Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het slechtste geval kan je toch aantonen dat je weldegelijk betaald hebt?
blijkbaar zit er een bug in de allerlaatste fase van het aankoopproces. Ik bevestigde de aankoop via mijn banking app maar dan "verdween" alles.
mijn banking app heeft nog geen betalingen geregistreerd en kaartjes verschenen evenmin in De Lijn App.

dus in het slechtste geval zou ik als zwartrijder gevat kunnen worden, ook al was dat niet de bedoeling...

Jama, zijt nu eens volledig in uw statement. Mag je ZELF uw EIGEN valies inpakken of niet?
Mogen ja en willen ook omdat ze dan toch zeker tijdig ingepakt is (ook niet veel te vroeg maar wel op tijd).
Maar het zou wel handiger zijn soms als ik het niet mocht... :laugh:

De Britse 19-jarige die die laatste penalty mistte zijn instagram comment section. Gelukkig ondertussen op twitter massaal duizenden mensen aant linken naar die instagram en aan het aansporen om overal positieve reacties te gaan plaatsen. Als je een penalty durft missen terwijl ge zwart zijt dan zijt ge plots een vuile negerslaaf die uit hun land moet verdwijnen. (letterlijke vertaling van de reacties). Hoe uw eerste reactie is om monkey emojis te gaan spammen wanneer een zwarte kerel een penalty mist.... 'k Zou zeggen "marginale britse hooligans", maar bij ons zit er ook genoeg van dat soort volk dat banaan emojis gaat sturen naar Lukaku als die niet goed genoeg speelt. Diep triest.

De wereldvreemdheid van sommigen op dit forum in topics die over loon, spaargeld of vastgoed gaan tart soms alle verbeelding.
Hoe? Gij hebt geen paar miljoen op u boekske staan ofwa?
Tja,,, verkeerde keuzes genomen in het leven he 🙃

Ik ga af en toe naar die topics om eens goed te lachen met de trollekes en flexers.
Als ik mijn hoop in de mensheid wil verliezen lees ik wat op de topics over corona.

Ik ga af en toe naar die topics om eens goed te lachen met de trollekes en flexers.
Als ik mijn hoop in de mensheid wil verliezen lees ik wat op de topics over corona.
Er zijn nog zekerheden in het leven natuurlijk. Als je een topic ziet over hoe moeilijk het is om dit of dat aan te kopen of te bereiken gaat het gegarandeerd na 1 pagina over hoe iemand dat x10 heeft, iedereen die hij kent ook, en hoe het allemaal niet moeilijk is.

Die bias zit in elke thread natuurlijk, wie geen aandelenportefeuille, eigendom, wagen, ... heeft om over op te scheppen gaat zo'n dingen niet verkondigen.

ik lees dat topic ook vaak met grote ogen.

Ik heb dat met het wat heb ik vandaag gekookt topic.
Nooit eens ene met spaghetti met ballekes of boerenworst met puree.
Nee nee, flexen met Martiaanse risotto op een bedje van Intergalactische sla of Feng Shui kip met groenten volgens de Vijf Elementen methode.

Er zijn nog zekerheden in het leven natuurlijk. Als je een topic ziet over hoe moeilijk het is om dit of dat aan te kopen of te bereiken gaat het gegarandeerd na 1 pagina over hoe iemand dat x10 heeft, iedereen die hij kent ook, en hoe het allemaal niet moeilijk is.

Die bias zit in elke thread natuurlijk, wie geen aandelenportefeuille, eigendom, wagen, ... heeft om over op te scheppen gaat zo'n dingen niet verkondigen.
Boenk erop

Nee nee, flexen met Martiaanse risotto op een bedje van Intergalactische sla of Feng Shui kip met groenten volgens de Vijf Elementen methode.
Om wa te compenseren.
Gisteren een nacho-schotel gemaakt.
Cheddar-kaassaus, wa tomaten in blokskes met ajuin, bonen platgekookt en daar de zak doritos natuur bij,,, 5 sterren ;)

De wereldvreemdheid van sommigen op dit forum in topics die over loon, spaargeld of vastgoed gaan tart soms alle verbeelding.
Het is walgelijk. Ik heb het zelf verre van slecht getroffen in dit leven (al is er ook nog veel ruimte voor verbetering), maar ik ben mij daar tenminste van bewust in plaats van in de ene thread te liggen stoefen met mijn loon, spaargeld, vastgoed of weetikveelwatnogallemaal om dan in vijf andere threads te klagen hoe ze als hardwerkende Vlamingen kapotbelast worden door de roverheid en dat het een schande is dat er niet meer over blijft van hun 6k bruto + hele rist extralegale voordelen.

Je ziet dat geflex eigenlijk in veel threads terugkomen (en niet enkel geld gerelateerd). Welk topic er ook gestart, het wordt zeer snel overgepakt door de "experts" die alles wat zij doen/vinden perfect normaal vinden.

Nog een schoon voorbeeld: ik lees af en toe wel eens in de loopthread. Komt er daar vanmorgen ene posten: "ja ik heb gisteren 50KM gelopen, maar was meer per ongeluk, niet echt gepland." Je gaat dat van hier zien dat ik daar iets ga komen vertellen over mijn miezerige 3x 5KM per week. Beschamend! 😳

in het bbq topic is het ook vooral duur vlees tegenwoordig. Als je geen Wagyu op de bbq smijt heb je niet geleefd!

Overdreven natuurlijk, maar het is wel een trend die ik volg. Het moet altijd beter/maffer/sneller/exclusiever gaan

Spijkers met koppen slaan mannen :laugh: :laugh: :laugh:

Het zal wel een persoonlijk gevoel zijn maar sinds de lockdown hebben sommigen er precies nog meer nood aan om te flexen op het internet om zichzelf te bevestigen.

Je ziet dat geflex eigenlijk in veel threads terugkomen (en niet enkel geld gerelateerd). Welk topic er ook gestart, het wordt zeer snel overgepakt door de "experts" die alles wat zij doen/vinden perfect normaal vinden.

Nog een schoon voorbeeld: ik lees af en toe wel eens in de loopthread. Komt er daar vanmorgen ene posten: "ja ik heb gisteren 50KM gelopen, maar was meer per ongeluk, niet echt gepland." Je gaat dat van hier zien dat ik daar iets ga komen vertellen over mijn miezerige 3x 5KM per week. Beschamend! 😳
Is een half uurke beatsaber per dag ook acceptabel :p

Het is walgelijk. Ik heb het zelf verre van slecht getroffen in dit leven (al is er ook nog veel ruimte voor verbetering), maar ik ben mij daar tenminste van bewust in plaats van in de ene thread te liggen stoefen met mijn loon, spaargeld, vastgoed of weetikveelwatnogallemaal om dan in vijf andere threads te klagen hoe ze als hardwerkende Vlamingen kapotbelast worden door de roverheid en dat het een schande is dat er niet meer over blijft van hun 6k bruto + hele rist extralegale voordelen.
Klagen mag van mij iedereen (we betalen ook gewoon veel belastingen), maar wanneer mensen dan hun situatie als standaard gaan nemen geeft dat wel soms tenenkrullende "inzichten".
Dé klassieker, hierboven ook al vermeld, is dat alles een keuze is. Ja, want Kenji uit de sociale wijk en Geoffrey uit de villawijk hebben zeker dezelfde mogelijkheden/opvoeding gehad. In het algemeen vind ik gewoon dat velen hier niet voldoende lijken te beseffen hoe hard ze hun twee pollekes mogen kussen met alle zaken die ze niet onder controle hebben.

Spijkers met koppen slaan mannen :laugh: :laugh: :laugh:

Het zal wel een persoonlijk gevoel zijn maar sinds de lockdown hebben sommigen er precies nog meer nood aan om te flexen op het internet om zichzelf te bevestigen.
Minder sociale contacten dus het moet ergens gebeuren zeker :) Laat ons eerlijk zijn, iedereen stoeft eens graag, ik ook, maar het valt inderdaad soms nogal op. Zo loopt er hier ook iemand rond die in elke thread alludeert naar zijn vreselijk interessant seksleven, wat mij vooral doet vermoeden dat er veel op de kin kloppen bij is. :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan