Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
naast de cherry varianten natuurlijk
Of Pepsi...
Bijvoorbeeld in Pizza Hut heb je geen andere keuze. Dan nog liever Mirinda of 7up dan Pepsi. :tongue:

Ik vond Cola Life (met stevia) nog lekker, maar dat hebben ze dan afgeschaft. :(

Ok, komt op boodschappenlijst. :smile:

Mevrouw Mamba is overgeschakeld naar Cola Light. Smaakt stukken beter geeft ze aan. No idea want ik drink dat niet.
En dit ook, you never know... :tongue:

pepsi > coca cola

drop-the-mic-obama-mic-drop.gif

Het weer dit jaar. Niet in te schatten. Ergens in mei heb ik de zonnewering opgezet, maar die is maar enkele weken nuttig geweest. Qua temperaturen zit het wel goed, regenval in juli en augustus is in België meestal ook aan de hogere kant, maar dit is schrijnend. Om het uur verandert het van herfsachtig (maar niet echt, het is nog te warm) naar zomerachtig (zweet op de rug tijdens wandeling). Beter dan vorige twee jaren, maar het mag nu wel een weekse wat warmer.

Ik ken echt mensen die geloven dat plat water hun dorst niet lest maar cola wel want dat bruist.
Ik ben zo iemand :p

Nee, serieus. Als ik plat water drink is dat minstens een halve liter ineens. Gewoon omdat dat zo gemakkelijk binnengiet. Erna heb ik altijd last van een waterbuik.
Frisdrank met bruis drink ik minder ineens waardoor ik geen last heb van die waterbuik.

Ik geef ook toe dat ik verslaafd ben aan Cola (de echte niet de Light of Zero brol)

En ja, ik besef dat dit idioot is :p

Ik ben de laatste om commentaar te geven op de gezondheidsrisico's van andermans levensstijl, maar van alle "vices" was frisdrank voor mij het gemakkelijkste om op te geven. Met héél grote voorsprong zelfs, ik snap niet echt dat mensen daar verslaafd aan kunnen zijn eerlijk gezegd. Suiker natuurlijk wel, maar er zijn imo betere bronnen om die verslaving te voeden dan frisdrank.

Ik drink zelf al jaren quasi uitsluitend kraantjeswater, koffie en alcohol. Nogmaals, ik wens mij niet te presenteren als een gezondheidsgoeroe want dat zou behoorlijk hypocriet zijn, maar persoonlijk vind ik water ook gewoon heel erg lekker en verfrissend. En het doet de smaak van uw eten véél beter tot z'n recht komen, tenzij ge Haribo serveert als diner natuurlijk.

Ik ben de laatste om commentaar te geven op de gezondheidsrisico's van andermans levensstijl, maar van alle "vices" was frisdrank voor mij het gemakkelijkste om op te geven. Met héél grote voorsprong zelfs, ik snap niet echt dat mensen daar verslaafd aan kunnen zijn eerlijk gezegd. Suiker natuurlijk wel, maar er zijn imo betere bronnen om die verslaving te voeden dan frisdrank.

Ik drink zelf al jaren quasi uitsluitend kraantjeswater, koffie en alcohol. Nogmaals, ik wens mij niet te presenteren als een gezondheidsgoeroe want dat zou behoorlijk hypocriet zijn, maar persoonlijk vind ik water ook gewoon heel erg lekker en verfrissend. En het doet de smaak van uw eten véél beter tot z'n recht komen, tenzij ge Haribo serveert als diner natuurlijk.
Compleet hetzelfde hier eigenlijk. Als ik op café dan bob speel is dat vaak ook teleurstellend, want na de 2de ice tea (die smaak hebben ze trouwens ook verkloot) heb je het wel gezien. Gelukkig begint er wat meer variatie te komen in het segment zonder alcohol.

Maar echt, wat voor een geweldige "uitvinding" is drinkbaar kraantjeswater toch. Als ik dan van vrienden hoor dat ze met flessen sleuren, ik snap het niet (tenzij voor kleine kinderen).

Sinds mijn vrouw de inkopen doet, is er bij ons ook geen frisdrank meer. (Maar wel fruitsap, en dat is helaas eigenlijk dezelfde brol).

plus het ongewenste neveneffect: als we ergens anders zijn, kijken de kinderen er enorm naar uit om Cola/fanta/sprite te bestellen.

Ik maak me geen illusies, eens die het huis uit zijn, kopen die een kar vol 2L flessen cola.

Maar echt, wat voor een geweldige "uitvinding" is drinkbaar kraantjeswater toch. Als ik dan van vrienden hoor dat ze met flessen sleuren, ik snap het niet (tenzij voor kleine kinderen).
Om frisdrank te drinken moet je natuurlijk niet per se met flessen sleuren, daarvoor bestaan er dingen als de sodastream. :p

Weet niet of de smaak helemaal vergelijkbaar is met de "real deal". Voor water zie ik alleszins ook niet de meerwaarde van flessenwater te kopen, zeker niet voor het gigantische verschil in prijs met perfect drinkbaar kraantjeswater.

Hoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?

Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.

Hoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?

Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.
Vroeger de ganse dag door. Nu drink ik op het werk altijd water en dan 's avonds een paar glazen Cola Zero met wat rum of wodka bij :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan