Soeplepel
Well-known member
Ik squish alleen in @MiniJeffrey zijn meat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik squish alleen in @MiniJeffrey zijn meat
Sowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?Ik had er iets van gezegd.
"Excuseer, dat slaatje daar heeft nog geen corona gekregen"
Het zullen er wel weer uit de latijnse zijn, mark my words.Sowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?
bwa, niks mis toch met vriendinnen die een "aubergine" delenSowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?
Misschien heeft die persoon een second opinion nodig over welke dikte, lengte en textuur de perfecte aubergine zou moeten hebben om de juiste te selecteren. Misschien heeft die vriendin meer kennis van aubergines.Sowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?

speciaal voor Squidje:Sowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?
In Belgium's got talent hebben ze toch ook 4 juryleden nodig om talent te vinden bij de deelnemers?Misschien heeft die persoon een second opinion nodig over welke dikte, lengte en textuur de perfecte aubergine zou moeten hebben om de juiste te selecteren. Misschien heeft die vriendin meer kennis van aubergines.![]()
Selder… daar had ik nu nog nie aan gedacht zie!speciaal voor Squidje:
zout gij…. met mij… selder willen gaan kopen?Selder… daar had ik nu nog nie aan gedacht zie!

Klopt en daar gaat het nie eens om belangrijke zaken zoals…. Aubergines.In Belgium's got talent hebben ze toch ook 4 juryleden nodig om talent te vinden bij de deelnemers?
Zekers dat maar niet in de AH want die selders zitten overal kennelijk. Alleen voorverpakte van Delhaize.zout gij…. met mij… selder willen gaan kopen?![]()
Ik heb een gratis blikje gekregen in we Colruyt en vind het nu tenminste drinkbaar.Fokking Coca-Cola dat hun perfecte Cola Zero naar de knoppen helpt met hun nieuwe smaak.
Ik heb een gratis blikje gekregen in we Colruyt en vind het nu tenminste drinkbaar.
De vorige smaak werd ik echt mottig van.
Nuja, echte coca cola nog steeds de beste...
Echt man, waarom moeten ze daar nu weer aan zitten klooien. Trekt echt op niks die nieuwe smaak, en er blijft zo een voos plakkerige smaak achter na het drinken. Hoe koud de cola ook is, geeft nu precies nooit een verfrissend gevoel. En ze weten het zelf goed genoeg dat die niet te zuipen is, hun reclame voor de nieuwe smaak is precies zo een een halfbakken verontschuldiging. "Yes, no, yes yes no. I need to try it first"Fokking Coca-Cola dat hun perfecte Cola Zero naar de knoppen helpt met hun nieuwe smaak.
Zodat gij hier nog eens kunt komen klagenIk vind de nasmaak nu echt verschrikkelijk, het is gewoon niet lekker meer. Als ze dan toch willen experimenteren dat ze dat dan met hun bucht van Cola Light doen. Ik snap sowieso niet waarom een bedrijf een van hun best verkopende producten persé wilt veranderen.

Ja, maar dat is de VTM. Die vier juryleden moeten samen één enkele hersencel delen.In Belgium's got talent hebben ze toch ook 4 juryleden nodig om talent te vinden bij de deelnemers?
Mja, wie weet wat ze er mee van plan zijnSowieso begrijp ik ‘onder vriendinnen boodschappen doen’ niet. Shoppen, ja, ok, maar uw aubergine gaan uitkiezen samen?

Op basis van het (verdere) verleden heeft @Carrion daar gene cola zero voor nodig hoor, nieuwe smaak of nietZodat gij hier nog eens kunt komen klagen![]()
.Context?"wij hebben niks met die plek waar ge woont, dus nee, wij willen niet de moeite doen om eens tot daar te rijden en een terrasje te doen"
Ok, einde vriendschap?