Oldskooler
Well-known member
Die van nivea is ook goed hoor26 tot 35€ voor zonnecreme...wtf

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van nivea is ook goed hoor26 tot 35€ voor zonnecreme...wtf

Ja, da's congé in een fleske die geurDie van nivea is ook goed hoor![]()

Ik ben dat nu ook aan het kweken bij mijn dochter!Ja, da's congé in een fleske die geur
Ons ma smeerde dat vroeger met de liters op ons in de alpen. Ik moet het nkg maar ruiken en mijn gelukshormoon begint te werken. Instant flashback naar 1984.
Enkel nivea spray voor haar! 
Nieuwsflash: zonnecreme van eennpaar jaar oud verliest de werking.ons ma smeerde dat juist maar dunnekes en 1x per halve dag, juist omdat het zo duur was. En enkel aan zee of aan de ourthe, op de camping in de Ardennen was dat niet nodig. Ze was zo zuinig dat ze er 2 tot 3 jaar mee kon doen. Lag ook wel aan het feit dat we amper naar de zee of de Ourthe gingen, want we kwamen nooit van die rotcamping af. Lazy, cheapass father.
Typisch, zo van dat volk op congé die een straat vol restaurants passeert en niet kan kiezen waar ze willen eten.Wat gaan we eten? Allebei wat mottig van de prik dus deliveroo of afhaal. Echtgenoot geeft een paar opties, ik kies en het is afhaal. Zet die zich recht met een gezicht tot op de grond en ik hij kwaad als ik daarop van gedacht verander en kies voor pizza (waar ik dus echt geen zin in heb mr soit). Geef dan geen afhaal als ene van de opties. (Kan er zelf niet om, rij niet) Ik ben niet geërgerd dat het pizza is (ok een beetje) maar geef gewoon de keuzes die je zelf ook ziet zitten want hij is er de vent niet naar om iets te doen voor mijn plezier zonder het heel duidelijk te maken dat het echt maar voor mij is. Heb daar een hekel aan.
Dat klinkt als een heeeeel terechte ergernisWat gaan we eten? Allebei wat mottig van de prik dus deliveroo of afhaal. Echtgenoot geeft een paar opties, ik kies en het is afhaal. Zet die zich recht met een gezicht tot op de grond en ik hij kwaad als ik daarop van gedacht verander en kies voor pizza (waar ik dus echt geen zin in heb mr soit). Geef dan geen afhaal als ene van de opties. (Kan er zelf niet om, rij niet) Ik ben niet geërgerd dat het pizza is (ok een beetje) maar geef gewoon de keuzes die je zelf ook ziet zitten want hij is er de vent niet naar om iets te doen voor mijn plezier zonder het heel duidelijk te maken dat het echt maar voor mij is. Heb daar een hekel aan.
hopelijk zijn dit de uitzonderingen en niet de regel?ik weet dat. Waarschijnlijk mijn moeder ook wel. Maar ze kreeg niet veel huishoudgeld (zie topic over relatie met ouders) en twas dat of niks zeker. En zij zal er dan van uit gegaan zijn dat een dun laagje beter is dan geen laagjes.Nieuwsflash: zonnecreme van eennpaar jaar oud verliest de werking.
Denk dat ons ma dacht dat dat elke 2 dagen verviel of zo, gelijk die smeerde.
Mja… Hij bedoelt het dan wel goed maar als er dan ene met lange tanden zit te eten of de film die ik koos gewoon niet volgt… Veel plezier heb ik daar ook niet aan. Eigenlijk draait heel het huishouden op ‘als papa maar content is’ maar hij beseft het totaal niet, klopt zichzelf op de rug dat hij geen patriarch is gelijk mijn vader… moeilijk ook als hij sowieso altijd zijn gedacht krijgt.Dat klinkt als een heeeeel terechte ergernishopelijk zijn dit de uitzonderingen en niet de regel?
Mss nog leuke bijwerkingen?Jeuk, jeuker, jeukst!!!!!
Blijkbaar geen allergie want dan zou de cortisone moeten werken maar de zona. En alsof het nog niet erg genoeg is, moet ik om de 5u een pilletje nemen om de schade te beperken, ook 's nachts!
(sarcastische feeststemming dus)
is toch iets wat ik dikwijls zie terug komen. Vrouwen met een patriarchale vader kiezen dan een vent die diezelfde kenmerken vertoont.Mja… Hij bedoelt het dan wel goed maar als er dan ene met lange tanden zit te eten of de film die ik koos gewoon niet volgt… Veel plezier heb ik daar ook niet aan. Eigenlijk draait heel het huishouden op ‘als papa maar content is’ maar hij beseft het totaal niet, klopt zichzelf op de rug dat hij geen patriarch is gelijk mijn vader… moeilijk ook als hij sowieso altijd zijn gedacht krijgt.
Tuurlijk: dankzij de zona heb ik eens een ander kleurtje dan wit!Mss nog leuke bijwerkingen?

Maar kunnen jullie dan niet elk apart iets bestellen? Hij pizza, jij iets anders?Wat gaan we eten? Allebei wat mottig van de prik dus deliveroo of afhaal. Echtgenoot geeft een paar opties, ik kies en het is afhaal. Zet die zich recht met een gezicht tot op de grond en ik hij kwaad als ik daarop van gedacht verander en kies voor pizza (waar ik dus echt geen zin in heb mr soit). Geef dan geen afhaal als ene van de opties. (Kan er zelf niet om, rij niet) Ik ben niet geërgerd dat het pizza is (ok een beetje) maar geef gewoon de keuzes die je zelf ook ziet zitten want hij is er de vent niet naar om iets te doen voor mijn plezier zonder het heel duidelijk te maken dat het echt maar voor mij is. Heb daar een hekel aan.
Mijn vader is een softie, ik had mezelf ook beter ne softie gekozen ipv een "sterke" manis toch iets wat ik dikwijls zie terug komen. Vrouwen met een patriarchale vader kiezen dan een vent die diezelfde kenmerken vertoont.

Nja, nu komen zeggen dat je een softie bent die nooit enige eisen stelt op vlak van eten zou idd niet gepast zijn!checked topic
zwijgt

Ge weet hij is beschikbaar en komt met caravanMijn vader is een softie, ik had mezelf ook beter ne softie gekozen ipv een "sterke" man![]()