Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ergens een samenkomst geweest die ik gemist heb en waar men besloten heeft om systematisch het woordje "worden" door het woordje "komen" te vervangen? Ik lees hier op de voorbije pagina's "zot komen", "wakker komen", etc. Toch wel een kleine ergernis.
Garantie dat dat uit West-Vlaanderen komt.

Ik denk dat het bij de vrouw wie hij hier een “kolos“ noemt en vergelijkt met “The mountain“ wel kwetsend kan overkomen.
Indien dat zo is dan ben ik van mening dat je dat als een soort van “verkeerd“ kan zien.

Maar is dit op antenne geweest of gewoon toevallig opgenomen? Want allé, dit is toch echt niet meer dan gewoon onnozele ventenklap. Als ze op twitter daar al van geshockeerd zijn raad ik ze aan nooit de kleedkamer van een voetbalploeg binnen te stappen, dan vallen ze ter plaatsen dood van de schok.

Maar is dit op antenne geweest of gewoon toevallig opgenomen? Want allé, dit is toch echt niet meer dan gewoon onnozele ventenklap. Als ze op twitter daar al van geshockeerd zijn raad ik ze aan nooit de kleedkamer van een voetbalploeg binnen te stappen, dan vallen ze ter plaatsen dood van de schok.
Ik had begrepen dat dit is uitgezonden.

Dit is gewoon totaal not done. Je kan zo'n marginale klap verwachten van wat zatlapppen op café maar niet van hen op die plaats en in die positie.

hij dacht dat lifestream gedaan was, maar die liep nog door, dus is inderdaad op antenne geweest.

De legendarische tv-serie ‘Allo ‘Allo! krijgt in het Verenigd Koninkrijk voortaan een waarschuwing mee wanneer het uitgezonden of in een streamingkanaal aangeboden wordt. De serie is “gedateerd”, staat er dan bij, en dat is te wijten aan de stereotyperingen en seksuele ondertoon. Dat melden Britse media.

Tja. Ik voel mij niet echt meer thuis in deze wereld. Alles wat je zegt moet tegenwoordig extreem afgemeten worden en door 100 filters gaan, want o wee dat je iemand zou kwetsen!

Van de ene kant vind ik het ook niet correct wat Eddy Demarez zegt, maar de reactie van de VRT daarop lijkt mij ook sterk overdreven. Ze een voorbeeld stellen en heiliger zijn dan de paus tegenwoordig.

Hier ook nog maar pas wakker.
De eerste keer in bijna 7 weken dat ik eens fatsoenlijk heb kunnen slapen. (fucking hoofdpijn is er wel nog steeds)
Nadeel is dat het grootste deel van de dag al voorbij is.
Ik heb dan wel eens goed kunnen slapen, maar ondertussen alweer zware hoofpijn, houd dat dan niet op :wallbash:

Nog een ergernis van de afgelopen dag:
Mijn ma was per ongeluk op hare bril gaan zitten waardoor de oor geplooid was, dus naar de opticien.
Eerst effe gekeken of hij niet op verlof was, maar stond niks van op de website. Open tot 18h.
We waren daar tussen 17h en 17h30, winkel was gesloten terwijl alle verlichting binnen gewoon aan was.
Ook nog proberen bellen, maar geen enkele reactie.

Laatst bewerkt:
@knight-rider toen ik 10 dagen aaneensluitend migraine had én daar dus ook volop migrainemedicatie voor nam, kreeg ik via de huisarts het advies een SPOEDafspraak te maken bij de neuroloog. Secretariaat gebeld en enkele uren later kreeg ik al telefoon terug dat de neuroloog me graag de volgende dag wou zien. Bel aub morgen voor een afspraak naar neuro én zeg duidelijk hoeveel dagen je al hoofdpijn hebt zodat je niet in de agenda van oktober belandt 😔😔😔

Ik ben hier GVD al klaarwakker sinds 4u deze ochtend.
Op de hoek van de straat woont er sinds een jaar een koppeltje dat eenmaal per maand een soiree organiseert.
Dit begint rond 23u, soms is het al gedaan om 3u, deze ochtend tot 6u.
Lachen en gieren, en allemaal strontzat.
De politie heb ik net ingelicht, ze krijgen daar één kans om hun gedrag aan te passen.
Een mens zou voor minder een slaghout kopen.

Is er ergens een samenkomst geweest die ik gemist heb en waar men besloten heeft om systematisch het woordje "worden" door het woordje "komen" te vervangen? Ik lees hier op de voorbije pagina's "zot komen", "wakker komen", etc. Toch wel een kleine ergernis.
Ze spreken daar ook over klaar worden. En klaar komen. Wordt allemaal een beetje verwarrend zo!

Deze ochtend was het mijn beurt om uit te slapen, maar dat is buiten een vlieg met ADHD gerekend die op één of andere manier onze kamer is binnengeraakt. :sop:

Deze ochtend was het mijn beurt om uit te slapen, maar dat is buiten een vlieg met ADHD gerekend die op één of andere manier onze kamer is binnengeraakt. :sop:
Ik heb mij er al bij neergelegd dat er altijd één stomme mug mijn killing spree van de avond ervoor overleeft.

Gerelateerd aan een andere ergernis: de vorige eigenaars hier die dachten dat het een clever idee was om een vijver aan te leggen vlak aan het slaapkamerraam.

Ik heb mij er al bij neergelegd dat er altijd één stomme mug mijn killing spree van de avond ervoor overleeft.

Gerelateerd aan een andere ergernis: de vorige eigenaars hier die dachten dat het een clever idee was om een vijver aan te leggen vlak aan het slaapkamerraam.
Laat u een container aarde brengen en demp die vijver zou ik zeggen.

Een vijver is nochtans geen kweekvijver voor muggen hoor, wanneer die helder water heeft. Gewoon een plek waar muggenlarven het loodje leggen. Er is een reden waarom de meeste muggen hun eieren leggen in ondiepe plassen en vuil water, geen predatoren. Wij hebben hier dit jaar, net zoals iedereen, meer muggen dan anders. Maar er is geen systematisch verschil in de tijd voor dat we hier een vijver hebben aangelegd en nu.

@knight-rider toen ik 10 dagen aaneensluitend migraine had én daar dus ook volop migrainemedicatie voor nam, kreeg ik via de huisarts het advies een SPOEDafspraak te maken bij de neuroloog. Secretariaat gebeld en enkele uren later kreeg ik al telefoon terug dat de neuroloog me graag de volgende dag wou zien. Bel aub morgen voor een afspraak naar neuro én zeg duidelijk hoeveel dagen je al hoofdpijn hebt zodat je niet in de agenda van oktober belandt 😔😔😔
Jaren terug (2013-2014) heb ik maanden lang met zware hoofdpijn gezeten, toen heb ik serieus afgezien, tot op het punt dat ik het helemaal niet meer zag zitten en dan is er uiteindelijk toch een juiste diagnose gekomen en een oplossing.
Ik had twee weken terug al naar het ziekenhuis gebeld, maar zonder doorverwijzing van de huisdokter is daar niet snel binnen te raken.
Ik heb echter nog een e-mail adres van de neuroloog zelf terug gevonden van toen en ik hoop dat dat nog on gebruik is, dan kan ik haar op die manier rechtstreeks bereiken.

Een vijver is nochtans geen kweekvijver voor muggen hoor, wanneer die helder water heeft. Gewoon een plek waar muggenlarven het loodje leggen. Er is een reden waarom de meeste muggen hun eieren leggen in ondiepe plassen en vuil water, geen predatoren. Wij hebben hier dit jaar, net zoals iedereen, meer muggen dan anders. Maar er is geen systematisch verschil in de tijd voor dat we hier een vijver hebben aangelegd en nu.
Probleem is dat de meeste vijvers verkeerd aangelegd zijn waardoor zonder hulpmiddelen helder water quasi onmogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan