Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon nen stop in die overloop en geen filter anders, 95% van de regenputten hebben zo geen extra filter :p
Desnoods drijvende aanzuig gebruiken, dat vuil bezinkt wel
Ik zie ook dat ze voor deze filter een minder fijnmazige versie hebben van de inox insert (0.28mm -> 0.44mm), dat zou misschien kunnen volstaan om het filter minder stel te laten verstoppen... en toch het grote organische afval kunnen filteren(bladeren). Ik ga eens checken of dat werkt

Iedere zot kan u vertellen dat op de loopband gaan staan 10 min na uw avondeten geen topidee is, maar ik ben toch maar weer mooi het voorbeeld dat sommige mensen niet leren uit hun eigen (al tig keer voordien gemaakte) fouten. Het avondeten is niet herkauwd op de loopband beland en heb toch de sessie voltooid, dus ja. Counting it a success, weer goed gedaan, me. /s De misselijkheid daarentegen…
Leuk om zo in je eigen herkauxsel te lopen.

De cleanup was ook interessant zeker?

Hey, hey, het was een net niet puke verhaal hé! (Maar echt net, net, neeet niet)

wil er nie aan denken hoe ge dat uit een loopband moet gaan kuisen :puke:
Aha, ik dacht dat je gelijk een held gewoon de overdruk eraf had gehaald, en dan voortgedaan had. Leek me al boos 🙈🙈🙈

In het Belfius bankkantoor in Sint-Truiden zijn ze bij de self banking van 5 toestellen naar 2 toestellen gegaan, dat terwijl er zelfs met 5 stuks al geregeld mensen zaten aan te schuiven om aan te beurt te komen.
Welke zot bedenkt dan de actie om het aantal terminals te verminderen???
Daarvoor moet je toch mensen met een totaal gebrek aan inzicht in dienst hebben.

In het Belfius bankkantoor in Sint-Truiden zijn ze bij de self banking van 5 toestellen naar 2 toestellen gegaan, dat terwijl er zelfs met 5 stuks al geregeld mensen zaten aan te schuiven om aan te beurt te komen.
Welke zot bedenkt dan de actie om het aantal terminals te verminderen???
Daarvoor moet je toch mensen met een totaal gebrek aan inzicht in dienst hebben.
Denk even na, wie is hoofdaandeelhouder van Belfius?

Het was nu toch al een hele poos geleden dat mij zoiets is overkomen.

Ik lig soms nog steeds wakker van een herinnering aan toen ik 18 jaar was. Ik ging een ticket kopen om de voetbalmatch van mijn vriend te zien (speciale match om hun clubkas te spijzen).

Persoon aan het loket "bent u jonger dan 13?"

Onder de 13 jaar was het gratis.

Loemperik dat ik ben: "NEE IK BEN EEN VOLWASSEN VROUW". De publieke vernedering kreeg ik er wel gratis bij.
Ik kan er mij iets bij inbeelden ja :D ik ben u en uw vriend toch een paar keer tegengekomen int echt in onze unieftijd. Het voordeel is dat je er op latere leeftijd ook nog jong zal uitzien he!

Ik heb het tegenovergestelde eens meegemaakt. Was 23 of 24 jaar oud. Liep op de Meir en werd plots aangesproken door zo'n promomeisje.

"Dag meneer. Brouwerij X heeft een nieuw bier. Zou u eens willen proeven?"
"Natuurlijk. Gratis bier is gratis bier :woohoo: "
"Ok meneer, proeft u maar."
Ik breng het glas naar mijn lippen, maar dan...
"Oh, wacht sorry. Ik ben nog uw leeftijd vergeten te vragen"
"Euh 23 jaar"
"Oei nee sorry, dan mag u niet drinken" en ze grist het glas van me weg. "De brouwerij mikt met dit bier op een publiek ouder dan 30 en ik dacht dat u die leeftijd had"
"Ja nee, blijkbaar niet. :frown:"

Ik wandelde verder, te verbouwereerd om te te overtuigen om toch nog eens te mogen proeven. Ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat het een verborgen compliment was, dat ik er wijs en volwassen voor mijn leeftijd uitzag, maar toch blijft het ergens pikken. :sop:

Ik kan er mij iets bij inbeelden ja :D ik ben u en uw vriend toch een paar keer tegengekomen int echt in onze unieftijd. Het voordeel is dat je er op latere leeftijd ook nog jong zal uitzien he!
Inderdaad, dat was volgens mij steeds 's ochtends buiten aan de fakbar letteren, wanneer ik braafjes op weg was naar mijn ochtend lezingen, en jij volgens mij naar huis ging om te gaan slapen na een nachtje doordoen aan de toog. :D

Inderdaad, dat was volgens mij steeds 's ochtends buiten aan de fakbar letteren, wanneer ik braafjes op weg was naar mijn ochtend lezingen, en jij volgens mij naar huis ging om te gaan slapen na een nachtje doordoen aan de toog. :D
Dat klinkt als een heel reëel scenario ja!

Ik ga al een tijdje elke dag braafjes met de fiets naar het werk. Voor een of andere reden zijn de mensen de laatste 3 weken precies minder oplettend, quasi elke dag moet ik wel een verstrooide of gehaaste automobilist/fietser/wandelaar-met-gsm/losgeslagen hond/iets ontwijken. Op zich heb ik er niet zoveel problemen mee, door zelf al jaren met de auto/motor te rijden heb ik al leren opletten en 'gevaar' te zien maar nu begint het er wat over te gaan. Deze morgen een hoogtewerker moeten ontwijken, een hoogtewerker of all things!!

Nog 2 dagen en half en ik ga in verlof, als er nu nog ene mij omver knalt dan fileer ik die met mijn fruitmesje:sop:

Ik ga al een tijdje elke dag braafjes met de fiets naar het werk. Voor een of andere reden zijn de mensen de laatste 3 weken precies minder oplettend, quasi elke dag moet ik wel een verstrooide of gehaaste automobilist/fietser/wandelaar-met-gsm/losgeslagen hond/iets ontwijken. Op zich heb ik er niet zoveel problemen mee, door zelf al jaren met de auto/motor te rijden heb ik al leren opletten en 'gevaar' te zien maar nu begint het er wat over te gaan. Deze morgen een hoogtewerker moeten ontwijken, een hoogtewerker of all things!!

Nog 2 dagen en half en ik ga in verlof, als er nu nog ene mij omver knalt dan fileer ik die met mijn fruitmesje:sop:
Stop eens om met uw zatte botten over bouwwerven te gaan rijden :unsure:

Told you so:
- zowel de populariteit van die ondingen die crescendo gaat
- alsook de beweegredenen: te weinig open natuur en rustgebieden in dit land. Oplossing? De laatste restjes natuur nog meer gaan voldroppen met huisjes waardoor er nog minder natuur en nog minder rustgebieden zijn. Nog meer drang om eraan te ontsnappen. Nog meer tiny houses. Enzovoort enzovoort. Schoolvoorbeeld van een vicieuze cirkel met sneeuwbaleffect.

Als het in Be niet gaat zal het dan wel misschien De worden, zwarte woud ofzo. Kheb het gehad met dit land soms.
Voor mij is rustig kunnen wonen essentieel geworden voor mijn gezondheid. Een chaletje niet al te heel ver, en in regel met alles (max 750km) waar ik af en toe terecht kan om tot rust te komen, zou voor mij ideaal zijn. Kwa reizen ben ik nogal beperkt de laatste jaren en het betert maar niet.

Ik vindt het best OK en goed dat er beperkingen zijn op waar je tiny houses neerploft, oa stilte gebieden en natuurgebieden. Dit was niet mijn doel anyway.

ps. langer ga ik niet uitwijden, ergernis topic ... geen woon of bouwtopic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan