Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis geestig hoor, ik heb er ook vaak al een paar uur gewoon wat zitten bouwen. Heel chill! Tenzij uw kleinen dus een mod wil en je u door Russisch mag gaan worstelen om te zien of je geanimeerde teddyberen kan installeren.
Russische geanimeerde teddyberen klinkt idd wel geestig :biglaugh:

Eh? Dat weet ik niet vanbuiten en het is beneden maar ik boven. Het is zo een Lenovo Thinkpad met een Geforce nvidia (denk ik) kaart. Wel twee jaar oud maar up to date voor alles wat ik kan voorzien. Versies en updates van die mods en zo ken ik te weinig van om te weten of het allemaal correct is.
euh, ik zou zeggen, smijt er maar geen geld tegen want als ge eigenlijk niet weet wat ge hebt en wat ge nodig hebt, komt het niet goed. :p
Russische geanimeerde teddyberen klinkt idd wel geestig :biglaugh:
ja, zomaar vanalles installeren zonder dat ge het begrijpt is heel geestig :help:

euh, ik zou zeggen, smijt er maar geen geld tegen want als ge eigenlijk niet weet wat ge hebt en wat ge nodig hebt, komt het niet goed. :p

ja, zomaar vanalles installeren zonder dat ge het begrijpt is heel geestig :help:
Ach, super spannend toch! Russische downloads zijn like a box of chocolates!

maar a box of chocolates zijn enkel aangename verrassingen. Of ge moet eentje van Leonidas hebben en allergisch aan noten zijn. Dan kan het best spannend zijn.
nie per se hoor, heb je al die vieze passievruchtvulling gehad? of die witte suikerpasta erin. of mierzoete framboosvulling! een doos vol pralines = 30% lekkere

nie per se hoor, heb je al die vieze passievruchtvulling gehad? of die witte suikerpasta erin. of mierzoete framboosvulling! een doos vol pralines = 30% lekkere
om eerlijk te zijn: ik eet dat amper en meestal kunt ge wel op de bodem kijken wat er in zit. Ik vond die analogie dan ook maar niks. Stomme mama van Forrest met haar domme vergelijkingen. Niet moeilijk dat hij niet de slimste was.

Ergernis : wakker geworden van de jeuk op mijn arm : op 2 plaatsen een allergische reactie. Cremicort gesmeerd en nu maar wachten tot ik mijn vel niet meer van mijn arm wil stropen 😡

Hele dagen vraagt mijne kleinen om mods en addons voor zijn Minecraft (windows 10 editie, de Java versie was foutu) maar als dat 3 keer op de 10 lukt, is het veel.
Ik download een forge, ik unzip godweetwat,… Is behoorlijk frustrerend voor hem maar ook voor mij.
We werken met een laptop (Lenovo, nochtans bedoeld voor spelletjes) maar ik vroeg mij af een desktop pc beter werkt voor hetgeen de zoon wil? Ik begrijp de ab-so-lute botten van al die dingen dus vergeef mij als de vraag onnozel is. Ben ik gedoemd om te falen als modder (hehe) of smijt ik er geld tegen en is het opgelost?
Kijk eens op www.nexusmods.com Als ik nog eens in een masochistische bui ben zin krijg om een spel te modden gebruik ik die website. Kan je wel vertrouwen. Gewoon sorteren op meest gedownload/endorsed. Je moet dan wel steeds de mods eruit filteren die het spel één groot hentai- of tettenfestijn maken, maar dat zal zich meer situeren bij spellen zoals Skyrim en Fallout.

Blijkbaar wat te lang achter pc gezeten. Ineens was mijn zicht in rechteroog half weg. De onderste helft was een groot grijs vlak. Direct gestopt met pc en na 5minten begon het weg te trekken en nu zie ik weer normaal. Weird.
Niet mee wachten, naar dokter bellen.
damnit, prime video wil ineens niet meer werken. Vanmiddag nog gekeken, in de namiddag nog die game geclaimed en nu krijg ik ineens de melding dat ik mijn betaalinstellingen moet controleren en alles staat juist. Kaart is nog vier jaar geldig. wtf Amazon, Bezos zijn reis is betaald en ge hebt mijn geld niet meer nodig of wat?
Toevallig MasterCard, al dan niet bij Argenta? Ik heb dat ook met gewone betalingen. Ik wens naar worldonline gebeld en daar zeggen ze mij dat het misloopt omwille van een CVC check, of al dan niet het ontbreken daarvan.

Als ge naar de support belt, dat zeker vermelden zodat ze weten dat hun boeltje niet werkt.

Heel de tuin zit hier vol met muggen, ik moet me op dit ogenblik insmeren met DEET om comfortabel in de tuin te kunnen werken... Dit is het eerste jaar dat dat probleem zich stelt...

Hele dagen vraagt mijne kleinen om mods en addons voor zijn Minecraft (windows 10 editie, de Java versie was foutu) maar als dat 3 keer op de 10 lukt, is het veel.
Ik download een forge, ik unzip godweetwat,… Is behoorlijk frustrerend voor hem maar ook voor mij.
We werken met een laptop (Lenovo, nochtans bedoeld voor spelletjes) maar ik vroeg mij af een desktop pc beter werkt voor hetgeen de zoon wil? Ik begrijp de ab-so-lute botten van al die dingen dus vergeef mij als de vraag onnozel is. Ben ik gedoemd om te falen als modder (hehe) of smijt ik er geld tegen en is het opgelost?
Je hoeft niets te unzippen bij minecraft. De gedownloade zip files in de resource of data packs folder zetten is genoeg.

Promo Adidas sneakers gekocht op torfs in het blauw: maat 44, perfect fit!

Aantal maand later wil ik nog es dezelfde maar in ander kleurke.. ik zoek dezelfde sneakers, versie in het rood, maat 44

véééél te groot. :unsure:

En daarom ga ik dus graag naar ne schoenenwinkel!

Waarom kunnen die maten gewoon niet uniform zijn?

Promo Adidas sneakers gekocht op torfs in het blauw: maat 44, perfect fit!

Aantal maand later wil ik nog es dezelfde maar in ander kleurke.. ik zoek dezelfde sneakers, versie in het rood, maat 44

véééél te groot. :unsure:

En daarom ga ik dus graag naar ne schoenenwinkel!

Waarom kunnen die maten gewoon niet uniform zijn?
gij zijt gekrompen

Iemand die in de plaatselijke FB-groep ter informatie een berichtje zet dat er ergens een nieuw appartement te huur staat. Keurig bericht, met een link naar het zoekertje op één of andere immowebsite.
Zijn er dan een paar debielen -ik kan het echt niet anders noemen- die dan reageren met "Sorry, bedankt voor het aanbod, maar ik huur al iets."

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Iemand die in de plaatselijke FB-groep ter informatie een berichtje zet dat er ergens een nieuw appartement te huur staat. Keurig bericht, met een link naar het zoekertje op één of andere immowebsite.
Zijn er dan een paar debielen -ik kan het echt niet anders noemen- die dan reageren met "Sorry, bedankt voor het aanbod, maar ik huur al iets."

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Omg :laugh:

En ook voor dit type volk hebben we een thread:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan