Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toevallig net naar Riphagen aan het kijken, ik kan het Joodse mensen op dit moment nog 100% meer vergeven dat ze bepaalde zaken niet afkunnen. Carnaval is een mooie traditie maar bepaalde dingen gaan nooit ok zijn.
Ik wil geen discussie over Joden starten, maar ik hoop dat je ook wel beseft dat je een eenzijdige kijk creëert als je maar 1 kant gaat bekijken.

Nee, dat wist ik nog!
Maar je zegt "diegene die altijd" ...
ALTIJD? 1 KEER! 1 KEER! :angry:
Kom kom doe dat eens in de slowchat!!!
Hier is de link:

Kom kom doe dat eens in de slowchat!!!
Hier is de link:
Sorry.

En eikel. Ik ging die link zelf posten zodra er nog iemand reageerde.

Zegt eens, hebt ge liefst nummer 1:
200.gif

2:
unnamed.gif

of 3:
200-1.gif

??

Amai dit heb ik nog nooit gezien (of nog nooit gemerkt). Zou dit courant zijn bij vele tankstations?
Jaren terug is mij dat eens opgevallen bij één van hun tankstations. Toen ik dat op het werk zei waren er snel andere mensen die hetzelfde gezien hadden bij andere tankstations van de groep. Ook op het internet kreeg ik hier bevestiging over.
Bij andere tankstations waar ik er al op gelet heb, heb ik het nooit gezien.

Jaren terug is mij dat eens opgevallen bij één van hun tankstations. Toen ik dat op het werk zei waren er snel andere mensen die hetzelfde gezien hadden bij andere tankstations van de groep. Ook op het internet kreeg ik hier bevestiging over.
Zou het niet kunnen omdat dit bvb overdag met bediening was en snachts niet.

Akkoord! Mss alles verplaatsen naar slowchat en dan die topic naar zwam verplaatsen.
Laten we gewoon algemene naar zwam verplaatsen

Er zijn zoveel truckskes. Een die je vroeger bij Q8 had (nu mss nog), was crazy thursday. Dan ging er 18c van de maximumprijs af! Dat ze de rest vd week 20c van de max afdeden, werd niet verteld. Ik woonde toen op een paar 100m van een Q8, en op donderdag moest je daar niet zijn, door de file. Het werkte dus.

Laten we gewoon algemene naar zwam verplaatsen
Bediening als in de auto voor u komen voltanken is er bij Esso Bruno tankstations niet (ik denk trouwens dat er niet veel tankstations zijn waar ze dit nog doen?), er is wel een shop en die is zelfs 24/24, 7/7 open.

20c korting op de max.prijs is wel héél goedkoop (voor diesel)
Is ook al 3-4jr terug. Toen zag je zo'n kortingen toch wel vaker? Tegenwoordig heb ik idd wel de indruk dat de prijzen zeer dicht bij de maximum prijzen liggen.
Nuja, gewoon landbouwdiesel in doen, scheelt nog meer. :unsure:

Jama, het was overdag (wanneer personeel aanwezig) goedkoper dan 's nachts (geen personeel aanwezig). Dan zou ik net het omgekeerde verwachten.

Wellicht is het om zoveel mogelijk volk te lokken met de goedkope brandstof en dan proberen een dure reep chocolade of broodje aan te smeren van het winkeltje?

Jama, het was overdag (wanneer personeel aanwezig) goedkoper dan 's nachts (geen personeel aanwezig). Dan zou ik net het omgekeerde verwachten.
Inderdaad
Wellicht is het om zoveel mogelijk volk te lokken met de goedkope brandstof en dan proberen een dure reep chocolade of broodje aan te smeren van het winkeltje?
Esso Bruno tankstations zijn 24/24, 7/7 open, zoals ik al zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan