Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge weet hij is beschikbaar en komt met caravan :unsure:
@Squidward , hoe slaafs kan je je eigenlijk opstellen tegenover je man. Laat zijn gezicht slepen tot op de grond, gooi er desnoods een dweil tussen zodat het nog enigszins nuttig is maar geef toch voor een keer niet toe. Jezus, was ik samen met u, ik had u al lang buiten gekegeld wegens geen ruggegraat.
:rofl:

@Squidward , hoe slaafs kan je je eigenlijk opstellen tegenover je man. Laat zijn gezicht slepen tot op de grond, gooi er desnoods een dweil tussen zodat het nog enigszins nuttig is maar geef toch voor een keer niet toe. Jezus, was ik samen met u, ik had u al lang buiten gekegeld wegens geen ruggegraat.
Het probleem is dat het niet gaat om "geen ruggengraat" maar om "choose your battles" en zij moet er niet alleen mee samenleven, maar ook nog eens 2 kinderen mee grootbrengen die extra zorgen nodig hebben en die dus OOK met heel wat energie gaan lopen.

Het is ècht niet allemaal zo simpel hoor!

Hug @Squidward

Het probleem is dat het niet gaat om "geen ruggengraat" maar om "choose your battles" en zij moet er niet alleen mee samenleven, maar ook nog eens 2 kinderen mee grootbrengen die extra zorgen nodig hebben en die dus OOK met heel wat energie gaan lopen.

Hug @Squidward
Dan moet ze maar suggesties geven é... Hier is het ook wel soms discussie van wat we gaan eten, soms nieuwe dingen proberen maar 75% van de tijd eten we dezelfde dingen.

Hug @Squidward
Als mijnheer echt niet een keer zijn vrouw haar zin kan geven is ze imo beter af, met narcisten is niemand gebaat, zelfs kinderen niet. For fuck sake, een relatie moet van 2 kanten komen en men.moet toch leren geven en nemen.

Tis ook wel dat ik weet dat ik veel en veel te ver zou gaan mocht ik beginnen. Ik neem mijn medicatie om BPD in check te houden en ik ontplof maar altijd naar binnenin. Ik vertrouw mijzelf niet (niet dat ik de boel ga gaan afknallen é!) na jaren koest te zijn zou dat echt een (verbaal) slagveld zijn. It ain’t easy bein’ Squid…

Tis ook wel dat ik weet dat ik veel en veel te ver zou gaan mocht ik beginnen. Ik neem mijn medicatie om BPD in check te houden en ik ontplof maar altijd naar binnenin. Ik vertrouw mijzelf niet (niet dat ik de boel ga gaan afknallen é!) na jaren koest te zijn zou dat echt een (verbaal) slagveld zijn. It ain’t easy bein’ Squid…
Hey kijk. We kunnen blijven zeggen/zagen dat we signalen zien die steeds terugkeren, maar zolang jij maar gelukkig bent natuurlijk. Daar gaan wij internet sheeple niks aan veranderen.

Imo moet gij u niet inhouden omdat ge te ver zou gaan hoor. Hij moet eens leren samen leven ook eens dingen doen is tegen uw gedacht. Ik begrijp dat het niet makkelijk is met psychische problemen (ik hoop dat ik BPD mag een psychische stoornis noemen) maar dat maakt u nog geen mindere mens die niet eens zijn gedacht mag krijgen. Iedereen heeft toch eens nood aan iets wat hij wil en in een relatie moet ge toch eens kunnen zeggen tegen de andere, ok, als ge daar zin in hebt dan doen we dat, zelfs al is dit niet uw eigen eerste keuze. Het is nu niet dat ge daar dood van gaat he.

Effe los van de ernst is het wel eens leuk te kijken hoeveel memes er rond het topic zijn van 'vragen aan je lief waar ze wil eten'
main-qimg-ff88fec9124271a280a7da76729bcfe8

1627062800680.jpeg

Ik snap niet hoe die motten niet doorhebben dat mijn kamer geen goeie eindbestemming is. Ik heb zelfs een van hun voorvaderen platgeklopt bij het raam gelaten en ze zien die en denken ‘ah hey opa, jij hier, hmmmm lijkt een goed plan’ en vliegen gewoon door :wallbash:

Ik snap niet hoe die motten niet doorhebben dat mijn kamer geen goeie eindbestemming is. Ik heb zelfs een van hun voorvaderen platgeklopt bij het raam gelaten en ze zien die en denken ‘ah hey opa, jij hier, hmmmm lijkt een goed plan’ en vliegen gewoon door :wallbash:
Das gewoon mannelijk he, die zien uw ondergoed en vanaf dan ist verstand op nul.

Hey kijk. We kunnen blijven zeggen/zagen dat we signalen zien die steeds terugkeren, maar zolang jij maar gelukkig bent natuurlijk. Daar gaan wij internet sheeple niks aan veranderen.
Dat is voor mij meer of voldoende. Efkes bevestiging dat ik mij niks inbeeld met geambeteerd te zijn is ok.
Ik heb mijn bed gemaakt, ik ben ook niet ‘ongelukkig’. Ik doe het al veel beter dan mijn ouders.
Ik ga hier mijzelf nog tot ergernis maken, pizza is ondertussen op dus on to the next.

Dat is voor mij meer of voldoende. Efkes bevestiging dat ik mij niks inbeeld met geambeteerd te zijn is ok.
Ik heb mijn bed gemaakt, ik ben ook niet ‘ongelukkig’. Ik doe het al veel beter dan mijn ouders.
Ik ga hier mijzelf nog tot ergernis maken, pizza is ondertussen op dus on to the next.
Zijt gij het ook niet met die verschrikkelijk egoïstische schoonouders?

Na al die jaren nog steeds op reis vertrekken met veel te veel brol. En mijn e-reader niet vinden...en dus maar vervangen door een volledige zak boeken. Hoe deed ik dat in godsnaam toen vliegen nog veilig was?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan