Schermen zoals de sport of schermen zoals een TV? Maar in beide gevallen, waarom precies?
EDIT: ik wil niet lezen hoe anderen eten naar buiten duwen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schermen zoals de sport of schermen zoals een TV? Maar in beide gevallen, waarom precies?
Wat wilde, als syndic kom je ganse dagen met idioten in contact. En wie bij de hond slaapt krijgt de vlooien heDie muren vol schijten kon er nog mee door.. Maar wie bedenkt er om het dan op te kuisen met doekjes gedrenkt in eigen zweet? Sick mind..

Er bestaan websites waarop je elkaars kunstwerken kunt raten. Misschien daar je kans eens wagen.Nope, wij creëren kunstwerken!
best te bewonderen met mondmasker aan![]()
Wat een gatwijf. En zie haar maar eens statements maken. Die motiefkes maakte ik 18 jaar geleden in paint als ik weer door de maandelijkse download limiet zat.BEKIJK - Prinses Delphine voor het eerst op tribune defilé, koningin Mathilde ontroerd door marcherende Elisabeth
![]()
BEKIJK - Prinses Delphine voor het eerst op tribune defilé, koningin Mathilde ontroerd door marcherende Elisabeth | VRT NWS Nieuws
De nationale feestdag werd uit respect voor de slachtoffers van de watersnood en door de coronacrisis ingetogener gevierd dan andere jaren. Er was bijvoorbeeld geen vuurwerk en geen publiek, maar er waren wel enkele primeurs. Zo was prinses Delphine voor de eerste keer te zien op de prinselijke...www.vrt.be
Ik versta echt niet dat er belastingsgeld kan verspild worden aan die mannen. Hoe die daar zit in dat stoeltje, alsof ze zich een godin voelt. Niet te geloven dat dat nog nieuwswaardig is anno 2021
inb4 maar een president is duurder hurrr
Netjes.
![]()
WTFBlijkbaar wat te lang achter pc gezeten. Ineens was mijn zicht in rechteroog half weg. De onderste helft was een groot grijs vlak. Direct gestopt met pc en na 5minten begon het weg te trekken en nu zie ik weer normaal. Weird.
en wat voor minten waren dat dan? King, mentos,... En waarom 5?Zou er ook wel voor tekenen maar aan de andere kant is het freelancen wel riskier dezer dagen, iedereen wil er zich wel aan wagen en er moet er maar eentje meer willen doen voor minder dan jij vraagt en byebye lifestyle.Eerder een jaloezie dan een ergernis van de dag
Deze levensstijl. Dat mens is freelancer journalist in Istanbul
Dat is normaal, dat is het testbeeld dat je krijgt wanneer Cyberkev de brainwashing-synchronisatie voor nieuwe crewmembers initieert. Vanaf de 2de sessie merk je er niets meer van.Blijkbaar wat te lang achter pc gezeten. Ineens was mijn zicht in rechteroog half weg. De onderste helft was een groot grijs vlak. Direct gestopt met pc en na 5minten begon het weg te trekken en nu zie ik weer normaal. Weird.
Nee buiten dat geeft ze ook interessante info en artikels over het Midden-Oosten. Interessant om te volgen. Ze is geen lege doos.Laat je toch niet misleiden door die social media BS. En al zeker niet als een koffie en een zwembad het beste is wat ze kan posten.
Hogedrukreiniger does the jobHet kan ludiek klinken, maar 't is effectief de ergernis van vandaag: de WC-pot willen uitkuisen met de borstel, maar niet gezien dat er nog een velletje papier in dreef. Ge krijgt dat er dus nog moeilijk uit he!![]()
kan hij dat de volgende keer niet in mijn offline uren tussen 4am en 11am doen? ik heb reviews te schrijven.Dat is normaal, dat is het testbeeld dat je krijgt wanneer Cyberkev de brainwashing-synchronisatie voor nieuwe crewmembers initieert. Vanaf de 2de sessie merk je er niets meer van.
Wie had dat gedacht,@Tonerider die toch nog een vrouw nodig heeft.Oh, @coldplayke : we hebben u nodig...