DiffieHM
Well-known member
+ je lost een 20 jaar oud mysterie op. Klinkt als de perfecte zaterdagavondDie wedstrijd win ik![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ je lost een 20 jaar oud mysterie op. Klinkt als de perfecte zaterdagavondDie wedstrijd win ik![]()

Ha, ik hoop dat mijn rijbewijs nooit verplicht vervangen moet worden, ik vind op mijn rijbewijs dat ik een zalige foto heb!Die wedstrijd win ik![]()

Maak dan gewoon een pasfoto in de zomer?Ha, ik hoop dat mijn rijbewijs nooit verplicht vervangen moet worden, ik vind op mijn rijbewijs dat ik een zalige foto heb!
In tegenstelling tot mij pasfoto's op de ID die altijd in de winter worden getrokken wanneer ik ziek ben...![]()

Ik ben gelukkig van de mijne vanaf sinds ik nieuw formaatje heb. Man dat was een mottige foto. Bleek, mager, john lennon brilleke op, precies of ik had net mijn eten en drank van de afgelopen maand uitgekotst wegens teveel gezopen.Ha, ik hoop dat mijn rijbewijs nooit verplicht vervangen moet worden, ik vind op mijn rijbewijs dat ik een zalige foto heb!
In tegenstelling tot mij pasfoto's op de ID die altijd in de winter worden getrokken wanneer ik ziek ben...![]()
K zal het in mijn agenda van juli 2024 zetten!Maak dan gewoon een pasfoto in de zomer?![]()

Als ge mij nie had eh!K zal het in mijn agenda van juli 2024 zetten!![]()
dat vraagt toch meer uitleg.Ik ben er gisteren in geslaagd om mijn armspier te verrekken bij het bellenblazen.
Hij bedoelde eigenlijk ballenblazen... maar dan nog snap ik het nietdat vraagt toch meer uitleg.

Wel, het was zo'n bellenblaaszwaard. Ik trek het zwaard rustig uit de schede, en bij die beweging blesseer ik mij. Soms voel ik me echt 96.dat vraagt toch meer uitleg.
Als ge mij nie had eh!

FtfyHier kan ik om de paar dagen enkele sigarettenpeuken van tussen de kiezel op de inrit rapen. Dus er is iemand die hier dagelijks voorbij komt en rookt..
Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods metcamerajachtgeweer). Let me know!
Vraag eens in een bejaardentehuis.Hier kan ik om de paar dagen enkele sigarettenpeuken van tussen de kiezel op de inrit rapen. Dus er is iemand die hier dagelijks voorbij komt en rookt..
Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera). Let me know!
ReleaseZelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera). Let me know!
Ge hebt ze toch achtervolgd tot op de parking van de Colruyt?Aha! Ik heb deze situatie exact meegemaakt!
Zat met dochtertje op de trampoline, kregen opeens een bekertje bier in onze nek. (Wat verderop is een jeugdhuis en er was een feestje aan de gang, blijkbaar een 16-jarig ventje dat indruk wou maken op zijn vriendjes)
Ben los de schuifpoort overgeklommen want had de sleutel niet bij. Ventje bijna in zijn broek gepist... Heb uiteraard geen fysiek geweld gebruikt... Minderjarig enzo. Maar dat bekertje is hij toch braafjes in de vuilbak gaan gooien met klapperende tanden.
O ja! Nog eentje! Heb ooit eens een vrouw klemgereden want zag haar een vuilzak in mijn GFT bak smijten die langs de straat stond toen ik met de wagen kwam aangereden. Die heeft dat ook nooit meer gedaan![]()

@kay-gellHier kan ik om de paar dagen enkele sigarettenpeuken van tussen de kiezel op de inrit rapen. Dus er is iemand die hier dagelijks voorbij komt en rookt..
Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera). Let me know!