Green Mamba
Well-known member
Het zou zomaar eens kunnen dat ze daar dan de smaak appetijtelijker van hebben gemaakt. Als ik al die smaakverschillen hier zo lees.dat is imho de meest gore cola ever...
naast de cherry varianten natuurlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou zomaar eens kunnen dat ze daar dan de smaak appetijtelijker van hebben gemaakt. Als ik al die smaakverschillen hier zo lees.dat is imho de meest gore cola ever...
Mmm cherry cola in burger King nadat je een chili cheese burger gegeten hebt.dat is imho de meest gore cola ever...

NaluIk drink geen koffie en heb na de middag toch een klein cafeïneshot nodig...![]()

De enige cola met een smaakje dat mag gedronken worden is coca cola vanille.Mmm cherry cola in burger King nadat je een chili cheese burger gegeten hebt.![]()

In blik van 25cl bij Albert Heijn.De enige cola met een smaakje dat mag gedronken worden is coca cola vanille.
Kunt ge da hier nog verkrijgen eigenlijk? Ik winkel alleen maar in de Okay en daar hebben ze da niet![]()
Of Pepsi...naast de cherry varianten natuurlijk

Ok, komt op boodschappenlijst.

En dit ook, you never know...Mevrouw Mamba is overgeschakeld naar Cola Light. Smaakt stukken beter geeft ze aan. No idea want ik drink dat niet.

www.worlddata.info
Ik ben zo iemandIk ken echt mensen die geloven dat plat water hun dorst niet lest maar cola wel want dat bruist.

Compleet hetzelfde hier eigenlijk. Als ik op café dan bob speel is dat vaak ook teleurstellend, want na de 2de ice tea (die smaak hebben ze trouwens ook verkloot) heb je het wel gezien. Gelukkig begint er wat meer variatie te komen in het segment zonder alcohol.Ik ben de laatste om commentaar te geven op de gezondheidsrisico's van andermans levensstijl, maar van alle "vices" was frisdrank voor mij het gemakkelijkste om op te geven. Met héél grote voorsprong zelfs, ik snap niet echt dat mensen daar verslaafd aan kunnen zijn eerlijk gezegd. Suiker natuurlijk wel, maar er zijn imo betere bronnen om die verslaving te voeden dan frisdrank.
Ik drink zelf al jaren quasi uitsluitend kraantjeswater, koffie en alcohol. Nogmaals, ik wens mij niet te presenteren als een gezondheidsgoeroe want dat zou behoorlijk hypocriet zijn, maar persoonlijk vind ik water ook gewoon heel erg lekker en verfrissend. En het doet de smaak van uw eten véél beter tot z'n recht komen, tenzij ge Haribo serveert als diner natuurlijk.
Ik ben de laatste om commentaar te geven op de gezondheidsrisico's van andermans levensstijl, maar van alle "vices" was frisdrank voor mij het gemakkelijkste om op te geven. Met héél grote voorsprong zelfs, ik snap niet echt dat mensen daar verslaafd aan kunnen zijn eerlijk gezegd. Suiker natuurlijk wel, maar er zijn imo betere bronnen om die verslaving te voeden dan frisdrank.
Ik drink zelf al jaren quasi uitsluitend kraantjeswater, koffie en alcohol. Nogmaals, ik wens mij niet te presenteren als een gezondheidsgoeroe want dat zou behoorlijk hypocriet zijn, maar persoonlijk vind ik water ook gewoon heel erg lekker en verfrissend. En het doet de smaak van uw eten véél beter tot z'n recht komen, tenzij ge Haribo serveert als diner natuurlijk.
Om frisdrank te drinken moet je natuurlijk niet per se met flessen sleuren, daarvoor bestaan er dingen als de sodastream.Maar echt, wat voor een geweldige "uitvinding" is drinkbaar kraantjeswater toch. Als ik dan van vrienden hoor dat ze met flessen sleuren, ik snap het niet (tenzij voor kleine kinderen).

Volgens mij smaakt pepsi echt wel anders dan de 7up.Ik gebruik Sodastream en heb siroop van Pepsi en 7up. Smaakt hetzelfde.
Vroeger de ganse dag door. Nu drink ik op het werk altijd water en dan 's avonds een paar glazen Cola Zero met wat rum of wodka bijHoeveel frisdrank drinken jullie gemiddelde zo per dag of per week?
Tot een elf jaar geleden was dat bij mij misschien een 33cl blikje of twee (Cola of Fanta) per dag + dan 's avonds bij het eten nog van de fles. Dan zo goed als gestopt met frisdrank en enkel nog in het weekend 2 of 3 25cl blikjes. Een van 33cl is ook teveel nu voor mij.