Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Gaat niet over een remspoor hé, 't gaat - in mijn geval - over ineens zo hard moeten kotsen dat je de wc niet haalt, of de wc ondersproeien met superheftige diarree of zo. Als je dan buikgriep hebt en dan gewoon supermottig bent moet je daar toch niet op je knieën zitten kuisen. Allez, 'k zou dat misschien zelf wel doen, maar als ik mijn lief dat zie doen zou ik zeggen 'kom schat, leg je maar terug in bed, 'k zal ik wel de boel opkuisen'.
Jama, je moet niet eens de scope veranderen hè, het ging wel degelijk over het toilet ;)

En als je misselijk bent, zetten we bij ons gewoon een bakske/emmer naast ons. Niet nodig om nodeloos te vloer onder te kotsen zodat we de liefhebbende partner aan het werk kunnen zetten.

Jama, je moet niet eens de scope veranderen hè, het ging wel degelijk over het toilet ;)

En als je misselijk bent, zetten we bij ons gewoon een bakske/emmer naast ons. Niet nodig om nodeloos te vloer onder te kotsen zodat we de liefhebbende partner aan het werk kunnen zetten.
Ja wel, en dan kots je zo heftig dat het naast de emmer is 🤷‍♂️ Of diarree naast de pot.

It happens hoor.

Ja wel, en dan kots je zo heftig dat het naast de emmer is 🤷‍♂️ Of diarree naast de pot.

It happens hoor.
Da heb ik nu wel nog nooit bij een volwassene meegemaakt. Ik dacht dat dit enkel bij jonge kinderen een ding was. 't zelfde bij interviews van mensen die vertellen over een keer dat ze als volwassene in hun broek hebben gedaan, dan denk ik "hoe, als volwassene, zelfs al zijt ge superzat en hebt ge bij den thai gegeten"

Kotsen en niet op tijd bij de wc zijn daarentegen.. al kuis ik het dan wel zelf op... :(

Da heb ik nu wel nog nooit bij een volwassene meegemaakt. Ik dacht dat dit enkel bij jonge kinderen een ding was. 't zelfde bij interviews van mensen die vertellen over een keer dat ze als volwassene in hun broek hebben gedaan, dan denk ik "hoe, als volwassene, zelfs al zijt ge superzat en hebt ge bij den thai gegeten"
Soms spuit het eruit en ben je niet op tijd 🤷‍♂️ Eigenlijk exact hetzelfde als jouw kotsen en niet op tijd bij de wc zijn, dat kan ook langs de achterkant.

En volwassenen die het in hun broek doen is vaak een scheetje dat geen scheetje was, of darmproblemen hebben.

Allez, ik kan me goed voorstellen dat jij dat nog nooit hebt voor gehad hé, maar zooooo zeldzaam is dat allemaal niet, denk ik.

Nu we toch bezig zijn.
Als ik dan toch moet kiezen, geef mij dan maar diarree.
Dat is nog enigszins beheersbaar. Kotsen is echt nog een gradatie erger.

Nu we toch bezig zijn.
plus dat ge van diarree u toch echt niet zo mottig voelt dan van kosten. Als ge zo al helemaal leeggespogen zijt en uw maag dan toch nog doet om wat er niet meer in zit er toch nog uit te krijgen, man dat doe zeer.

Kotsen is pijnlijker en écht niet leuk.

Diarree vind ik lastiger omdat je iedere keer met die vraag zit van 'kan ik nu op mijn gemak verder slapen of serie kijken of moet ik over 2 minuten weer naar de wc lopen?'

plus dat ge van diarree u toch echt niet zo mottig voelt dan van kosten. Als ge zo al helemaal leeggespogen zijt en uw maag dan toch nog doet om wat er niet meer in zit er toch nog uit te krijgen, man dat doe zeer.
Ooooh, je kan nog krampen hebben terwijl je darmen leeg zijn hoor 😬

ja maar dat vind ik niet zo erg dan dat kostgevoel wanneer je leeg bent. Plus ik vind het aangenamer om uren op de pot te zitten dan uren met je kop in die pot te zitten.
Goh, kotsen kan je ook doen in een emmer in de living, of naast je bed. De wc is dan een pak saaier.

Nu we toch bezig zijn.
Appel is weggewerkt.

Hangt er van af.
Wanneer ik indertijd voor één of andere weddenschap een liter bier adfundumde, moest ik nadien vaak kotsen omdat dat veel te koud was voor mijn maag. Maar dat was gewoon even naar buiten gaan en alle bier er uit kotsen. Dat was een fluitje van een cent
Maar anders toch ook liever diarree, echt brokjes lachen is geen fun.

Appel is weggewerkt.

Hangt er van af.
Wanneer ik indertijd voor één of andere weddenschap een liter bier adfundumde, moest ik nadien vaak kotsen omdat dat veel te koud was voor mijn maag. Maar dat was gewoon even naar buiten gaan en alle bier er uit kotsen. Dat was een fluitje van een cent
Maar anders toch ook liever diarree, echt brokjes lachen is geen fun.
Dat bier uitkotsen kan je net echt kosten noemen he, ik heb er nog weten kotsen na een rapste vat en er kwam gewoon frisse pils uit, zelfs het schuim stond dan nog in die emmer. En ja ik kan het weten want ik heb er voor een bak triple karmeliet nog van geproefd.

Diarree kan ook heel erg veel pijn doen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan