Volgens obsidentify de gewone tweevleugel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens obsidentify de gewone tweevleugel
Nee, nen boterham met kaas gegeten.Lees "Zin om naar 't frituur te gaan"?
Lees "de kinderen waren thuis en geen zin om arm te worden"Nee, nen boterham met kaas gegeten.
Balen jong
Boterhammen met water? Is alle Waygu er al door?Nee, nen boterham met kaas gegeten.
Balen jong
Ja ook al, zelfs geen pintje gedronken!Boterhammen met water? Is alle Waygu er al door?
Of een vrouw met haar regelsGe zult maar uwen dag ni hebben.

Een eendagszaag?Of een vrouw met haar regels![]()
Oei. Via welke website kunnen we doneren? Misschien kun je er nog een garage van kopen.Ja ook al, zelfs geen pintje gedronken!
Tis maandag, sowieso geen frituren open hier dan.Lees "de kinderen waren thuis en geen zin om arm te worden"
maakt er dan toch op zijn minst een croque van hé, waar is de liefde voor het etenNee, nen boterham met kaas gegeten.
Balen jong
Hence de baaldag. Echt geen zin in.maakt er dan toch op zijn minst een croque van hé, waar is de liefde voor het eten
Het kan morgen alleen maar beter gaanHence de baaldag. Echt geen zin in.

ja, want de frituur is open!Het kan morgen alleen maar beter gaan![]()
morgen kookdag.Neenee, morgen kook ik.
Wok met zeevruchten!
hier waren het vandaag ook restjes van de ovenschotel die ik eergisteren had gemaakt, dus ben ik eigenlijk een ferme hypocriet met mijn commentaar. morgen mexicaanse wraps of pad thai, ben er nog nie aan uit.Ik mis hier nog wat context precies. Hoewel ik niet zeker ben of ik dat echt wil wetenzwaar gedrogeerd en geconstipeerd opgestaan.
om 14u naar de kinesist, nog geen woord gesproken tot dan, maar veel meer uitleg dan wat gebrom kwam er niet uit. overleefd.
dan zeer olierijke pasta met een shitload aan premade saus en kalfsvarkengehakt gemaakt om de constipatie op te lossen, het vloeit nu rijkelijk. silverlining.

aach, ik wokNeenee, morgen kook ik.
Wok met zeevruchten!
nekeer twa anders of koude ploa eeh!aach, ik wok