Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dat shamele haar dat op mijn gezicht sta er mee scheer is het nog steeds Edward Scissorhands die voor de spiegel staat.

Feather safety razors zijn dan ook vrij scherp.
awww. ik weet niet hoe scherp de mijne is, ik heb die bamboozy safety razor voor vrouwen, het enige aspect eraan dat eigenlijk "voor vrouwen" is, is dat hij roze is, dus ik was al verkocht. :love: gewoon met mesjes van astra ofzo. ik kreeg wel een hele handleiding voor idioten doorgestuurd (die ik wel nodig had) met de precieze angle waarin ge dat ding moet houden etc, dus dat zal wel geholpen hebben.

Hebben jullie nu vandaag echt +10 blz ergernissen volgeblaft? Kan er iemand mij een samenvatting geven?
tonerider wil een nieuwe jeansbroek maar is te tam om naar de winkel te gaan, iedereen is te tam om iets deftigs te koken, iemand heeft een koude plat gegeten. oh en stuur een vent nooit naar de supermarkt zonder boodschappenlijstje.

Doet me denken aan een vrouw die nogal behaarde armen bleek te hebben. Met mijn arm naast die van haar viel dat nog extra op (en mijn armen zijn al redelijk behaard). Ik denk dat ze mijn verbazing merkte. :unsure:
ik ben van het rare type dat haar armen ook scheert. wat equally weird is voor sommigen als super harige armen, want ik heb dus doorgaans gewoon geen armhaar. beetje alien vibes.

Hebben jullie nu vandaag echt +10 blz ergernissen volgeblaft? Kan er iemand mij een samenvatting geven?
@Mulan en @Tomski hebben hun prutsen gesynced.
@Tomski is er zo van ondersteboven dat hij zelfs geen eten heeft gemaakt.
@norae heeft een baard.
@straight_six moet klasse-eten maken voor zijn madam voordat hij erop mag.
@Tha_nOn hare vent moet op zijn oren slapen omdat @straight_six ze anders zal penetreren.
@Tonerider heeft een salaaike gegeten (dees is de grootste :wtf:)

Voila, dat is zowat alles dat nog in mijn geheugen zit, ge zijt weer mee :thumb:.

Laatst bewerkt:
@Mulan en @Tomski hebben hun prutsen gesynced.
@Tomski is er zo van ondersteboven dat hij zelfs geen eten heeft gemaakt.
@norae heeft een baard
@straight_six moet klasse-eten maken voor zijn madam voordat hij erop mag.
@Tha_nOn hare vent moet op zijn oren slapen omdat @straight_six ze anders zal penetreren.
@Tonerider heeft een salaaike gegeten (dees is de grootste :wtf:)

Voila, dat is zowat alles dat nog in mijn geheugen zit, ge zijt weer mee :thumb:.
dit is wat ze noemen, een ruwe samenvatting

no thanks, mijn been recupereert nog van vanmiddag :headshake: kan safety razors verder wel alleen maar aanraden. keigoed voor het milieu! jk ik koop da gewoon omdat die mesjes etc 100x goedkoper zijn dan bij die venus gilette dingen. ook wel veel scherper. een voor- en een nadeel.
Naar 't schijnt moet ge die van de mannen kopen. Zelfde mesje enkel minder duur omdat der geen roze kleurke op zit.

Als ge der nen holbaard mee kunt wegkrijgen en in uwe zak mee kunt snijden voor een raam dan zal da wel lukken voor die beperkte haargroei van de gemiddelde vrouw.

Waarom denken buitenlandse bedrijven zoals Samsung bv. Dat als je in België woont, daar iedereen Frans spreekt? Wil mijn paswoord van mijn tv resetten. Doe dat via de NEDERLANDSE. site van Samsung. Krijg ik alles via mail in het Frans. En de enige woorden van Frans dat ik begrijp en zonder fouten kan typen, is wie en noo... Ja en nee. 😡

ik ben van het rare type dat haar armen ook scheert. wat equally weird is voor sommigen als super harige armen, want ik heb dus doorgaans gewoon geen armhaar. beetje alien vibes.

Ik ben van het type opgegroeid in de 80’s en 90’s waardoor ik nooit zal kunnen beginnen met ‘laat alles maar gewoon staan’. Ik maak mij wel schuldig aan van die tropical sea breeze mermaid smooth ultra triple titanium glide extra sensitive nu ook in fluo - mesjes. Alles anders van scheermes geeft mij teveel Sweeney Todd vibes en ik zou mij teveel amuseren.

Ik ben van het type opgegroeid in de 80’s en 90’s waardoor ik nooit zal kunnen beginnen met ‘laat alles maar gewoon staan’. Ik maak mij wel schuldig aan van die tropical sea breeze mermaid smooth ultra triple titanium glide extra sensitive nu ook in fluo - mesjes. Alles anders van scheermes geeft mij teveel Sweeney Todd vibes en ik zou mij teveel amuseren.
ik was ook van de gilette venus swirl extreme unicorn sparkle, maar die mesjes waren mij veel te duur en ik had al die gelkussens en zever niet nodig. toen bij toeval safety razors ontdekt et voilà. geld bespaard en smoother shaves, nu ben ik een nog naaktere zeehond met wat geld over. "laat alles maar gewoon staan" is ook niet voor mij weggelegd. ik scheer eigenlijk gewoon voor mezelf, ook als ik single ben, da's gewoon een leuker gevoel en is vast deel van mijn bad/doucheritueel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan