Mulan
Well-known member
En dat is aantrekkelijk voor een vrouw want...
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is aantrekkelijk voor een vrouw want...
?Sorry!!!!Zo van die buren die hun minihaagske scheren met een haagschaar op naft waarmee ze gans de straat wakker maken.
Sport voor bejaarden jaEindelijk weer over een mannensport.
. Hoe dat je daar uren naar kan kijken. Ik vind zelfs golf nog spannender.Het gaat niet over het kijken maar over het beoefenen. Ik kijk ook enkel maar het laatste uur.Sport voor bejaarden ja. Hoe dat je daar uren naar kan kijken. Ik vind zelfs golf nog spannender.
Tjah, als gij uw benen scheren sport noemt.Je hebt over het woordje sport gelezen.
ik snap echt niet dat die voetballers zich zo blijven aanstellen, zeker niet met het feit dat het vol hangt met camera's. (allez, eigenlijk moet ik het wel snappen, want iemand heeft me ooit verteld waarom die dat doen, maar ik ben dat al lang weer vergeten).Niet zozeer de verdiende overwinning vd Italianen, maar dit;
Dit verpest echt heel het spel dat voetbal heet. Ik zou zeggen: 10 minuten vh veld indien men zo kermt vd pijn
Geef mij dus maar wielrenner. Die gasten rijden verder met gebroken vingers
Dan kan hij voor zichzelf zorgen en moeten wij ‘dat’ niet altijd doen.En dat is aantrekkelijk voor een vrouw want...?
Klopt volledig. Dit verpest echt heel die sport. Om de minuut wordt het spel wel voor iets stilgelegd.ik snap echt niet dat die voetballers zich zo blijven aanstellen, zeker niet met het feit dat het vol hangt met camera's. (allez, eigenlijk moet ik het wel snappen, want iemand heeft me ooit verteld waarom die dat doen, maar ik ben dat al lang weer vergeten).
Maar in elk geval: het is inderdaad op dat vlak een mietjessport. Als je ziet met welke wonden/breuken coureurs en andere sporters verder doen, is het echt zielig gedrag van voetballers.
"moet" jij dat anders dan wél "altijd" doen?Dan kan hij voor zichzelf zorgen en moeten wij ‘dat’ niet altijd doen.

Of een meervoudig gebroken sleutelbeen, waarna er met een stuk binnenband een bit aan het stuur wordt gebonden om zo nog te kunnen sturen. En dan nog eens vallen omdat je niet kunt remmen en je bovenarm breken, en toch nog de rit uitrijden, en die van de dag erna, en erna, en erna...Die gasten rijden verder met gebroken vingers
In the 1956 Giro d’Italia, stage 12, Fiorenzo Magni famously broke his left clavicle and still managed to finish second overall. At the hospital he refused a plaster cast and refused to abandon the Giro in the year of his announced retirement. Magni continued the race with his shoulder wrapped in an elastic bandage. To compensate for his inability to apply force with his left arm, he raced while holding a piece of rubber inner tube attached to his handlebar between his teeth for extra leverage. Since his injury prevented him from effectively braking and steering with his left hand, Magni crashed again after hitting a ditch by the road during a descent on stage 16. He fell on his already broken clavicle, breaking his humerus, after which he passed out from the pain. They put him in an ambulance, but when Magni regained his senses and realized that he was being taken to the hospital he screamed and told the driver to stop. Magni took his bike and was able to finish the stage in the peloton, which had waited for him. Of the evening that followed Magni said "I had no idea of how serious my condition was, I just knew that I was in a lot of pain but I didn't want to have X-rays that evening". Just four stages later, the infamous 20th stage of Giro '56 dawned where Luxembourg's Charly Gaul would execute his legendary mountain stage victory in Trento, haunted by snow and ice over the Costalunga, Rolle, Brocon and Bondone climbs. That day 60 people abandoned the race, and Gaul went from 16 minutes behind to winning the 1956 Giro; Magni, despite his injuries, placed second, 3 minutes and 27 seconds behind Gaul.
Roglic moet niet veel meer scheren er hangt bijna geen vel meer aan zijn linkerkant maar zit de dag erop weer de fiets op voor 7u en 230 km. Of verkleumd van de koude in de bergen zeiknat afdalen aan tegen de 100 per uur op bandjes van 28mm met enkel een helm ter bescherming. Dat zijn mannen.Tjah, als gij uw benen scheren sport noemt.
Ik geeft je gelijk wat betreft de mannensport dat wielrennen heeft.Roglic moet niet veel meer scheren er hangt bijna geen vel meer aan zijn linkerkant maar zit de dag erop weer de fiets op voor 7u en 230 km. Of verkleumd van de koude in de bergen zeiknat afdalen aan tegen de 100 per uur op bandjes van 28mm met enkel een helm ter bescherming. Dat zijn mannen.
Maar idd je voetje op het pedaal houden en draaien aan een stuurtje veilig beschut van regen en wind is veel intensiever.
Weet ik wel, ik ben hem wat aan het uitdagen.Ik geeft je gelijk wat betreft de mannensport dat wielrennen heeft.
Echter moet je toch de autosport ook niet onderschatten qua fysiek en concentratie vermogen

gewoon op een kruispunt gaan staan en kijken hoe mensen rijden.Pffff de voetbal is gedaan nu moet ik op zoek naar een andere manier om neer te kijken op het gepeupel.
Pffff de voetbal is gedaan nu moet ik op zoek naar een andere manier om neer te kijken op het gepeupel.
De supermarkt(parking) en het lokale station met parking zijn hiervoor ook geschikt.gewoon op een kruispunt gaan staan en kijken hoe mensen rijden.