Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn zoveel truckskes. Een die je vroeger bij Q8 had (nu mss nog), was crazy thursday. Dan ging er 18c van de maximumprijs af! Dat ze de rest vd week 20c van de max afdeden, werd niet verteld. Ik woonde toen op een paar 100m van een Q8, en op donderdag moest je daar niet zijn, door de file. Het werkte dus.
Lukoil deed (of doet) dat ook.
Enige keer dat ze wel een legit actie deden was dat er bij 1 Q8 station (waar het meest getankt werd over een bepaalde periode) op een bepaalde dag aan officiële maximumprijs -50% kon getankt worden. Dat was toevallig in Geel toen en ze stonden héél ver aan te schuiven. Is al 11 jaar geleden ondertussen denk ik.

Lukoil deed (of doet) dat ook.
Enige keer dat ze wel een legit actie deden was dat er bij 1 Q8 station (waar het meest getankt werd over een bepaalde periode) op een bepaalde dag aan officiële maximumprijs -50% kon getankt worden. Dat was toevallig in Geel toen en ze stonden héél ver aan te schuiven. Is al 11 jaar geleden ondertussen denk ik.
Ik heb een Q8 tankkaart gehad tot 2017 blijkbaar, toen was het nog in voege. Hoeveel jaar ervoor het al zo was weet ik niet. :p
Lukoil deed dat idd ook toen.

Dat vind ik dus ongelofelijk hilarisch in wat voor bochten mensen zich soms wringen om een paar (tientallen in dit geval) euro's te besparen. Als ik zelf zo'n zaak zou hebben, zou ik dat gewoon af en toe voor de leut doen, gewoon om dat te kunnen afzien hoe mensen zich dan gedragen :laugh:

De laatste fles gin die ik uit het ouderlijk huis gehaald heb, is leeg. (Ik drink niet, was mijn trouwboek). Ik smeet ze weg om ze dan tien seconden later toch weer uit te vissen. Of hoe iets compleet idioot je plots emotioneel kan maken. Het zal een van de laatste dingen zijn die ze nog zelf gekocht en vastgehad heeft.

Guy de buurman heeft een paar weken geleden 2 aartslelijke plastieke buxuskegeltjes voor onze voortuin geplant. Guy houdt zich graag elke week uren bezig met dat stukje grond van 3 vierkante meter - dat niet van hem is - netjes te houden, maar het intereseert ons niet echt dus laten we hem maar wat begaan.

Guy staat nu om de een of andere reden met een schup in de gietende regen de aarde rond zijn plastieke buxusstruikjes plat te meppen. Ik ben blij dat Guy een even leuke dag als ik heeft.
Als ze ook geïnteresseerd zijn in wat jij te zeggen hebt, heb ik daar minder een probleem mee, maar in mijn ervaring zijn de buren die spontaan een kletske doen de buren die enkel over zichzelf willen praten en dan totaal niet naar uw antwoorden of reacties luisteren.

Ja Guy, ik heb het over u.
Mijn vriend wist me vandaag te melden dat de buurman niet Guy heet, maar Marc.

Het voelt alsof een dierbare is overleden.

Herkenbaar. Denk dat ik van mijn 8ste tot 17de ofzo ook gepest werd.
Afwisselende mensen maar toch ene die dat een jaar of 5 volgehouden heeft. Het jaar van mijn afstuderen was ik van mijn acne af, moest mijn haar knippen voor naar het school te gaan daar en plots vond iedereen mij knap en wilde met mij omgaan. Was de grootste mindfuck en switch in mijn leven ever denk ik.

Was op school nogal klein, dan lange blonde krullen en rond mijn 14de érg, érg veel acne op mijn gezicht. Oh en ik danste.
Hoewel ik op Chrystostomos dan een optreden gaf en iedereen mij kwam complimenteren omdat ik dat kon en iedereen verwachtte dat ik dat dus totaal niet kon.
Logisch als ge altijd als laatste gekozen werd bij LO :laugh:

Soit, ik was dus nog al een easy target. Op den duur probeerde ik die acne zelf met zo concealer (ofzoiets denk ik) weg te werken, tot klasgenoten dat zagen. Tja dan hebt ge prijs he.

Dat verstijven heb ik ook es gehad toen ik geslagen werd en ze voor me stonden te lachen, kon echt niet bewegen. Toen heb ik geleerd dat verstijven van angst dus echt bestaat. :laugh:

Keer ook in mijn ballen gestampt tijdens de pauze. Stond dan in de rij klaar voor de klas te janken.
Kwam er ne leerkracht
Leerkracht: "Wat is 't"
Ik: "X, heeft mij in mijn ballen getrapt"
Leerkracht "Gebruikt daar es een fatsoenlijk woord voor" *wandelt naar X* "Moet ik dat bij u ook es doen?"
Kous af, tja...

Paar keer ook een vuistslag gehad, aan het raam uitgehangen met mijn hoofd,.. Kan er ne boek van schrijven eigenlijk;
En dan es tijdens voetbal per ongeluk ene op zijn gezicht gestampt die heel laag kopte. Die gast zag er uit zoals Fred Durst van Limp Bizkit qua postuur, gezicht en had zelf zo een rood petje op altijd.
Dat schooljaar dus niet meer durven voetballen.

Maar ach, het is voorbij.
Fred Durst is uit respect voor u van look veranderd en heeft nu ook blond golvend haar zoals puber kaygell.

210729093844-restricted-fred-durst-07-28-2021-super-tease.jpg

Mijn buren noemen mij nog altijd Ronny, terwijl het Tonny is :) maakt het fun

(Niet men echte naam ofc)
Ik ken ne gast al 30+ jaar of zo. Ooit es tegen staan zeveren en sindsdien komen we mekaar sporadisch tegen op kermissen of zo en es in het uitgaansleven. Altijd een leutige babbel mee en pintjes drinken. We hebben wel 0 gemeenschappelijke vrienden (denk ik).

Ik weet nog altijd zijn voornaam niet, en ik durf het echt niet meer vragen. :laugh:

Edit: fb heeft hem ook nog altijd niet als vriendsuggestion gezet dus daaruit moet echt wel blijken dat we 0,0 gemeenschappelijke vrienden hebben aan wie ik dat es zou kunnen vragen.

Laatst bewerkt:
Ik ken ne gast al 30+ jaar of zo. Ooit es tegen staan zeveren en sindsdien komen we mekaar sporadisch tegen op kermissen of zo en es in het uitgaansleven. Altijd een leutige babbel mee en pintjes drinken. We hebben wel 0 gemeenschappelijke vrienden (denk ik).

Ik weet nog altijd zijn voornaam niet, en ik durf het echt niet meer vragen. :laugh:

Edit: fb heeft hem ook nog altijd niet als vriendsuggestion gezet dus daaruit moet echt wel blijken dat we 0,0 gemeenschappelijke vrienden hebben aan wie ik dat es zou kunnen vragen.
Eens uw vrouw erop afsturen om te polsen. "hey, David was het zeker, als ik me niet vergis? Ik ben de vrouw van @Tomski!" *wijs naar jou die enkele meter verder staat*
Weet hij ineens ook jouw naam 😏

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan