Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge geen straffe magneet in huis ?Enkele weken geleden online een broek besteld wat ik normaal al nooit doe wegens lastige maat.
Verwerking van het order duurt al makkelijk een week. Uiteindelijk verzonden, loopt er daar ook vanalles mis met steeds opnieuw vertraging.
Komt dat ding vandaag na een eerdere mislukte poging eindelijk toe. Ze zit goed, victory!
Blijkt die security tag er nog aan te hangen![]()
Enkele weken geleden online een broek besteld wat ik normaal al nooit doe wegens lastige maat.
Verwerking van het order duurt al makkelijk een week. Uiteindelijk verzonden, loopt er daar ook vanalles mis met steeds opnieuw vertraging.
Komt dat ding vandaag na een eerdere mislukte poging eindelijk toe. Ze zit goed, victory!
Blijkt die security tag er nog aan te hangen![]()
Wat is er groen aan zaken goedkoop willen oplossen? Allezja dat kan best groen zijn maar gezien de nadruk op kost lijkt het mij eerder daarvoor gedaan te zijn.Waar te beginnen.. Ik heb een huis gekocht (serieus wat centen voor neergelegd) dus uiteraard wil ik dit ook top afwerken qua materiaal. Ik ben nu geen stielman, maar ben wel een handige Harry. Dus ik kan door zelf werken uit te voeren wel wat centen weer besparen. Nu komt het..
Mijn collega (werkt voor mij) heeft ook een huis gekocht maar is meer naar het groene gezind. Laten we zeggen, ik koop een tuinset van merk A (zie topinterieur) dat wel €€€ kost, dan haalt hij houten kratten en maakt hij daar (zeer slecht) zo'n een bricolleur setje van. Ok geen probleem, niet mijn ding (en volgens mij van meerdere niet), maar zolang hij tevreden is OK. Echter altijd moet hij laten merken, zeggen van 'alee zo veel geld uitgeven aan zo iets'.
Ik ben overal in mijn huis mooie lampen aan het plaatsen (zwart gelakte verlichting die indirecte verlichting geven, dus zeer mooi), maar uiteraard kost dat weer een flinke duit. Hij woont al een jaar tot bijna 2 in zijn huis, en daar hangt de draad uit de muur met een lamp aangedraaid. Ok het werkt, maar is het mooi - neen. Hij vraagt status van mijn verlichting, ik stuur het door en hij vindt het zeer knap en vraagt wat de prijs. Boem, weeral 'amaai zo veel geld, ale da zouden wij nooit kunnen doen, ooh nee hoor..'
Begint serieus men kloten uit te hangen eerlijk gezegd. Dat hij in een stal wilt leven met niets geverfd en een kakfonie van meubels van de bomma, tot gekregen, tot ikea of wish, mij niet gelaten, maar altijd die commentaar - jonges toch.
Ik heb het hem is verteld dan, dat als hij in een kringloop huis precies wilt leven mij niet gelaten, waarop antwoord dat hij gewoon niet zoveel geld kan uitgeven aan zo'n zaken. Ok, geen probleem..
Komt ie de volgende dag af met een nieuwe Samsung van 700€. Daar kan ie wel geld aan uitgeven blijkbaar.. Die opmerking gaf ik maar dat snapte hij niet. (zijn vorige gsm was AL 1 jaar oud).
Nu loopt hij met een bef rond omdat hij commentaar van zijn oudere zussen krijgt die op bezoek kwamen en zeiden dat het huis precies nog in ruwbouw stond.![]()
Kan de irritatie begrijpen maar lijkt mij wel een vrij normale situatie. Overbuur koopt een bubbelbad spellement voor buiten, doet daar iets tiki bar achtig bij en heeft nu een ‘outdoor lounge’ van ettelijke duizenden Euros. Maar zijn oprit is driekwart van de kiezels kwijt en is bij slecht weer ronduit gevaarlijk. Voor mij zou de prioriteit anders zijn maar dat is nu eenmaal zijn voorkeur. Wat ik wel niet zou doen is inderdaad telkens gaan herhalen dat ik daar geen geld zou kunnen aan uitgeven. Da’s beside alle points. Hangt er natuurlijk ook wel van af hoe jij tegen hem spreekt over je lampen en zo. Als het al de zevende keer is dat ik moet horen hoe mooi, duur en speciaal een zwart laklampje is… kan het ook mijn keel gaan uithangen. Ik snap beide kanten dus wel.Waar te beginnen.. Ik heb een huis gekocht (serieus wat centen voor neergelegd) dus uiteraard wil ik dit ook top afwerken qua materiaal. Ik ben nu geen stielman, maar ben wel een handige Harry. Dus ik kan door zelf werken uit te voeren wel wat centen weer besparen. Nu komt het..
Mijn collega (werkt voor mij) heeft ook een huis gekocht maar is meer naar het groene gezind. Laten we zeggen, ik koop een tuinset van merk A (zie topinterieur) dat wel €€€ kost, dan haalt hij houten kratten en maakt hij daar (zeer slecht) zo'n een bricolleur setje van. Ok geen probleem, niet mijn ding (en volgens mij van meerdere niet), maar zolang hij tevreden is OK. Echter altijd moet hij laten merken, zeggen van 'alee zo veel geld uitgeven aan zo iets'.
Ik ben overal in mijn huis mooie lampen aan het plaatsen (zwart gelakte verlichting die indirecte verlichting geven, dus zeer mooi), maar uiteraard kost dat weer een flinke duit. Hij woont al een jaar tot bijna 2 in zijn huis, en daar hangt de draad uit de muur met een lamp aangedraaid. Ok het werkt, maar is het mooi - neen. Hij vraagt status van mijn verlichting, ik stuur het door en hij vindt het zeer knap en vraagt wat de prijs. Boem, weeral 'amaai zo veel geld, ale da zouden wij nooit kunnen doen, ooh nee hoor..'
Begint serieus men kloten uit te hangen eerlijk gezegd. Dat hij in een stal wilt leven met niets geverfd en een kakfonie van meubels van de bomma, tot gekregen, tot ikea of wish, mij niet gelaten, maar altijd die commentaar - jonges toch.
Ik heb het hem is verteld dan, dat als hij in een kringloop huis precies wilt leven mij niet gelaten, waarop antwoord dat hij gewoon niet zoveel geld kan uitgeven aan zo'n zaken. Ok, geen probleem..
Komt ie de volgende dag af met een nieuwe Samsung van 700€. Daar kan ie wel geld aan uitgeven blijkbaar.. Die opmerking gaf ik maar dat snapte hij niet. (zijn vorige gsm was AL 1 jaar oud).
Nu loopt hij met een bef rond omdat hij commentaar van zijn oudere zussen krijgt die op bezoek kwamen en zeiden dat het huis precies nog in ruwbouw stond.![]()
Het is wel speciale, dure, zwart gelakte verlichting waarmee hij neerkijkt, é!Wat is er groen aan zaken goedkoop willen oplossen? Allezja dat kan best groen zijn maar gezien de nadruk op kost lijkt het mij eerder daarvoor gedaan te zijn.
Verder ja, andere mensen hebben andere prioriteiten zeker, het is nu ook niet echt zo verlicht om neer te kijken op IKEA-spullen en af te komen met kringloop of stal vind ik.

Mss moet ge hem gewoon wat meer betalen.Waar te beginnen.. Ik heb een huis gekocht (serieus wat centen voor neergelegd) dus uiteraard wil ik dit ook top afwerken qua materiaal. Ik ben nu geen stielman, maar ben wel een handige Harry. Dus ik kan door zelf werken uit te voeren wel wat centen weer besparen. Nu komt het..
Sovereign ziet er toch niet op neer? Het is die collega die altijd aanmerkingen heeft op de prijs van de zaken die Sovereign koopt. De collega vraagt zelf een update om dan te zagen dat hij dat er niet aan wil (of kan) geven.Wat is er groen aan zaken goedkoop willen oplossen? Allezja dat kan best groen zijn maar gezien de nadruk op kost lijkt het mij eerder daarvoor gedaan te zijn.
Verder ja, andere mensen hebben andere prioriteiten zeker, het is nu ook niet echt zo verlicht om neer te kijken op IKEA-spullen en af te komen met kringloop of stal vind ik.
Het is mssh zijn kleine maat die lastig isDus als uwe maat lastig loopt dan koopt gij niet online?
Ja gaat iets specifieker moeten zijn.Het niveau hier de laatste weken, miljaar seg.
Te geërgerd? Niet genoeg geërgerd?Het niveau hier de laatste weken, miljaar seg.
boven of onder het waterniveau in pepinster?Het niveau hier de laatste weken, miljaar seg.
Hangt er wat vanaf hoe jij over uw zaken vertelt eh. Want als je het doet zoals hier met 'ik heb een huis gekocht dus UITERAARD werken we dat af met top materialen' tegen iemand die voor u werkt dan kan ik me voorstellen dat dat ook irritant is.Waar te beginnen.. Ik heb een huis gekocht (serieus wat centen voor neergelegd) dus uiteraard wil ik dit ook top afwerken qua materiaal. Ik ben nu geen stielman, maar ben wel een handige Harry. Dus ik kan door zelf werken uit te voeren wel wat centen weer besparen. Nu komt het..
Ik vermoed er boven, anders was het weg.boven of onder het waterniveau in pepinster?
Die negeerlijst is wel een goeie functie.Het niveau hier de laatste weken, miljaar seg.

Slowchat topic zou dat gelijdelijk aan moeten opvangen. Es even of the track gaan, okay. Maar het zou 9L/BG niet zijn als de metaduscussie het hoofdtopic word voor even 5 tot 20 blzHet niveau hier de laatste weken, miljaar seg.

Enkel de laatste weken?Het niveau hier de laatste weken, miljaar seg.

Groen = Zoveel met hout mogelijk proberen te werken. Natuur respecteren. Ben zelf hier voorstander van. Echter is hij heel extreem hierin, tot kratten pakken bij andere bedrijven of leveranciers en dit gebruiken. Zelf zijn vriendin vraagt om ermee te stoppen. Ik heb btw zelf ikea staan, zou niet weten wat er mis met is.. maar hij heeft zelfs geen ikea, hij zit met schalienbedden een kast te maken waar zijn vriendin splinters van krijgt.Wat is er groen aan zaken goedkoop willen oplossen? Allezja dat kan best groen zijn maar gezien de nadruk op kost lijkt het mij eerder daarvoor gedaan te zijn.
Dure heb ik nooit gezegd. Als mijn lampen 30 euro kosten en ik moet er vijf beneden plaatsen, 5 boven en 3 op de zolder dan kost het wel veel.Het is wel speciale, dure, zwart gelakte verlichting waarmee hij neerkijkt, é!
![]()

Ik verzorg zijn payroll niet en ik zou niet eens weten waarom ik die luierik meer moet betalen. Komt binnen gefietst, staat een half uur rond te koekeloeren en als hij moet werken dan voelt hij zich niet goed. Is meer afwezig dan aanwezig en als hij ziek is, dan mag hij gerust van mij naar huis gaan, echter staat hij dan wel s'avonds weer te knutselen of andere dinges te doen.Mss moet ge hem gewoon wat meer betalen.
Tja sommige mensen hier lezen ook maar halfsegat de teksten he. Ik zeg nog niet eens prijzen, alleen dat het een flinke duit kost. Ik vind bv een gsm van 400 euro veel, sommige hier zitten iphones van 1500 euro te kopen en rond te paraderen alsof het iets van niet isSovereign ziet er toch niet op neer? Het is die collega die altijd aanmerkingen heeft op de prijs van de zaken die Sovereign koopt. De collega vraagt zelf een update om dan te zagen dat hij dat er niet aan wil (of kan) geven.
Zo'n volk moet er zijn e.Nogmaals, (maar ik trek het me al niet meer aan, is ook nooit zo verteld geweest). Wat zou het nu van belang zijn dat ik zo neerbuigend praat tegen mijn collega. Ik ben van principe, nu dat ik eindelijk een huis heb gekocht, en waar ik en mijn vrouw, 7 op 7 voor werk en afbetaal, dat wij dat ook dan niet willen laten verbrassen door alles in ruwbouw te laten staan of de goedkoopste siliconenkit of whatever betalen om daarna alles weerop nieuw te beginnen.Hangt er wat vanaf hoe jij over uw zaken vertelt eh. Want als je het doet zoals hier met 'ik heb een huis gekocht dus UITERAARD werken we dat af met top materialen' tegen iemand die voor u werkt dan kan ik me voorstellen dat dat ook irritant is.
Dat is zoals mijn schoonvader die me dit weekend met zijn nieuwe iX3 liet rijden. ( aka ik zei - om beleefd te zijn - laat uw nieuwe auto eens zien en dan moest ik er perse in rijden om dan constant te horen 'nu wilt ge niet meer in uw Ford rijden zeker? Misschien moet ge ook maar zo een kopen'. Alsof ik dat zou kunnen)