag gedronken worden is coca cola vanille.

Kunt ge da hier nog verkrijgen eigenlijk? Ik winkel alleen maar in de Okay en daar hebben ze da niet :(
Bij Albert Heijn.
Ik drink nu wel nog maar 2 blikes Cola Light meer op een dag, maar Cola Zero Vanille is echt :love:

Oeh, ik wist zelfs niet dat die in Zero bestond. Vond die vroeger nog lekker maar alles non-light/zero vind ik veel te plakkerig nu.
Enkel in AH?
Zelf enkel nog maar in de AH gevonden, bij de Colruyt alvast zeker niet.
Ik drink 'm zelf niet graag, maar voor wie er fan van is, ook de Cherry variant is bij de AH in Zero te verkrijgen.

Heb het ook nog maar enkel in AH gezien. Vooral in de Nederlandse ketens denk ik. Misschien dat er een Jumbo of zo iets ook in uw buurt is.

pepsi > coca cola

drop-the-mic-obama-mic-drop.gif
https://www.beyondgaming.be/threads/coca-cola-of-pepsi.1570/

Weer supermarkt. Het was eerder komisch.
Staat er ene aan de rij winkelkarren vrij ostentatief in zijn zakken te rommelen en vraagt hij aan vier voorgangers ‘mag ik uw kar hebben’. De eerste twee hadden een jeton dus dat was njet maar de twee anderen een Euro dus die wilden wel. Alleen wou hij geen Euro geven, hij wou gewoon de kar. Hetgeen ze misschien ook nog wel wilden doen maar hij zei (letterlijk) ‘nou, brah, geef em maar gewoon’. 1) ‘brah’ tegen twee madammen van dik in de zeventig en 2) Oer, oer Hollands maar twas duidelijk geen ‘inheemse’ Hollander. Die madammen dus weg aan een tempo dat ze zeker sinds 1998 niet meer gehaald hebben.

Compleet hetzelfde hier eigenlijk. Als ik op café dan bob speel is dat vaak ook teleurstellend, want na de 2de ice tea (die smaak hebben ze trouwens ook verkloot) heb je het wel gezien. Gelukkig begint er wat meer variatie te komen in het segment zonder alcohol.

Maar echt, wat voor een geweldige "uitvinding" is drinkbaar kraantjeswater toch. Als ik dan van vrienden hoor dat ze met flessen sleuren, ik snap het niet (tenzij voor kleine kinderen).
Klein kindje hier en geen drinkbaar kraanwater, maar zelfs thuis met drinkbaar leidingwater drinken we altijd uit flessen. Het is maar hoe je opgevoed bent zeker?

Hier ook gewoon altijd kraanwater. Heeft IMO de perfecte temperatuur om eens goed door te drinken. Koelkast is daarvoor nét te koud en kamertemperatuur is nogal mèh.

Hoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?

Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.

momenteel té veel. Ik heb een hele tijd 1 flesje (20cl) Pepsi Max per dag gedronken. Nu is het weer 33cl blikjes, soms meerdere op een dag. Er mee stoppen lukt me nooit volledig :(

Discussies voeren is hier niet meer doenbaar op dit forum. In elk topic met een iet of wat maatschappelijk thema zijn het steeds dezelfde groepen members die aan beide kanten van het spectrum met getrokken messen naar elkaar staan.

Bij gelijk welk thema weet je op voorhand al welke member welke kant zal kiezen. Discussies voeren gaat niet meer, het is wit of zwart, bij de minste poging tot nuancering van iets behoor je direct tot het slechte kamp.

Sinds ik COVID gehad heb en nu al enkele weken geen symptomen heb (zijnde hoesten, hoofdpijn etc) merk ik toch op dat ik me nog erg moe voel elke dag. Naar de gym geweest en ik was gewoon bekaf na een opwarmingset deadlifts. Kon gewoon niet meer op adem komen. Ik stop bv. nu met werken en merk dat ik gewoon wil slapen of platliggen en niets doen.

Discussies voeren is hier niet meer doenbaar op dit forum. In elk topic met een iet of wat maatschappelijk thema zijn het steeds dezelfde groepen members die aan beide kanten van het spectrum met getrokken messen naar elkaar staan.

Bij gelijk welk thema weet je op voorhand al welke member welke kant zal kiezen. Discussies voeren gaat niet meer, het is wit of zwart, bij de minste poging tot nuancering van iets behoor je direct tot het slechte kamp.
Dat is overal, heb ik zo de indruk. Mensen weigeren nuance te aanvaarden, nochtans kom ik uit een tijd waar men niet anders zei dan ‘het is niet al zwart-wit’

Weer supermarkt. Het was eerder komisch.
Staat er ene aan de rij winkelkarren vrij ostentatief in zijn zakken te rommelen en vraagt hij aan vier voorgangers ‘mag ik uw kar hebben’. De eerste twee hadden een jeton dus dat was njet maar de twee anderen een Euro dus die wilden wel. Alleen wou hij geen Euro geven, hij wou gewoon de kar. Hetgeen ze misschien ook nog wel wilden doen maar hij zei (letterlijk) ‘nou, brah, geef em maar gewoon’. 1) ‘brah’ tegen twee madammen van dik in de zeventig en 2) Oer, oer Hollands maar twas duidelijk geen ‘inheemse’ Hollander. Die madammen dus weg aan een tempo dat ze zeker sinds 1998 niet meer gehaald hebben.
Enkele jaren terug met vakantie in Italië.
Daar zaten aan praktisch elke supermarkt 'vluchtelingen' te wachten. Die vroegen dan aan de mensen die alles in de koffer aan't laden waren of ze die kar mochten terugbrengen om dan het muntstuk te houden. Kwestie van toch wat inkomen te genereren per dag veronderstel ik dan.
Ik heb daar ook ene m'n kar laten terugbrengen omdat de wagen op 't eerste verdiep stond , ik al zeiknat stond van 't zweet wegens bijna 40°c en ik geen goesting had om heel da stuk terug naar beneden te lopen.
En ik was toch al weg eer die gast er achter kwam dat da zo'n plastic jetonneke was da ik eens bij een vakbondsactie heb gekregen.

VN klimaatrapport... Veel blabla maar voor de rest nog niets. Later dit jaar een ander rapport hoe ze het kunnen tegengaan.
De wereld moet wel meedoen.. Tzal weer wat zijn.
Ze gaan hier geen gascentrales moeten zetten.

Jill Peeters die ons de les gaat gaan spellen over het klimaat, maar zelf naar de VSA gaat om “orkanen te jagen”. (Lees: vliegtuig heen, vliegtuig terug en ter plekke met een V8 gaat rondrijden).

Iets met oog, balk en splinter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan