knight-rider
Well-known member
Wegschieten niet, serieus laten verschieten wel en als ze een zwak hart heeft ....Kunt ge daar ook uw schoonmoeder mee wegschieten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wegschieten niet, serieus laten verschieten wel en als ze een zwak hart heeft ....Kunt ge daar ook uw schoonmoeder mee wegschieten?
Die mannen zijn ook niet echt normaal, dat kanon in een afgesloten ruimte laten werken.Nu begrijp ik ook waarom
Ik kende enkel de hagelkanonnen van bij ons
Aan hun reactie te zien/horen hadden ze dat lawaai ook niet verwachtDie mannen zijn ook niet echt normaal, dat kanon in een afgesloten ruimte laten werken.
Die is goed man. Die is echt gek goed manNu begrijp ik ook waarom
Ik kende enkel de hagelkanonnen van bij ons

Wist ik niet, maar dat het hard was welDergelijke kanonnen produceren een knal van zo'n 120 tot 130 decibels op dichte afstand.
Hagelkanonnen zitten aan 140 en zelfs meer decibels.

YeshHola! De brave jongen waar je het eerder over had?
Doet me er aan denken dat ik ooit the screaming goat als ringtone had voor als er een sms binnen kwam. Dus ik gezellig bij mijn schoonouders gaan eten (allez, gezellig: tzijn vegetariers) en mijn gsm lag gewoon op tafel. Ge kunt het al raden, ineens krijg ik een sms en blijkbaar stond mijn gsm nog vollenbak. Mijn schoonmoeder is daar toen zo van verschoten dat ze geen hap meer door haar keel heeft gekregen.Wegschieten niet, serieus laten verschieten wel en als ze een zwak hart heeft ....
Aaah! En lukt het wat om je eigen twijfels en onzekerheden wat aan de kant te schuiven? Want ik denk dat het idee van "een relatie" je toch ook wel even hard beangstigt (om terug gekwetst te worden) als dat het je aantrekt?

Ik lig hier weer strike, gelukkig mag ik dat als flexitarierDoet me er aan denken dat ik ooit the screaming goat als ringtone had voor als er een sms binnen kwam. Dus ik gezellig bij mijn schoonouders gaan eten (allez, gezellig: tzijn vegetariers) en mijn gsm lag gewoon op tafel. Ge kunt het al raden, ineens krijg ik een sms en blijkbaar stond mijn gsm nog vollenbak. Mijn schoonmoeder is daar toen zo van verschoten dat ze geen hap meer door haar keel heeft gekregen.

) plus het is gewoon aangenaam knappe verschijning.Mijn ergernis is dit woord.flexitarier![]()
.Ik hoor daar weinig geit in. Eerder iemand die net op een punaise is gaan zittenIk
Doet me er aan denken dat ik ooit the screaming goat als ringtone had voor als er een sms binnen kwam. Dus ik gezellig bij mijn schoonouders gaan eten (allez, gezellig: tzijn vegetariers) en mijn gsm lag gewoon op tafel. Ge kunt het al raden, ineens krijg ik een sms en blijkbaar stond mijn gsm nog vollenbak. Mijn schoonmoeder is daar toen zo van verschoten dat ze geen hap meer door haar keel heeft gekregen.

mja, dat was in de tijd zo'n beetje de hype, dat die geit eigenlijk op een manier schreeuwde dat het ook een mens kon zijn. Waarschijnlijk ook daarmee dat m'n schoonmoeder er toen zo van verschoot.Ik hoor daar weinig geit in. Eerder iemand die net op een punaise is gaan zitten
mja, dat was in de tijd zo'n beetje de hype, dat die geit eigenlijk op een manier schreeuwde dat het ook een mens kon zijn. Waarschijnlijk ook daarmee dat m'n schoonmoeder er toen zo van verschoot.