Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen kookdag. :love: hier waren het vandaag ook restjes van de ovenschotel die ik eergisteren had gemaakt, dus ben ik eigenlijk een ferme hypocriet met mijn commentaar. morgen mexicaanse wraps of pad thai, ben er nog nie aan uit.
Pad thai, pad thai!

2nd over het wisselen, maar dan met uw vrouw wisselen van reproductiestelsel

wist niet dat da bij sommigen maar 1 dag duurt, word blijkbaar al heel mijn leven belogen
dat is omdat ge niet doordoet. Ipv kribbig rond te lopen en ambetant te zijn moet gewoon harder bloeden :unsure:

Desnoods snijdt ge wat met safety razor.
no thanks, mijn been recupereert nog van vanmiddag :headshake: kan safety razors verder wel alleen maar aanraden. keigoed voor het milieu! jk ik koop da gewoon omdat die mesjes etc 100x goedkoper zijn dan bij die venus gilette dingen. ook wel veel scherper. een voor- en een nadeel.

no thanks, mijn been recupereert nog van vanmiddag :headshake: kan safety razors verder wel alleen maar aanraden. keigoed voor het milieu! jk ik koop da gewoon omdat die mesjes etc 100x goedkoper zijn dan bij die venus gilette dingen. ook wel veel scherper. een voor- en een nadeel.
Zolang het enkel rond de benen bloed doe je het goed. En anders zul je eens ne cursus moeten volgen.

Je scheert toch met de haartjes mee hè? (Ooit opgepikt van een lethal weapon film :unsure: )

Je scheert toch met de haartjes mee hè? (Ooit opgepikt van een lethal weapon film :unsure: )
op mijn benen niet, want als ge tegen de haartjes in scheert dan hebt ge een nog gladdere shave zonder stoppels. dan moet je wel t geluk hebben dat je er zo geen uitslag van krijgt, maar dat krijg ik niet op mijn benen.

op mijn benen niet, want als ge tegen de haartjes in scheert dan hebt ge een nog gladdere shave zonder stoppels. dan moet je wel t geluk hebben dat je er zo geen uitslag van krijgt, maar dat krijg ik niet op mijn benen.
Goed punt, in de film ging het ook wel over het gezicht en niet de benen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan