Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriend ik ben midden de 20 i don’t know what any of this means. Toen een groep 10-jarige leerlingen aan me vroeg of ik ook tiktok had zei ik ‘nee ik ben daar te oud voor’ lol ‘ah juist’ zeiden ze.

Ik ben er 38 en ik kan me keihard amuseren met wat te scrollen op Tiktok 😄

Wil ik me daarjuist parkeren, komt er plots een wicht afgereden met haar pinkers op en die wil haar parmantig op mijn plek zetten terwijl ik al aan het parkeren was.

Effe vlotjes haar spiegel eraf geknald, die zal wel 2x nadenken de volgende keer.

Ze zal me toch nooit meer herkennen, want ik zag er niet uit.. 2 nachten niet geslapen en mijn haar trok ook op niks.

Sukkel:lol:

Onlangs verjaardagsfeestje van mijn oudste (11) en de jongens gingen lasershooten (buiten). Gelukkig had de begeleider al snel door wat voor vlees hij in de kuip had en kreeg ik ook een geweer in mijn pollen geduwd. Op het eind was ik het vuilst van allemaal en ik was de enige zonder reservekleren. Das de schuld van mijn vrouw want tegen mij had ze dat niet gezegd dat dat moest 😝.

Om maar te zeggen, leeftijd is o zo relatief.

Ge kunt tegenwoordig nog geen hemd meer kopen zonder dat ze achter uw idenditeitskaart of email adres vragen :sop:

Eerste wat ik me voor de geest kan halen is iets wat ik 8 jaar geleden al ‘grow the fuck up’ vond: kerels die aan hun 30 in de overpoort in gent rondliepen om eerstejaarsstudentes te proberen te versieren. Meer creepy dan ‘grow up’ wel. Of als je voorbij t skatepark loopt en je ziet een volwassene tussen allemaal 12-jarigen skaten. Of volwassen mensen die rondlopen met t-shirts met een quote over hoe ze een ‘g’ zijn en het serieus nemen. Verder in het algemeen niks, i don’t judge want ik heb zelf ook hobby’s die anderen ‘te jong’ zouden vinden (bvb. games, pixar films). Zolang het u content maakt.
Dit is trouwens niet het vragenvuur topic! :wink:
Leuke antwoorden, so true!
Meh, let's continue!:woohoo:

Ik weet dat er idd ook volwassenen op zitten. Ik voel er zelf niet zoveel voor, maar tof!
Vraag 2: hoe vaak eindigen uw zinnen met een ironische opmerking zo op een dag?

Of als je voorbij t skatepark loopt en je ziet een volwassene tussen allemaal 12-jarigen skaten.

Ik ben zelf 33 en ga quasi wekelijks gaan skaten...Kan ik er wat aan doen dat dat volzit met 12 jarigen?

giphy.gif

Dan ken ik toch heel wat ergere dingen waarvan ik denk "grow the fuck up", mensen van +25 die duimzuigen, disneyland bezoeken alsof ze 12 jaar zijn, meer fan zijn van K3 dan hunne kleine, schrale IG/FB posts a volonté, trots verkondigen dat ze naar "de Samson & Gert show" geweest zijn, pokemontattoos laten zetten op uw 30ste...

Oftewel, hoe vaak worden mijn uitspraken die niet ironisch waren bedoeld wel zo geïnterpreteerd? :headshake:
Don't think so :)

Vraag 3: ben jij het type persoon die een neutrale gezichtshouding inneemt, maar toch opmerkingen krijgt als "waarom zo boos?"

Ik ben zelf 33 en ga quasi wekelijks gaan skaten...Kan ik er wat aan doen dat dat volzit met 12 jarigen?

Dan ken ik toch heel wat ergere dingen waarvan ik denk "grow the fuck up", mensen van +25 die duimzuigen, disneyland bezoeken alsof ze 12 jaar zijn, meer fan zijn van K3 dan hunne kleine, schrale IG/FB posts a volonté, trots verkondigen dat ze naar "de Samson & Gert show" geweest zijn, pokemontattoos laten zetten op uw 30ste...
Hahaha. Die gif is wel heel toepasselijk. Nee maar 't is ook maar wat je zelf als "grow the fuck up" interpreteert, jij vindt die dingen "erger". Je hebt volwassenen die zot zijn van pretparken en die dus dromen van disney world en dat dan weer helemaal nie kinderachtig vinden. Je hebt mensen die CoD spelen voor kinderen vinden, maar daar zitten ook keiveel volwassenen op. 't Is maar hoe je het zelf ziet. De IG/FB posts zijn zowat het normaal geworden. Samson & Gert en K3 kan ik nie direct plaatsen om dat een context te geven maar euh ja. :oink:

Ah, maar dat is het heerlijke aan ouder worden: idgaf. Tot de tweede macht. Ik hoef niet cool te zijn, ik hoef niet de eerste te zijn om nieuwe bands te ontdekken, ik kan gewoon schaamteloos mijn eighties en nineties muziek beluisteren -want Bon Jovi en Daft Punk zijn nu de golden oldies- en van de glijbaan af in het zwembad als ik daar zin in heb.

Dan ken ik toch heel wat ergere dingen waarvan ik denk "grow the fuck up", mensen van +25 die disneyland bezoeken alsof ze 12 jaar zijn, meer fan zijn van K3 dan hunne kleine, trots verkondigen dat ze naar "de Samson & Gert show" geweest zijn, pokemontattoos laten zetten op uw 30ste...
ga nog wat trukskes doen met uw skateboard jong. :eviltongue:

Hoh, leven en laten leven hé, ik bedoelde het ook niet negatief of aanvallend hoor.
Ah, maar dat is het heerlijke aan ouder worden: idgaf. Tot de tweede macht. Ik hoef niet cool te zijn, ik hoef niet de eerste te zijn om nieuwe bands te ontdekken, ik kan gewoon schaamteloos mijn eighties en nineties muziek beluisteren -want Bon Jovi en Daft Punk zijn nu de golden oldies- en van de glijbaan af in het zwembad als ik daar zin in heb.

Ik ben dan ook de coolest kid on the block in de skateparken met mijn Mortal Kombat soundtrack en men bluetooth speaker!

ga nog wat trukskes doen met uw skateboard jong. :eviltongue:
:shy::headshake:

Ge kunt tegenwoordig nog geen hemd meer kopen zonder dat ze achter uw idenditeitskaart of email adres vragen :sop:

Of uw postcode. Wat zijn ze daar nu in godsnaam mee? Is dat om dan te kunnen evalueren of er ergens anders nog een rendabele vestiging zou kunnen worden geopend?

Don't think so :)

Vraag 3: ben jij het type persoon die een neutrale gezichtshouding inneemt, maar toch opmerkingen krijgt als "waarom zo boos?"
Niet dikwijls.

Vragen aan uzelf: na hoeveel off topic berichten krijgt ge hier een warning en probeert ge hier inzicht in mijn psyche te krijgen? Moet ik me zorgen maken? :crazy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan