Ziet er mij zo'n madammeke uit dat bij wanbetaling aan uw deur staat met dit volk achter haar;Mevrouw Leemans staat voor u klaar!
Ik heb het beste leven dat bestaat
Heb je mijn geld sjoeke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er mij zo'n madammeke uit dat bij wanbetaling aan uw deur staat met dit volk achter haar;Mevrouw Leemans staat voor u klaar!
Ik heb het beste leven dat bestaat
R.I.P. Wanneer is uw begrafenis?.. heb ik de strijd tegen het onkruid verloren...
Ging toch allemaal zeer vlotjes vind ik.Dat gedoe om die Covid safe app te laten werken op je phone is gewoon belachelijk. Je bent al quasi verplicht van eerst zo een belachelijke "its me" aan te maken, wat natuurlijk alleen maar lijkt te werken als je via je normale pc werkt en daar een hoop extra shit op installed.
Door hoeveel hoepelkes moet je eigenlijk springen voor dat ding?
Je moet normaal inloggen op een pc met de id-kaart om de it's me app te laten werken. Eens je die hebt, vind ik het ook perfect werken!Ging toch allemaal zeer vlotjes vind ik.
En ik snap je opmerking precies niet ivm itsme. Dit kan toch volledig los van een PC gebruikt worden? Het is net een stuk gebruiksvriendelijker dan de traditionele kaartlezer en bankkaart/e-id.
Hoeft volgens mij niet persé met e-id. Als ik me niet vergis heb ik de initiële activatie indertijd met mijn bankkaart/lezer gedaan.Je moet normaal inloggen op een pc met de id-kaart om de it's me app te laten werken. Eens je die hebt, vind ik het ook perfect werken!
Ik begrijp dat je met je baby naar buiten wil maar ik snap niet dat je met je baby naar een enorm indoor aquarium gaat. Ik begrijp nog minder dat je dat met een zestal koppels samen doet.
We hebben het echt over baby-baby’s dus een zes tot acht maand. Die hebben daar toch echt niks aan?
Kom, je zit erg snel aan 100k he zeg, je krijgt wat van je ouders, je schoonouders, je grootouders, ... Wie krijgt er dat nu niet?Allé, nu hebben we de nieuwste telg in de saga “stoeft nekeer met uw geld” met als titel “stoeft nekeer met hoeveel geld ge van thuis uit meekrijgt”. Je krijgt minder dan 100k mee? Gelieve u naar de voedselbank te begeven aub.
BG begint meer en meer op mijn ex-schoonfamilie te lijken. Daar gingen ook 90% van de gespreksonderwerpen over geld.
Ja ik begrijp het in globo ook wel, wij hebben ook afgezien van de afzondering toen de onze nog piep waren. Was gewoon enorm druk, erg donker en vreselijk doef, liep er ook vol met les mammies et pappies en aan die mensen ging ik het ook niet aanraden, vrij claustrofoob.Misschien willen die ouders ook eens iets leuk doen?
Ik snap de insteek die je wilt nemen hier. Maar aan de andere kant; je kan met een jonge baby echt geïsoleerd geraken; en dan kan een semi-volwassen activiteit (waar de baby geen last van heeft) wel eens goed doen.
Wat moet je dan hele dagen doen als je een baby hebt? Activiteiten op vraag van de kleine van 6 maand?Ik begrijp dat je met je baby naar buiten wil maar ik snap niet dat je met je baby naar een enorm indoor aquarium gaat. Ik begrijp nog minder dat je dat met een zestal koppels samen doet.
We hebben het echt over baby-baby’s dus een zes tot acht maand. Die hebben daar toch echt niks aan?
Is er niet, é, we leggen hem in zijn hof en het onkruid neemt over.R.I.P. Wanneer is uw begrafenis?
Ik zeg het, in globo snap ik het maar zie bovenstaande dat het qua warmte, vochtigheid, drukte en donkerte een vrij claustrofoob spel was. Pas op, wij stonden daar even zo goed en je kan aan ons ook zeggen ‘doe toch iets meer geschikts’ dus ik heb daar ook een mea culpa te slaan.Wat moet je dan hele dagen doen als je een baby hebt? Activiteiten op vraag van de kleine van 6 maand?
Wat moet je dan hele dagen doen als je een baby hebt?
We leggen hem in zijn hof en het onkruid neemt over.

Goh, zou er dan eerder van uit gaan dat die mensen ook niet verwacht hadden dat het daar zo warm en drukkend zou zijn, maar je kan ze niet kwalijk nemen dat ze een activiteit doen.Ik zeg het, in globo snap ik het maar zie bovenstaande dat het qua warmte, vochtigheid, drukte en donkerte een vrij claustrofoob spel was. Pas op, wij stonden daar even zo goed en je kan aan ons ook zeggen ‘doe toch iets meer geschikts’ dus ik heb daar ook een mea culpa te slaan.
R.I.P. Wanneer is uw begrafenis?
Dit dus: overwoekerd door onkruid is er geen begrafenis nodig.Is er niet, é, we leggen hem in zijn hof en het onkruid neemt over.

De debiele motorijders die file filteren mogen ook wel opletten....Ik deed het alvast zeer graag en als ik er nu zie rondrijden dan denk ik ook altijd met plezier terug naar de trips die ik toen gedaan heb. Maar tegelijkertijd kom ik ook af en toe professioneel in aanraking met mensen die de medische gevolgen dragen van ongevallen met hun moto. Dat in combinatie met nu jonge kinderen heeft mij doen besluiten dat het het risico niet waard is.
Ik snap je vergelijking met het fietsen maar mij lijkt me het risico daar gemakkelijker in te perken. Met de moto ben je verplicht je tussen het andere verkeer te mengen en er moet maar één debiel bezig zijn op zijn gsm en er knalt 1000 kilo staal aan 50 km/h in uw gat. 't is niet meer voor mij dat risico.
Nu, ik ga er nog steeds van uit dat de echt vermogenden zich ver van zo'n topics houden.

Topic over frituur factuur zou je wel winnen é!Ja, dat is de reden waarom ik er niet post!![]()
Met 2 vingers in de neusTopic over frituur factuur zou je wel winnen é!

En dan daarna frieten eten met die vingers?Met 2 vingers in de neus![]()