Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vriend wist me vandaag te melden dat de buurman niet Guy heet, maar Marc.

Het voelt alsof een dierbare is overleden.
=>
Als ze ook geïnteresseerd zijn in wat jij te zeggen hebt, heb ik daar minder een probleem mee, maar in mijn ervaring zijn de buren die spontaan een kletske doen de buren die enkel over zichzelf willen praten en dan totaal niet naar uw antwoorden of reacties luisteren.

Ja Guy, ik heb het over u.
Minder over uzelf praten @coldplayke...

Ik ken ne gast al 30+ jaar of zo. Ooit es tegen staan zeveren en sindsdien komen we mekaar sporadisch tegen op kermissen of zo en es in het uitgaansleven. Altijd een leutige babbel mee en pintjes drinken. We hebben wel 0 gemeenschappelijke vrienden (denk ik).

Ik weet nog altijd zijn voornaam niet, en ik durf het echt niet meer vragen. :laugh:

Edit: fb heeft hem ook nog altijd niet als vriendsuggestion gezet dus daaruit moet echt wel blijken dat we 0,0 gemeenschappelijke vrienden hebben aan wie ik dat es zou kunnen vragen.
:laugh: ik had ook zo ene die altijd op hetzelfde café zat als mijn maten en ik. Elke keer als we daar kwamen "HEY Lint, wat drinkt ge, shotje?". En elke keer als ik terug bij mijn vriendjes kwam "en wete nu al hoe em heet?"
20 jaar later weet ik het nog altijd niet.

=>

Minder over uzelf praten @coldplayke...

:laugh: ik had ook zo ene die altijd op hetzelfde café zat als mijn maten en ik. Elke keer als we daar kwamen "HEY Lint, wat drinkt ge, shotje?". En elke keer als ik terug bij mijn vriendjes kwam "en wete nu al hoe em heet?"
20 jaar later weet ik het nog altijd niet.
Dude, is it you?

Eens uw vrouw erop afsturen om te polsen. "hey, David was het zeker, als ik me niet vergis? Ik ben de vrouw van @Tomski!" *wijs naar jou die enkele meter verder staat*
Weet hij ineens ook jouw naam 😏
Ja maar hij kent mijn naam, da's het erge.

Das alle keren: eeeej tom!

En ik :"eeej mateke"

En dan drinken we ene :lol:

ik heb daar ooit een tip voor gezien. Als ge iemand een ontmoet en ge weet zijn of haar naam niet meer, moet ge dat gewoon vragen, maar toch doen alsof ge het nog weet.

Zo van.
- Hey, ah, efkes blackout Zeg het nog eens.
- Tomski
- nee ja, dat wist ik nog wel. ik bedoel uw achternaam.
- Vermeulen
- ah, hier se meneer vermeulen

Moet ge natuurlijk hopen dat hij niet het zotteke met u houdt door u verkeerde namen te geven.

Polleke opstarten?

(gelukkig is er nog mcdo met zijn eurodeals voor de luie ouders die egoïstisch deeltijds gaan werken! 👌)
Turkije: McDo voor 2 personen(volwassen menu en kindermenu): 5 euro
Ene keer geweest in een KFC in de VS. Miljaar was dat een triestig spel.

Was op de "baan", niet ergens in een grootstad maar dat leek mij eerder trekken op een daklozenkeuken.
De KFC in Turkije vond ik ook niet zo speciaal. Ik had een "Best of"-menu besteld omdat er daar verschillende varianten in zaten, maar echt "waw" is dat niet.....en ik ben zot van kip.

EDIT moderator: ongepaste opmerking verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Turkije: McDo voor 2 personen(volwassen menu en kindermenu): 5 euro

De KFC in Turkije vond ik ook niet zo speciaal. Ik had een "Best of"-menu besteld omdat er daar verschillende varianten in zaten, maar echt "waw" is dat niet.....en ik ben zot van kip.

Ik ben zodanig zot van kip dat m'n ex vermoed dat ik een vorig leven een zwarte was of zo. :unsure:
Voor zij die de link tussen "kip" en "zwarte" niet kennen. (leven jullie onder een steen of zo?)

als ze dat maar alleen van uw goesting voor kip dacht is dat ook geen compliment :unsure:
Voor zij die de link tussen 'groot geschapen' en 'zwarte' niet kennen. (leven jullie onder een steen of zo?)

Ik heb dat met mijn frituurbazin, maar dan omgekeerd. Ik ga daar al meer dan 20 jaar en die kent van al haar klanten de naam behalve van mij en ik vind dat eigenlijk nog wel grappig dus ik laat haar maar wat sukkelen in het ongewisse tot ze het durft vragen. :tongue:

fuck gasten, hoeveel alerts kun je iemand geven op 10 12 dagen tijd. No way dat ik dat overloop. Gewoon "mark read" en klaar ermee.
Ik wou dat dit ook op het werk(mails) kon doen, maar helaas moet ik die wel 1 per 1 lezen. :angry:

fuck gasten, hoeveel alerts kun je iemand geven op 10 12 dagen tijd. No way dat ik dat overloop. Gewoon "mark read" en klaar ermee.
Ik wou dat dit ook op het werk(mails) kon doen, maar helaas moet ik die wel 1 per 1 lezen. :angry:
Ik heb vanmiddag iemand 5x zijn emoticonreactie zien veranderen :lol:

Eerst love, dan like, dan lach, dan weer like en finaal gestopt met love :lol: en voor alles kreeg ik notification.

@Kingrotra :p

Ja maar hij kent mijn naam, da's het erge.

Das alle keren: eeeej tom!

En ik :"eeej mateke"

En dan drinken we ene :laugh:
Probeer het gesprek eens organisch te leiden naar een punt waar je je rijbewijs aan mekaar laat zien (bv degene die de belachelijkste rijbewijsfoto heeft, betaalt de andere een pint).

Komaan @Tomski inventief zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan