Vooral da fotoke van hem, past perfect in die context

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral da fotoke van hem, past perfect in die context

Simpel nochtans, een week geen internet of tv.We waren stilletjes aan van de doembericht omtrent corona verlost om weer meteen doodgeslagen te worden met doemberichten over het klimaat. Ik zou zo graag eens een weekje hebben zonder nieuws dat er enkel op gericht is om mensen in een depressie te storten.
Wel jij ook, misschien. De kans dat ik 85 jaar oud wordt is groter dan die voor jou.Ja jonge, ge wordt gwn een ouwe pee![]()

Wel jij ook, misschien. De kans dat ik 85 jaar oud wordt is groter dan die voor jou.
En er is maar één manier om lang te leven, dat is door oud te worden.
En nog een belangrijke - en voel je nu niet specifiek aangesproken: ik geniet met volle teugen van mijn leven. Ik ben tevreden, sta optimistisch in het leven. Ik ben geen azijnpisser, ik maak me niet druk in 't feit dat anderen meer verdienen dan ik (zo zijn ook niet zoveel). Dus je hoort me niet klagen![]()
Ik snap het echt niet. Een lang wegje waar ik regelmatig ga wandelen. Wekelijks zie je daar ergens twee zakjes met huisvuil in. De moeite doen om het in een zakje te steken. Je moet het dan al te voet of met de fiets tot daar brengen want met de auto geraak je er niet. En vanaf de beide toegangswegen kom je zeker twee vuilbakken tegen waar je het eventueel kan achterlaten. Ook al eens een tv gezien die in de kant lag en recent nog een sporttas met oude kledij in. Hoe denken sommige mensen toch?

Hier kan het nog slechter, de volle witte zakjes onder de zitbank, net naast de vuilbak.Ik snap het echt niet. Een lang wegje waar ik regelmatig ga wandelen. Wekelijks zie je daar ergens twee zakjes met huisvuil in. De moeite doen om het in een zakje te steken. Je moet het dan al te voet of met de fiets tot daar brengen want met de auto geraak je er niet. En vanaf de beide toegangswegen kom je zeker twee vuilbakken tegen waar je het eventueel kan achterlaten. Ook al eens een tv gezien die in de kant lag en recent nog een sporttas met oude kledij in. Hoe denken sommige mensen toch?
Iedereen terug naar den bureau!Heb het waarschijnlijk zitten.
Collega op kantoor gezien dinsdag die tegenover mij zat - was heel de dag aan het niezen en klagen over hoofdpijn. Waarom komt ge dan überhaupt naar kantoor maar bon. Sinds gisterenavond voel ik mij verkouden en vandaag is het nog een paar graadjes erger. HR belt me om te zeggen dat die collega vandaag positief getest heeft. Ffs.
Terwijl de oplossing simpel is.Ik keur dat sluikstorten ook af, maar is één en ander niet het gevolg van weghalen vuilnisbakken op het openbaar domein ? En als ze er al staan, zijn de openingen minimaal.
Containerpark steeds duurder etc?
En de pakkans is heel klein.
Terwijl de oplossing simpel is.
Verhoog de consumentenprijs van het item.
Maak recycleren gratis tot zelfs dat je betaald wordt om het in te leveren.