Tonerider
Well-known member
Aan die Hapkin zou ik me ook ergeren![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan die Hapkin zou ik me ook ergeren![]()

Nu ben ik wel heel benieuwd naar hun stotenOndermeer glashelder en arevee bewijzen het tegendeel.

Weten wel maar er zijn er zeker eens zo veel die zich er gewoon geen r**t van aantrekken.Goudvissen gevaarlijker dan je denkt
Ongelooflijk dat véél mensen dit nog steeds niet weten.
Het feit dat mensen nog steeds diertjes voor hun plezier in kleine kooitjes/aquaria opsluiten vind ik veel erger.Goudvissen gevaarlijker dan je denkt
Ongelooflijk dat véél mensen dit nog steeds niet weten.
En ik hoop dat er nu niemand tegen mij zegt: In België werp ik de mijne, ook in de rivier, dat kan géén kwaad, want hier overleven ze niet hé.
Vreemd dat je daarvoor speciaal iets moet aanvragen, als ze het onderwerp hier verplaatsen. En nog vreemder waarom toegang vragen voor pol en soc zo raar kan het daar toch niet zijn?![]()
Meestal wacht ik gewoon, maar bij erge gevallen duw ik eens met mijn kar en zeg "Excuseer u mijnheer/mevrouw". Ze verwachten dat nooit en stamelen meestal iets van "huh? geen probleem! Euhm ah ja oei ja sorry".Dan pak ik die kar vast (opzij aan het ijzer zodat ze niet kunnen zagen over hun handvat en virussen) en zet ze simpelweg opzij hoor, samen met een 'ik passeer even mevrouw!"
.Misschien komt @norae dan terug.Kunnen we het forum niet indelen met het bovenste gedeelte de ASOers met hun grote brutolonen en hun smartphones van 1000€ en erfenissen van 100k. En dan het onderste gedeelte met de TSOers en BSOers die maar gewone werk mensen zijn?
Op het onderste gedeelte best wel niet teveel foto's uploaden want onze cheape smartphones kunnen dat niet aan.
En nog erger bij marginalen niet werkende in een ruimte vol sigarettenrook .Het feit dat mensen nog steeds diertjes voor hun plezier in kleine kooitjes/aquaria opsluiten vind ik veel erger.
Daar zouden toch ook wat regels moeten rond komen. Vogel in huis? Geen probleem, maar dan wel een kooi van 500m3 bvb.
Zouden ze inderdaad moeten verbieden.En nog erger bij marginalen niet werkende in een ruimte vol sigarettenrook .
Ja, want daar is al meer dan genoeg gevogeld.Zouden ze inderdaad moeten verbieden.
Die mensen zouden toch genoeg mogen hebben met hun 6 kinderen.
Twijfel om een nieuwe telefoon te kopen. Ik heb nu een iPhone 7 die op zich nog wel zijn werk doet behalve dat de batterij geen volledige dag meer meegaat en zeker bij zwaar gebruik op enkele uren plat is.
Ik heb nu een OnePlus Nord 2 gereserveerd die ik kan gaan afhalen. Maar ik heb toch wat moeite om toch weer 400 euro te geven terwijl mijn huidig toestel technisch gezien nog werkt.
En een nieuwe batterij is niet mogelijk omdat mijn scherm een klein beetje gebarsten is en dat dan ook moet vervangen worden.
Is een powerbank dan geen betere optie?Twijfel om een nieuwe telefoon te kopen. Ik heb nu een iPhone 7 die op zich nog wel zijn werk doet behalve dat de batterij geen volledige dag meer meegaat en zeker bij zwaar gebruik op enkele uren plat is.
Ik heb nu een OnePlus Nord 2 gereserveerd die ik kan gaan afhalen. Maar ik heb toch wat moeite om toch weer 400 euro te geven terwijl mijn huidig toestel technisch gezien nog werkt.
En een nieuwe batterij is niet mogelijk omdat mijn scherm een klein beetje gebarsten is en dat dan ook moet vervangen worden.
Die zit in de gifting sector, ze preekt letterlijk voor haar eigen product. Geef uw cash aan ons en uw werknemers een gepersonaliseerde stylo. Is inderdaad echt om van te ontploffen.![]()
Collectieve coronapremie krijgt kritiek van bedrijfsleiders: "Cash gaat niet naar het hart" | VRT NWS Nieuws
Vanaf vandaag mogen werkgevers een collectieve coronapremie uitdelen tot 500 euro, in de vorm van consumptiecheques. Maar daarmee slaat de regering de bal mis, schrijft Nathalie Arteel, zaakvoerder van Arteel Groep, in een open brief in de krant De Tijd en in "De ochtend" op Radio 1. "Zij willen...www.vrt.be
Fils à papa gaat het ook eens uitleggen. Wereldvreemd en pretentieus tot en met. Zelf rollen in het geld en dan op haar achterpoten gaan staan als het gewone werkvolk eens iets extra krijgt. Walgelijk. En dan uw intelligentie beledigen met luidkeels te verkondigen dat iemand die elke dag overuren moet kloppen content gaat zijn met een boeket bloemen terwijl zij in hun porsche cayman kruipen die ze lustig inbrengen in hun belastingen. Werkelijk dégoutant.
Ergens wel nog sjanse dat we in een land als België wonen waar het gewone werkvolk toch een beetje beschermd wordt tegen dit soort krapuul...
hoe kan ik op een fiscaal vriendelijke manier toch iets voor mijn mensen doen, individueel of op teamniveau?"![]()
Collectieve coronapremie krijgt kritiek van bedrijfsleiders: "Cash gaat niet naar het hart" | VRT NWS Nieuws
Vanaf vandaag mogen werkgevers een collectieve coronapremie uitdelen tot 500 euro, in de vorm van consumptiecheques. Maar daarmee slaat de regering de bal mis, schrijft Nathalie Arteel, zaakvoerder van Arteel Groep, in een open brief in de krant De Tijd en in "De ochtend" op Radio 1. "Zij willen...www.vrt.be
Fils à papa gaat het ook eens uitleggen. Wereldvreemd en pretentieus tot en met. Zelf rollen in het geld en dan op haar achterpoten gaan staan als het gewone werkvolk eens iets extra krijgt. Walgelijk. En dan uw intelligentie beledigen met luidkeels te verkondigen dat iemand die elke dag overuren moet kloppen content gaat zijn met een boeket bloemen terwijl zij in hun porsche cayman kruipen die ze lustig inbrengen in hun belastingen. Werkelijk dégoutant.
Ergens wel nog sjanse dat we in een land als België wonen waar het gewone werkvolk toch een beetje beschermd wordt tegen dit soort krapuul...
ik heb dat ooit andersom gedaan. Thuis loop ik bijna nooit zonder bril op of lenzen in. En dan een keer naar buiten gegaan en mijn bril opzetten en me maar afvragen waarom ik toch zo slecht zag. In mijn ogen wrijven, de brilglazen kuisen. De bril weer op en weer slecht zicht. Dus nogmaals controleren. Eens verward rondkijken en merken dat ik goed zie zonder bril en dan pas viel mn frank dat ik mijn lenzen al in had.Net tijdens t trainen wat zweet in m'n oog en dat hinderde redelijk.
Dacht snel ff mijn lenzen uit te doen dus.
2 minuten in m'n oog achter die lenzen aan 't vangen, mijn oog gans rood.
Om dan tot de conclusie te komen dat ik mn lenzen niet in had![]()
Zondagvibe ...Net tijdens t trainen wat zweet in m'n oog en dat hinderde redelijk.
Als ge naar de fitness kunt gaan zonder lenzen, hoe hard heb je ze dan nodig!Net tijdens t trainen wat zweet in m'n oog en dat hinderde redelijk.

In de fitness valt er niet veel te zien hèAls ge naar de fitness kunt gaan zonder lenzen, hoe hard heb je ze dan nodig!![]()
Maar ge moet er wél naar toe stappen/rijden?In de fitness valt er niet veel te zien hè