Tonerider
Well-known member
omdat geen enkel gat veilig is?Hij mag op zijn 2 oren slapen.
---------
om 17h00 een kouwplakke gegeten met vis. De vis was heel vers, want hij zwemt nog rond. :burp:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat geen enkel gat veilig is?Hij mag op zijn 2 oren slapen.

koude ploaWat is kouwplakke? (ik vrees dat ik me de vraag ga beklagen..)
Koude schotelWat is kouwplakke? (ik vrees dat ik me de vraag ga beklagen..)
sla, worteltjes, aardappelsla, een eitje en dan ofwel vis of vlees. In dit geval een tomaat crevete en 5 soorten vis waar ik enkel de zalm van herkende.Wat is kouwplakke? (ik vrees dat ik me de vraag ga beklagen..)
Koude schotel

Je kan niet geloven hoe trots ik ben op je!sla, worteltjes, aardappelsla, een eitje en dan ofwel vis of vlees. In dit geval een tomaat crevete en 5 soorten vis waar ik enkel de zalm van herkende.
twas van bij de slager. 11€, dus ergens ben ik wel blij dat ik de vis nog altijd proef.Je kan niet geloven hoe trots ik ben op je!
Ah, een duidelijke vertaling waarvoor dank!koude ploa
Zolang de zalm u niet herkende zit ge safe denk iksla, worteltjes, aardappelsla, een eitje en dan ofwel vis of vlees. In dit geval een tomaat crevete en 5 soorten vis waar ik enkel de zalm van herkende.
( niet om te zwanen)
Ik heb er al een emotioneel dagje op zitten, zonder er echt de vinger op te kunnen leggen wat er nu precies aan de hand is.
Dan ben ik blij dat ik hier kan zwanzen om de batterijen op te laden en energie op te doen, om afleiding te hebben, ook een paar keer luidop aan het bulderlachen geweest, maar dan plots het gevoel "dat het me wat te veel wordt", tranen in de ogen en bij het minste twijfelen aan mezelf. Dat het maar rap terug morgen is, ik haar dit soort dagen!![]()
Herkenbaar! Zeker vandaag en kan niet verklaren wat. Balen.
Dikke virtuele knuffel!

Ik voel mee met u. Niets zo teleurstellend als fier zijn op iets en dan een koude douche krijgen van onbegrip.Net mijn moeder vertelt dat ik hier redacteur ben geworden. Ze was niet onder de indruk. "Pas maar op met die computer-dinges."
Dacht ik eens indruk op haar te kunnen maken. Ik was vergeten dat ze zelfs niet weet hoe dat ze de ambi-light van haar tv kan aanzetten en het al een wonder is dat ze met me kan Skypen.
eendagsvlieg vermoed ik
Ge zult maar uwen dag ni hebben.eendagsvlieg vermoed ik
Lees "Zin om naar 't frituur te gaan"?Ik had zelfs geen zin om te koken vandaag, zo erg ist!