Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom denken buitenlandse bedrijven zoals Samsung bv. Dat als je in België woont, daar iedereen Frans spreekt? Wil mijn paswoord van mijn tv resetten. Doe dat via de NEDERLANDSE. site van Samsung. Krijg ik alles via mail in het Frans. En de enige woorden van Frans dat ik begrijp en zonder fouten kan typen, is wie en noo... Ja en nee. 😡
dat komt uit een land waar iedereen Kim heet en in het enige buurland meer van dat.
dus lijkt het best wel moeilijk voor Kim &co dat er landen zijn waar slechts ruwweg de helft Kims spreekt en de rest Kongs.

Belt de schoonbroer, jah ik sta hier nog in panne.
:unsure:

Oei. Via welke website kunnen we doneren? Misschien kun je er nog een garage van kopen.
Of een trouwfeest geven! Prioriteiten! 😜

Nee hoor, maar @coldplayke hare vriend heeft wel zijne dikke teen tegen de koffietafel gestoten of zoiets.
Oh en @Madou heeft in Aspe mee gespeeld meen ik mij te herinneren, maar dat kan van gisteren zijn.
Witse*
Waar blijven de beelden?

Ja lap en nu verschijnen er vertikale lijnen op mijn tv scherm. Dat wordt een nieuwe tv denk ik. 😢 En den deze is nog maar 6 jaar oud. Maar je de mensen die alles kwijt zijn en die gestorven zijn door de overstromingen, is een miljard maal erger dan een stomme tv.😔

Laatst bewerkt door een moderator:
WTF?
cram2, hey) Emilly, 25, vrouw. Beoordeel mijn naaktfoto's op seksdatingsites, klik op de link....
researcher new member

Hier ook niks gekregen. Nu voel ik mij slecht. Als ik al niet in de smaak van van een spambot. Tijd om mij te gaan bezinnen :unsure:

Gisteren avond tijdens het tv kijken hoor ik een mug, ik steek het licht aan en zie er meteen 3 zitten.. Dat was het begin van een lange avond, want ik vermoed dat ik er zeker > 15 kapot geslagen heb :angry:

Al muggenbakjes geprobeerd? Na een 15tal minuten geen miserie meer...
Heel gezond zal het niet zijn als beesten er gewoon van doodvallen, maar effectief is het wel.

Ge moet zo'n muggenbakske wel niet gebruiken als ambi-pur.

Met de ramen open zal dat wel meevallen. Ecologischer is een blazer op u zetten. Muggen haten dat omdat ze dan weggeblazen worden.

Natuurlijk sommige mensen vinden "da da trekt" en dat ge zo een verkoudheid opdoet. Maar ik heb daar allemaal geen last van. Ik houd wel van een leuk briesje over mij bij het slapen.

Laatst bewerkt:

Met de ramen open zal dat wel meevallen. Ecologischer is een blazer op u zetten. Muggen haten dat omdat ze dan weggeblazen worden.
..

Ik ga vooral geen chemische brol op de slaapkamer zetten, en daarbij, met de actieve ventilatie zal het goedje snel worden afgevoerd. Ik heb overal vliegenramen en maar goed ook, want buiten de slaapkamer venster hing er gisteren een hele muggenwolk te wachten om binnen te kunnen vallen.

Ik vermoed dat een groot deel via de ventilatie roosters is binnen gekomen, die ik altijd laat openstaan wanneer ik meerdere dagen weg.

Elke avond insteken is inderdaad overkill, denk dat die bakjes hier hoogstens 10 dagen per jaar in steken. Dit jaar nog maar 2x. Als we muggen zien op de kinderkamers zet ik ook een wekker om het bakje een uur erna terug uit te trekken. Muggen dood en staat dan niet onnodig lang op.

Maar dat iedereen vooral doet wat hij/zij wil, hier alvast geen ergernissen/slapeloze nachten daardoor. :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan