Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
We waren stilletjes aan van de doembericht omtrent corona verlost om weer meteen doodgeslagen te worden met doemberichten over het klimaat. Ik zou zo graag eens een weekje hebben zonder nieuws dat er enkel op gericht is om mensen in een depressie te storten.

We waren stilletjes aan van de doembericht omtrent corona verlost om weer meteen doodgeslagen te worden met doemberichten over het klimaat. Ik zou zo graag eens een weekje hebben zonder nieuws dat er enkel op gericht is om mensen in een depressie te storten.
Simpel nochtans, een week geen internet of tv.

Ja jonge, ge wordt gwn een ouwe pee :whistle:
Wel jij ook, misschien. De kans dat ik 85 jaar oud wordt is groter dan die voor jou.
En er is maar één manier om lang te leven, dat is door oud te worden.

En nog een belangrijke - en voel je nu niet specifiek aangesproken: ik geniet met volle teugen van mijn leven. Ik ben tevreden, sta optimistisch in het leven. Ik ben geen azijnpisser, ik maak me niet druk in 't feit dat anderen meer verdienen dan ik (zo zijn ook niet zoveel). Dus je hoort me niet klagen :cool:

Wel jij ook, misschien. De kans dat ik 85 jaar oud wordt is groter dan die voor jou.
En er is maar één manier om lang te leven, dat is door oud te worden.

En nog een belangrijke - en voel je nu niet specifiek aangesproken: ik geniet met volle teugen van mijn leven. Ik ben tevreden, sta optimistisch in het leven. Ik ben geen azijnpisser, ik maak me niet druk in 't feit dat anderen meer verdienen dan ik (zo zijn ook niet zoveel). Dus je hoort me niet klagen :cool:

d63edd9af879f866baea5e3c5b506959.jpg

Ik was nog ne peuter toen lotr 1 uitkwam, dus ik heb nog wa jaartjes te gaan voor alles begint te hangen. Dus maakt u maar ni druk om mij x

Ik snap het echt niet. Een lang wegje waar ik regelmatig ga wandelen. Wekelijks zie je daar ergens twee zakjes met huisvuil in. De moeite doen om het in een zakje te steken. Je moet het dan al te voet of met de fiets tot daar brengen want met de auto geraak je er niet. En vanaf de beide toegangswegen kom je zeker twee vuilbakken tegen waar je het eventueel kan achterlaten. Ook al eens een tv gezien die in de kant lag en recent nog een sporttas met oude kledij in. Hoe denken sommige mensen toch?

Ik snap het echt niet. Een lang wegje waar ik regelmatig ga wandelen. Wekelijks zie je daar ergens twee zakjes met huisvuil in. De moeite doen om het in een zakje te steken. Je moet het dan al te voet of met de fiets tot daar brengen want met de auto geraak je er niet. En vanaf de beide toegangswegen kom je zeker twee vuilbakken tegen waar je het eventueel kan achterlaten. Ook al eens een tv gezien die in de kant lag en recent nog een sporttas met oude kledij in. Hoe denken sommige mensen toch?

Hier is ook een redelijk grote parking.
Gaat dan volk friet, Mcdonalds op eten en gooit t afval gewoon uit t raam op 5 meter van ne vuilbak 🤦‍♂️

Ik ging deze namiddag gebeld worden wanneer ik mijn fiets mag afhalen na hem 3maanden kwijt te zijn.

Geen telefoon gekregen en als ik zelf bel na 1 minuut melding bel later eens terug :wallbash:

Tegenwoordig met al dat thuiswerk totaal uit mijn ritme, er zijn dagen bij dat ik opsta om 8u30-8u45 en nog moe ben eigenlijk.

Vandaag zondag en een week verlof. Hier zitten we klaarwakker om 6u:wallbash:

Hier kan het nog slechter, de volle witte zakjes onder de zitbank, net naast de vuilbak.
Wat voor een leeg, zielig en achterlijk creatuur ben je dan.
Op zo een momenten denk ik aan de analyse van de mens, door Agent Smith, uit de eerste Matrix film.

Heb het waarschijnlijk zitten.
Collega op kantoor gezien dinsdag die tegenover mij zat - was heel de dag aan het niezen en klagen over hoofdpijn. Waarom komt ge dan überhaupt naar kantoor maar bon. Sinds gisterenavond voel ik mij verkouden en vandaag is het nog een paar graadjes erger. HR belt me om te zeggen dat die collega vandaag positief getest heeft. Ffs.
Iedereen terug naar den bureau!

Want we denken dat ge na anderhalf jaar nog steeds niet volwassen genoeg bent om uw werk te doen zonder de gezonde druk van een management blik die in u rug prikt.

Ik keur dat sluikstorten ook af, maar is één en ander niet het gevolg van weghalen vuilnisbakken op het openbaar domein ? En als ze er al staan, zijn de openingen minimaal.
Containerpark steeds duurder etc?

En de pakkans is heel klein.

Ik keur dat sluikstorten ook af, maar is één en ander niet het gevolg van weghalen vuilnisbakken op het openbaar domein ? En als ze er al staan, zijn de openingen minimaal.
Containerpark steeds duurder etc?

En de pakkans is heel klein.
Terwijl de oplossing simpel is.

Verhoog de consumentenprijs van het item.
Maak recycleren gratis tot zelfs dat je betaald wordt om het in te leveren.

Akkoord met sommige zaken maar kom zeg. Je hebt het dan allemaal in de PMD-zak gestoken en dan kieper je die in de gracht. Volgende week vrijdag komen ze PMD ophalen...

Toen ik vroeger elke dag door Gent moest wandelen zag je bepaalde families gewoon elke dag hun afval in de bosjes gooien zonder schaamte.
Soms met 2-3 man een zetel erbij, een halve badkamer, een kapotte stoel. Stad haalt het toch telkens op dus waarom zouden ze het niet doen.

Ik woon vlakbij een parking van een station, en daarachter is een wijk met sociale woningen...

De vuilnisbakken van het station zitten altijd vol, eronder staan ook nog zakken. Dan zie je mensen gewoon speciaal stoppen met de fiets of wagen om daar een plastiek zakje met huisvuil te droppen. Ok dat kost iets, maar dat wordt dus thuis gewoon opgehaald. Het kan erger natuurlijk:

Staat er een auto met een jong koppeltje McDonalds te eten, rijden ze weg en staat al het afval gewoon naast de parkeerplaats. Achteraan de parking ligt het dan vol vochtige doekjes en hier en daar een condoom.

Bierblikjes in de kant en in de bloembakken. En flessen parfum. Er moet echt iemand zijn die goedkope parfum van het Kruidvat spuit op weg naar de trein en dan de lege flesjes gewoon in het gras gooit.

Ook achteraan, uit het zicht: een berg snoeiafval.

Gewoon achteraan serieuze verlichting en hier en daar een camera zou al wat oplossen.

Voor ons huis is een stuk braakliggend terein waar ze vaak komen sluikstorten. Sinds kort komt er iemand regelmatig ook oud brood in de struiken voor onze oprit dumpen. Ik kan binnenkort deelnemen aan de highland games na alle inspanningen om mijn hond - die in een niet zo ver verleden zelf zijn eten moest bijeen zoeken - iedere ochtend de straat uit te kunnen trekken zonder dat hij een halve baguette in zijn kas slaat.

De kat jankt aan de deur van de slaapkamer, dus ik wil uit bed stappen om die binnen te laten. En ik zak gewoon door mijn linkerbeen. Probeer terug recht te staan maar weer zak ik er door. Rap weer gaan liggen en pas dan begon het te tintelen zoals wanneer je slecht hebt gelegen en de bloeddoorstroming weer op gang komt. Holy smokes, dat was raar. Nu kan ik wel weer gewoon staan.
Misschien vandaag toch ne keer wat bewegen ipv heel de dag achter de pc zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan