Dat gelooft ge zelf toch nietJe kunt ook reporten als er je iets stoort, of het melden. Ik weet nog altijd niet waar je het over hebt, en daarzonder kunnen we natuurlijk niet helpen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gelooft ge zelf toch nietJe kunt ook reporten als er je iets stoort, of het melden. Ik weet nog altijd niet waar je het over hebt, en daarzonder kunnen we natuurlijk niet helpen.

Blij dat de crowdfunding goed besteed wordt. Ik dacht al dat jullie het gingen verbrassen aan computers en it zaken.Ik was afgelopen zaterdag gaan klimmen dus denk daar van. Gisteren met mijn zotte kop weer gaan klimmen maar tijdens het klimmen heb ik eigenlijk geen last dus weet niet goed wat het kan zijn
@nestorius Van al die crewfeestjes wel veel katers![]()
Van ons te carryen!Dat is zeker sinds ge bij de crew zit
Groeipijnen noemt dat![]()
![]()
Je zou nog verbaasd zijn van wat ik allemaal geloof! Maar in dit geval volg ik niet zo goed wat je bedoelt...Dat gelooft ge zelf toch niet![]()
Gezien de gemiddelde leeftijd hier zijn de meeste van ons opgegroeid in een pre-internet of beginnend internet tijdperk. Buiten ‘de boekskes’ of een reclamebord zag je niet echt geretoucheerde mensen.
Voor het merendeel gaan wij een onderscheid kunnen maken tussen realiteit en aangepaste realiteit.
Er is echter een nieuwe generatie die met het internet is opgegroeid en niet beter weet. Deze jongeren kijken op naar hun idolen op YouTube en Instagram.
Het gevaarlijke zijn niet de duidelijk aangepaste foto’s, maar degene waar er 10% aan de neus is gewerkt, 20% aan de buik, etc. Kleine verschillen die niet opvallen zonder dat je die persoon echt zou kennen. Voor opgroeiende jeugd die sowieso kampt met onzekerheden kan dit leiden tot ongezonde idealen.
Voor mij persoonlijk mag het dus zeker aangegeven worden als een foto bijgewerkt is.
Dat ge niet weet waar Brecht het over heeft/wat er hem stoortJe zou nog verbaasd zijn van wat ik allemaal geloof! Maar in dit geval volg ik niet zo goed wat je bedoelt...

Sorry maar @Loser heeft "zich van den domme houden" verheven tot een kunstvorm dus ik betwijfel of je daar verandering zal kunnen in brengen. En soms is dat serieus irritant en soms is dat grappig tot en met.Dat ge niet weet waar Brecht het over heeft/wat er hem stoort
(Coldplayke weet het anders duidelijk wel :v)
Dat ge niet weet waar Brecht het over heeft/wat er hem stoort
Beetje uncalled for. Niemand mag zijn IQ kiezen bij z'n geboorte.Sorry maar @Loser heeft "zich van den domme houden" verheven tot een kunstvorm dus ik betwijfel of je daar verandering zal kunnen in brengen. En soms is dat serieus irritant en soms is dat grappig tot en met.
Goh, in combinatie met decentraal werken vind ik dat wel goed. Niet 1 vast bureau maar in iedere provincie een kantoor waar ge in kunt werken.Het concept van flex desks.
Moet je dan dagelijks naar kantoor? Want dan is dat toch van de pot gerukt dat flex desk systeem.Wij hebben maar 1 kantoor, als ik anderhalf uur onderweg ben heb ik geen goesting om te gaan uitvogelen aan welke bureau ik nu ga zitten en om heel mijn set-up te doen. Dat is onnodige stress en tijdverlies om uw dag mee te beginnen.
We mogen ook van thuis uit werken, maar ik ga zelf in principe (vanaf september terug) vier keer per week naar kantoor.Moet je dan dagelijks naar kantoor? Want dan is dat toch van de pot gerukt dat flex desk systeem.
Goh, ik snap de ergernis wel, maar als je je hele kantoor/infrastructuur voorziet op bv. 60/40 op kantoor/thuis werken is het wel al moeilijker om dan voor bepaalde mensen een uitzondering te maken en die een vast bureau te geven.Bleh, ik snap je ergernis, als ge daar toch dagelijks zijt snap ik niet waarom men geen persoonlijke bureaus voorziet.
Ook geen impliciet gereserveerde plaatsen? Heeft iedereen zo geen favoriete plek en o wee als daar nen anderen op staat?Goh, ik snap de ergernis wel, maar als je je hele kantoor/infrastructuur voorziet op bv. 60/40 op kantoor/thuis werken is het wel al moeilijker om dan voor bepaalde mensen een uitzondering te maken en die een vast bureau te geven.
Hetzelfde geldt dan trouwens voor bv. parkeerplaatsen. Meestal worden er niet voor 100% capaciteit parkeerplaatsen voorzien en heeft ook niemand een "vaste" parkeerplaats.
OT: ongelooflijk slecht geslapen + vaccinatie gisteren > ongelooflijk moe vandaag
De oudere generatie zal misschien niet weten hoe alles werkt, maar die hun wereldbeeld vorming (zeg maar tijdens de belangrijke jeugdfases) is al lang gepasseerd.Ik denk dat ge u serieus mispakt aan die pre-internet generatie. Die filters die maar kleine aanpassingen doen zijn, worden heus niet opgemerkt door de oudere generatie. Vooral niet omdat die mensen zelf daarmee niet werken en dus niet beseffen wat er allemaal kan. In veel make-up videos staat er al vaak een filter over om de poriën weg te doen en de vorm van de ogen lichtjes te veranderen. Ik weet dat alleen maar omdat ik dat ergens gelezen heb. Ik vermoed dat de meeste mensen die daar niet mee bezig zijn gewoon aannemen dat dat ik is, omdat het er realistisch genoeg uitziet.
Daarnaast lijkt volgens mij hier hetzelfde mechanisme aan het werk als wanneer iemand zever vertelt: mensen onthouden niet van wie de informatie komt en dus ook niet of het van een twijfelachtige bron komt, maar ze onthouden wel de informatie.
Ookal weet ge dat er filters opstaan, hoe meer van die bewerkte foto's dat ge ziet, hoe meer dat uw beeld toch beïnvloedt. Dus hoewel ik het zeker geen slechte stap vind, ben ik een pak blijer met de groep mensen die tegenwoordig vooral echte foto's wil posten
Dat ge niet weet waar Brecht het over heeft/wat er hem stoort
Misschien bij kleinere bedrijven wel. Ik ga in ieder geval gewoon staan waar plaats isOok geen impliciet gereserveerde plaatsen? Heeft iedereen zo geen favoriete plek en o wee als daar nen anderen op staat?
.Dus je ergert je aan mensen die zich ergeren aan herkauwde inside-jokes ofzo?Mijn ergernis
Mensen die denken dat ze in het Europees parlement zitten ipv op een forum en diezelfde zeiksnorren weten kennelijk niet hoe de negeerknop werkt.
Of zelf, als het hen uitkomt, wel vrolijk mee offtopic onzin verkopen en keer erop opeens heel diplomatiek correct overal op reageren.
Eeeew...
![]()
Laat mij met rust 'ge zetj van... FB-vrolijkheid'