Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die wedstrijd win ik :unsure:
Ha, ik hoop dat mijn rijbewijs nooit verplicht vervangen moet worden, ik vind op mijn rijbewijs dat ik een zalige foto heb! 😍

In tegenstelling tot mij pasfoto's op de ID die altijd in de winter worden getrokken wanneer ik ziek ben... 😭

Ha, ik hoop dat mijn rijbewijs nooit verplicht vervangen moet worden, ik vind op mijn rijbewijs dat ik een zalige foto heb! 😍

In tegenstelling tot mij pasfoto's op de ID die altijd in de winter worden getrokken wanneer ik ziek ben... 😭
Maak dan gewoon een pasfoto in de zomer? :unsure:

Ik ben gelukkig van de mijne vanaf sinds ik nieuw formaatje heb. Man dat was een mottige foto. Bleek, mager, john lennon brilleke op, precies of ik had net mijn eten en drank van de afgelopen maand uitgekotst wegens teveel gezopen.

Hier kan ik om de paar dagen enkele sigarettenpeuken van tussen de kiezel op de inrit rapen. Dus er is iemand die hier dagelijks voorbij komt en rookt..

Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera). Let me know!

Hier kan ik om de paar dagen enkele sigarettenpeuken van tussen de kiezel op de inrit rapen. Dus er is iemand die hier dagelijks voorbij komt en rookt..

Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera jachtgeweer). Let me know!
Ftfy

Zelf heb ik er de tijd niet voor maar, als er iemand is die iemand kent die hier een hele dag aan het raam wilt komen zitten en buiten kijken (desnoods met camera). Let me know!
Vraag eens in een bejaardentehuis.

Expert raamkijkers genoeg.

Dan zien die ook eens iets anders.

Kijk naar schoenen voor de kinderen (simpele gympen voor in de tuin) en krijg keuze tussen maat ‘little kid’ 1,2 of 3 en ‘big kid’ 1,2 of 3. De size chart geeft mooi US, UK en EU mee maar naar de size van de kid heb ik dus het raden…

Aha! Ik heb deze situatie exact meegemaakt!

Zat met dochtertje op de trampoline, kregen opeens een bekertje bier in onze nek. (Wat verderop is een jeugdhuis en er was een feestje aan de gang, blijkbaar een 16-jarig ventje dat indruk wou maken op zijn vriendjes)

Ben los de schuifpoort overgeklommen want had de sleutel niet bij. Ventje bijna in zijn broek gepist... Heb uiteraard geen fysiek geweld gebruikt... Minderjarig enzo. Maar dat bekertje is hij toch braafjes in de vuilbak gaan gooien met klapperende tanden.

O ja! Nog eentje! Heb ooit eens een vrouw klemgereden want zag haar een vuilzak in mijn GFT bak smijten die langs de straat stond toen ik met de wagen kwam aangereden. Die heeft dat ook nooit meer gedaan 😂
Ge hebt ze toch achtervolgd tot op de parking van de Colruyt? 😉

@kay-gell

Gisteren keelpijn, dus op het werk direct ne stok in mijne neus gehad (lang leve de zorg :unsure: ) en negatief getest.
Vandaag ne snotneus erbij, kortademig en gewoon een dag om me vooruit te slepen. Nog 9 werkdagen en dan verlof... 🤞🤞🤞

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan