Kan goed zijn maar hebben daar nog al een aanvaring mee gehad met de schutting.Ze willen mss niet zo ver lopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan goed zijn maar hebben daar nog al een aanvaring mee gehad met de schutting.Ze willen mss niet zo ver lopen?
Dat doe ik ook soms (meestal wel met slecht weer, omdat ik dan niet te ver wil wandelen)Of bij de supermarkt. Je staat wat dichter bij de ingang en als ze dan zien dat je aan het inladen bent staan ze daar al te wachten tot je weg bent. Terwijl er nog 1000000000000000 andere plaatsen vrij zijn. Nee, het moet die zijn! Op zo'n moment doe ik echt extra traag voort. FFS.
Was dat toevallig een Ford (Focus)? Dat is de enige auto waarvan ik weet dat die zo een beschermkapje heeft dat automatisch uitklapt bij het openen van de deur.Deze namiddag naar het vaccinatiecentrum gereden met mijn ma. Ik stond geparkeerd en blijf in de auto wachten. Rechts van mij een plaats vrij en dan nog een geparkeerd. Voor de rest zeker nog 20 vrije plaatsen op heel het parkeerterrein. Komt er daar een snul ook iemand brengen. Hij stopt eerst om zijn passagier er uit te laten en foefelt zich dan tussen mij en die tweede rechts van mij. Tussen die rechts van hem was er misschien geen halve meter meer over. Die daar geparkeerd stond, kon gewoon zijn auto niet meer in.
Nadat hij geparkeerd staat hop zijn deur open bonk tegen mijn auto. Ik stap uit en zeg dat hij wel mag oppassen. Krijg ik daar een antwoord in naar mij geslingerd 'dat is allemaal niet erg, dat is een veiligheidsdeur'.
Ik: 'dan nog moogt ge wel wat respect hebben voor een ander zijn auto'.
Hij: 'ja seg dan breng ik hier iemand krijg ik nog gezever naar mijn hoofd'.
Ik: 'dat maakt mijn rekening niet. Als ge niet kunt parkeren, zet u dan ergens op een vrije plaats'.
Hij: 'ah ja, waar dan hé?'.
Ik zeg: 'kijk eens goed rond u, plaats met hopen'.
Kijkt hij eens rond en is het weer stil en stapt hij weg.
SERIEUS WTF is dat tegenwoordig.
![]()
Deliveroo kan dat ook goed, dan mag je ook nog een drie of meer dagen wachten op je geld terug (maestro). Maar die geven ook geen waarschuwing, dan check je de vooruitgang en staat er ‘cancelled’.Eens een keertje iets besteld via Uber Eats, ging vlotjes! Totdat het twee uur later geleverd moest worden. Eerst tien minuten vertraging, dan twintig, dan een halfuur. Om als dat halfuur om was een melding te krijgen dat mijn eten uiteindelijk niet geleverd kan worden en de bestelling dus droogweg geannuleerd wordt. Krijg de tyfus.
Wees gerust, eerst even wat anders smikkelen zodat ik mijn hangrydemonen niet op een onschuldig iemand van de klantendienst uitwerk.
Tip van een pro-besteller (huidig persoonlijk record is 12 bestellingen in 1 week): enkel via Deliveroo of Takeaway bestellen!Eens een keertje iets besteld via Uber Eats, ging vlotjes! Totdat het twee uur later geleverd moest worden. Eerst tien minuten vertraging, dan twintig, dan een halfuur. Om als dat halfuur om was een melding te krijgen dat mijn eten uiteindelijk niet geleverd kan worden en de bestelling dus droogweg geannuleerd wordt. Krijg de tyfus.
Wees gerust, eerst even wat anders smikkelen zodat ik mijn hangrydemonen niet op een onschuldig iemand van de klantendienst uitwerk.
Legend!!Tip van een pro-besteller (huidig persoonlijk record is 12 bestellingen in 1 week): enkel via Deliveroo of Takeaway bestellen!
Thx manLegend!!
Tip van een pro-besteller (huidig persoonlijk record is 12 bestellingen in 1 week): enkel via Deliveroo of Takeaway bestellen!
Ik raak in de war van jullie nicksLegend!!

de ene zit op uw linkerschouder en de andere rechts?Ik raak in de war van jullie nicks![]()
Nope, niet gelovigde ene zit op uw linkerschouder en de andere rechts?

Jeff Bezos bedankt Amazon-medewerkers en klanten voor ruimtereis: “Jullie hebben hiervoor betaald

in de ruimte zat hij op zijn plek, want die is echt wereldvreemd.
Lijkt mij niet echt motiverend voor de mensen die daar werken.
Proper persoonlijk record voor mezelf enkel gerekend staat op week Leuven toch rondweg de 150 euro's. Gaat ook ongeveer 12 keer geweest zijn schat ik.Tip van een pro-besteller (huidig persoonlijk record is 12 bestellingen in 1 week): enkel via Deliveroo of Takeaway bestellen!
. Die beesten zijn vrij groot. Alé te groot om te stofzuigen toch.
hoe kunt ge nu met 4 man 30 van die mini-croissants gaan claimen, ge moet toch beseffen dat ge nen associale lul zijt dan.Vraag van een andere pro-besteller: waarom? Ik heb op alle 3 de platformen al even veel miserie gehad, ‘k vind niet dat er uitspringers zijn.Tip van een pro-besteller (huidig persoonlijk record is 12 bestellingen in 1 week): enkel via Deliveroo of Takeaway bestellen!
Antwoord van dezelfde pro-besteller: door jarenlange ervaring in de eten-bestel-wereld, heb ik ondervonden dat indien er iets fout loopt, dit meestal aan het restaurant zelf te wijten is. Waarom ik UberEats vermijd: te weinig riders in mijn stad die voor hen werken, dus ik neem geen risico.Vraag van een andere pro-besteller: waarom? Ik heb op alle 3 de platformen al even veel miserie gehad, ‘k vind niet dat er uitspringers zijn.
Ergens is hij gewoon eerlijk natuurlijk. We hebben op korte tijd twee miljardairs de ruimte in gestuurd door ze jarenlang rijk te maken.![]()
Jeff Bezos bedankt Amazon-medewerkers en klanten voor ruimtereis: “Jullie hebben hiervoor betaald”
Miljardair Jeff Bezos is de medewerkers en klanten van Amazon dankbaar omdat ze zijn kort verblijf in de ruimte mogelijk hebben gemaakt. Dat zei hij vandaag nadat hij met een raket van zijn eigen bedrijf Blue Origin naar de grens van de ruimte vloog. Hij is ook “verbluft” over de “schoonheid en...www.hln.be
Hoe wereldvreemd kan je zijn.