Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we het forum niet indelen met het bovenste gedeelte de ASOers met hun grote brutolonen en hun smartphones van 1000€ en erfenissen van 100k. En dan het onderste gedeelte met de TSOers en BSOers die maar gewone werk mensen zijn?

Op het onderste gedeelte best wel niet teveel foto's uploaden want onze cheape smartphones kunnen dat niet aan.

Kunnen we het forum niet indelen met het bovenste gedeelte de ASOers met hun grote brutolonen en hun smartphones van 1000€ en erfenissen van 100k. En dan het onderste gedeelte met de TSOers en BSOers die maar gewone werk mensen zijn?
Zou dat misschien ook kunnen samenvallen met politieke voorkeur? :shutup:

Op het onderste gedeelte best wel niet teveel foto's uploaden want onze cheape smartphones kunnen dat niet aan.
Subiet ga ik nog bundels moeten bijkopen om al die foto's te laden. Ze gaan mij zien komen bij Mevrouw Leemans.

we kunnen er nog een apart topic over maken: in welke prijsklasse valt je gsm. Met volgende disclaimers:
- we gaan met u lachen als het ene is van +800€ en ge hem enkel gebruikt voor te bellen en wat surfen
- we gaan met u lachen als hij nog op Android 8.0 draait

Available. Released 2018, June

Dat zal zijn werk zeker wel doen, al zou ik die niet meer aanraden naar Android updates en dergelijke toe.
Had 'm ook al zien staan, maar da's ook de reden dat ik die links laat liggen. Meeste fabrikanten geven 2 jaar update garantie, maar da's dan wrs vanaf de datum van productie. Enkel Nokia en Samsung gaven langere garantie. Deze Nokia doet het ook niet slecht met al 4 jaar, maar da's binnen enkele maanden ook gedaan heb ik gelezen.
Oneplus nord de goedkope variant is een topper voor nog geen 200€
De N100 bedoel je dan? Die was ik ook aan het overwegen, maar is ook 6,5 inch. Enkel Samsung heeft een model van 5,8 ofzo, maar die ziet er nogal fragiel uit.

Dat gedoe om die Covid safe app te laten werken op je phone is gewoon belachelijk. Je bent al quasi verplicht van eerst zo een belachelijke "its me" aan te maken, wat natuurlijk alleen maar lijkt te werken als je via je normale pc werkt en daar een hoop extra shit op installed.

Door hoeveel hoepelkes moet je eigenlijk springen voor dat ding?

Rare mensen in uw omgeving hoor. Buiten dingen als: "Oei, da's veel geld voor een gsm. Is die dan echt zoveel beter?" of "Da's niet veel geld voor een gsm? Werkt die goed of merk je dat toch op bepaalde vlakken?", heb ik zelfs in mijn omgeving nooit dingen over de prijs van een ander zijn gsm gehoord.
In tegendeel,als het jonge snaken zijn hoor ik doe eerder dingen zeggen als: "Voor wat jij dat gebruikt, hoeft dat niet zo veel te kosten."
Het hangt ook af hoe verwend zo'n snotaap is hoor. In uw omgeving ga je misschien ouders hebben die zeggen tegen hun kind: Zakcentjes? Ga werken!
Maar je hebt dan die andere type ouders die hun kinderen rotverwennen. Die jeugd staat dus echt niet stil bij een euro meer of minder hé.

---

Ik hoor dat hier quasi ALTIJD. Als ik aanmerkt dat: "in mijn omgeving .... die is er altijd iemand die daarop reageert met: Dat is fout Makila WANT In mijn omgeving is het 200% averechts/omgekeerd!

Wie heeft dan gelijk? Vermoedelijk allebei ;)

- we gaan met u lachen als hij nog op Android 8.0 draait
Fuck! De mijne aldus :cry:

En de KSOers verbannen we.

Door de temperaturen, de regen, en mijn weigering vergif te spuiten heb ik de strijd tegen het onkruid verloren...

(anderzijds: door de temperaturen, de regen, en ondanks mijn weigering meststoffen te strooien is mijn gazon groener dan ooit...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan