Mulan
Well-known member
Bwoa, als ik een foto aan onze buurman zou tonen, hoop ik toch dat hij 'm niet zal kennen!Lol iedereen kent onze Ski toch al.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwoa, als ik een foto aan onze buurman zou tonen, hoop ik toch dat hij 'm niet zal kennen!Lol iedereen kent onze Ski toch al.

=>Mijn vriend wist me vandaag te melden dat de buurman niet Guy heet, maar Marc.
Het voelt alsof een dierbare is overleden.
Minder over uzelf praten @coldplayke...Als ze ook geïnteresseerd zijn in wat jij te zeggen hebt, heb ik daar minder een probleem mee, maar in mijn ervaring zijn de buren die spontaan een kletske doen de buren die enkel over zichzelf willen praten en dan totaal niet naar uw antwoorden of reacties luisteren.
Ja Guy, ik heb het over u.
Ik ken ne gast al 30+ jaar of zo. Ooit es tegen staan zeveren en sindsdien komen we mekaar sporadisch tegen op kermissen of zo en es in het uitgaansleven. Altijd een leutige babbel mee en pintjes drinken. We hebben wel 0 gemeenschappelijke vrienden (denk ik).
Ik weet nog altijd zijn voornaam niet, en ik durf het echt niet meer vragen.
Edit: fb heeft hem ook nog altijd niet als vriendsuggestion gezet dus daaruit moet echt wel blijken dat we 0,0 gemeenschappelijke vrienden hebben aan wie ik dat es zou kunnen vragen.
ik had ook zo ene die altijd op hetzelfde café zat als mijn maten en ik. Elke keer als we daar kwamen "HEY Lint, wat drinkt ge, shotje?". En elke keer als ik terug bij mijn vriendjes kwam "en wete nu al hoe em heet?"Dude, is it you?=>
Minder over uzelf praten @coldplayke...
ik had ook zo ene die altijd op hetzelfde café zat als mijn maten en ik. Elke keer als we daar kwamen "HEY Lint, wat drinkt ge, shotje?". En elke keer als ik terug bij mijn vriendjes kwam "en wete nu al hoe em heet?"
20 jaar later weet ik het nog altijd niet.
Ja maar hij kent mijn naam, da's het erge.Eens uw vrouw erop afsturen om te polsen. "hey, David was het zeker, als ik me niet vergis? Ik ben de vrouw van @Tomski!" *wijs naar jou die enkele meter verder staat*
Weet hij ineens ook jouw naam![]()

Ik ging eerder gaan voor iets met nepotisme, blauwe politici en nog wat overdrijvingen.Plus est en vous en weg met de zesjescultuur, zowaar.
Misschien de minnaar van uw vrouwJa maar hij kent mijn naam, da's het erge.
Das alle keren: eeeej tom!
En ik :"eeej mateke"
En dan drinken we ene![]()

Straks de naam es vragenMisschien de minnaar van uw vrouw![]()
Turkije: McDo voor 2 personen(volwassen menu en kindermenu): 5 euroPolleke opstarten?
(gelukkig is er nog mcdo met zijn eurodeals voor de luie ouders die egoïstisch deeltijds gaan werken!)
De KFC in Turkije vond ik ook niet zo speciaal. Ik had een "Best of"-menu besteld omdat er daar verschillende varianten in zaten, maar echt "waw" is dat niet.....en ik ben zot van kip.Ene keer geweest in een KFC in de VS. Miljaar was dat een triestig spel.
Was op de "baan", niet ergens in een grootstad maar dat leek mij eerder trekken op een daklozenkeuken.
als ze dat maar alleen van uw goesting voor kip dacht is dat ook geen complimentTurkije: McDo voor 2 personen(volwassen menu en kindermenu): 5 euro
De KFC in Turkije vond ik ook niet zo speciaal. Ik had een "Best of"-menu besteld omdat er daar verschillende varianten in zaten, maar echt "waw" is dat niet.....en ik ben zot van kip.
Ik ben zodanig zot van kip dat m'n ex vermoed dat ik een vorig leven een zwarte was of zo.
Voor zij die de link tussen "kip" en "zwarte" niet kennen. (leven jullie onder een steen of zo?)
Yep, puur voor de speelgoed in de kindermenu. Tja, reizen met een 4jarige he.Zijn er dan echt mensen die op reis naar de mcdo en kfc gaan?![]()
![]()
![]()
![]()
in grootsteden? Ja hoor.Zijn er dan echt mensen die op reis naar de mcdo en kfc gaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Ahnee want ze kennen onze naam maar wij kennen hun naam niet. Dus logica zegt van niet...Dude, is it you?
) Yup, exact hetzelfde hier.Ja maar hij kent mijn naam, da's het erge.

Ik heb vanmiddag iemand 5x zijn emoticonreactie zien veranderenfuck gasten, hoeveel alerts kun je iemand geven op 10 12 dagen tijd. No way dat ik dat overloop. Gewoon "mark read" en klaar ermee.
Ik wou dat dit ook op het werk(mails) kon doen, maar helaas moet ik die wel 1 per 1 lezen.![]()

en voor alles kreeg ik notification.
Probeer het gesprek eens organisch te leiden naar een punt waar je je rijbewijs aan mekaar laat zien (bv degene die de belachelijkste rijbewijsfoto heeft, betaalt de andere een pint).Ja maar hij kent mijn naam, da's het erge.
Die wedstrijd win ikProbeer het gesprek eens organisch te leiden naar een punt waar je je rijbewijs aan mekaar laat zien (bv degene die de belachelijkste rijbewijsfoto heeft, betaalt de andere een pint).
Komaan @Tomski inventief zijn!