Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft niks met tegendraads te zien. Je gezaag en hele dagen mensen terecht wijzen werkt gewoon op mijn zenuwen. Lighten up je zit hier voor je vrije tijd.

Ik heb het zelfs niet eens op wat je tegen mij zou zeggen maar op 70% van de posts over heel het forum heb je wel iets te zeggen dat je niet aanstaat met 1 kort zinnetje. Of mss zijn dat je grapjes? Maar dan is er veel werk aan de winkel.

Ik hoop voor je eigen gemoedsrust dat je geen nieuwssites volgt want je gaat uren tekort komen om iedereen terecht te wijzen met wat niet in je kraam past.

En dan iets die niet over jou gaat maar dat reporten.. Hoe kleinzerig kun je in godsnaam zijn. Ik heb er ook nog geen strafpunten ofzo voor gehad maar pls..

Dan ben je een volwassene van een jaar of 30-40 en dan ga je van niks gebaren maar wel mooi reporten. Dat is het soort volk die ook voor het minste de politie belt zonder hun buur eerst eens aan te spreken. En als er een paar zijn die dan wel durven klagen mooi op de kar mee springen.
Ik vind de "lighten up je zit hier voor je vrije tijd" hierin wel ironisch. Ik heb precies ook een persoonlijke vete (of twee) gemist.

Mijn reactie moet ik me inbeelden als een schoentje dat opgelost wordt in een heel grote kom?

:shutup:
Een zure snee, tiens. Er is nog die film over v***** dentata ook. Maar ik zie nu wel hoe het inderdaad makkelijk is om af te dwalen naar complete nonsense. Sorry daarvoor!

Fucking voetbaltraining hebben om 19u30 terwijl al mijn kameraden om 20u45 fijn voetbal gaan kijken. En die trainer van ons stopt meestal ook pas om 21u30. Op vrijdag mag het wel wat vroeger beginnen en eens wat minder lang zijn.

Ik heb geen vrienden. Dat is geen zwans of zo en ik ben ook niet zielig (ik heb mijn Miguel Wiels teksten, zie glimlach vandaag) Ik heb er gewoon geen buiten virtueel. Ik had op school elk jaar een vriendinnetje waar ik dan 10 maand op school mee uithing maar da was het, ik zocht die buiten school ook niet op.
Ik kan het concept gewoon niet ‘doen werken’ voor mij? Als iemand al een vriend(enkring) heeft dan is mijn reflex ‘ik ga mij niet opdringen’ en ik laat dat varen, komt ook niet bij mij op tot soms jaren later ‘ah…’
Ligt aan de ASS dus ik weet wel dat ik misschien iets mis maar ik voel het niet.

Zijt gij mijn tweelingszus of zo.

We zijn drielingen denk ik... :unsure:

Ontdekt dat ik oud ben aan het worden door wat naar twitch te kijken.
POG?
KEKW?
Pepesad?

Ik zit nog altijd vast op lol en lmao.

"Simp" op zich is ook mijn ergernis. Kutwoord. Vanaf iemand iets doet voor een ander of gewoon vriendelijk is, is t direct "haha simp LOL" irritante internetkereltjes. Ik denk dat het geval van die kereltjes die duizenden dollars aan twitch meisjes geven omdat ze er verliefd op zijn wel 't enige juiste gebruik van dat woord is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan