Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Same wel. Ook omdat ik weet dat het meestal toch geen zin heeft en ik me alleen maar meer zou ergeren. :sarcastic: Dan praat ik zo liever eens tegen mijn muur en ben ik dankbaar dat je daar niet kunt reageren zonder dat je bewust toegang hebt aangevraagd.
Idem!!!

Het ging over nieuwe leden op pol&act. Gij zijt daar relatief nieuw, en daar je opvallend was en plots verdwenen, dacht ik er plots aan.
Je moet je niet weer persoonlijk aangevallen voelen hoor.
Twas maar een vraag, je moet niet zo typisch verbolgen reageren hoor.

En ik heb mezelf "verbannen" van de Pol&actua subforum......een preemptive strike.

Gohja we moeten ook de anti-intellectuele toer niet opgaan hé. Dat stereotype van de ivoren toren/wereldvreemde expert vs de "gewone man" die het beter weet door ervaring is ook iets dat heel vaak wordt misbruikt vind ik. Op enkelingen na zijn mijn collega's wel zeer goed in staat om over een groot aantal onderwerpen een onderbouwde mening te geven. Het "kan" allemaal hé, maar je kan op basis van uitzonderingen geen algemene regel maken, en ik denk dan dat algemene kennis wel zal correleren met scholing, net zoals intelligentie.
Er bestaat ook zo'n lijst tegen global warming. Daar staan dan Ph D in de politieke wetenschappen, literatuur,... op. Die kunnen het woord klimaat en "global warming" foutloos spellen, maar voor de rest missen die de elementaire wetenschappelijke kennis.

5h2e2c.jpg
Ik heb er dus zo ene, maar vlák voor ik aan mijn studies begon dacht ik dat het een "bachelor of arts" en een "master of arts" was. Als in: je mag kiezen tussen de titels "bachelor", "master" en "arts".

Iemand wees me gelukkig op tijd op mijn misverstand vooraleer ik officieel aan mijn opleiding Engelse taal- en letterkunde begon en overal BACHELOR OF ARRRRRRRRTS met een harde R op campus kon zeggen.

Bewoners van het 3de verdiep die vanuit hun balkon staan te roepen(lullen) met bewoners van appartement tegenover mij op het gelijkvloers.

Alé iedereen weet wanneer ze op verlof gaan, waar ze naartoe gaan en hoe erg ze de overstromingen vinden, en nog andere gepensioneerden gelul.

Indien een compostbak correct geïnstalleerd is, ruikt dat absoluut niet slecht. Gewoon een beetje een bosgeurtje. Maar dat is bij jullie dus misschien niet het geval
Dat ruikt idd naar bos!

Altijd genieten als ik ginder loop.

Nee kappen daar gras bij.

Het belachelijke is dat hun andere buren vanachter in de tuin je composthoop hebben in plaats van die daar langs te zetten heeft niemand daar last van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan