Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap echt niet dat die voetballers zich zo blijven aanstellen, zeker niet met het feit dat het vol hangt met camera's. (allez, eigenlijk moet ik het wel snappen, want iemand heeft me ooit verteld waarom die dat doen, maar ik ben dat al lang weer vergeten).
Maar in elk geval: het is inderdaad op dat vlak een mietjessport. Als je ziet met welke wonden/breuken coureurs en andere sporters verder doen, is het echt zielig gedrag van voetballers.

Is vooral omdat fouten vaak niet gefloten worden door de scheids. Tenzij je je laat vallen en drama maakt. Kijk bv. naar Lukaku tegen de Portugezen. Palhinha was 'm aan het uitkleden maar Lukaku bleef z'n aanval doorzetten. Ref heeft niet gefloten, ook na de actie niet. Tja, dan moet je niet verschieten dat mindere goden zich laten vallen om die fout te laten fluiten.
 
Roglic moet niet veel meer scheren er hangt bijna geen vel meer aan zijn linkerkant maar zit de dag erop weer de fiets op voor 7u en 230 km. Of verkleumd van de koude in de bergen zeiknat afdalen aan tegen de 100 per uur op bandjes van 28mm met enkel een helm ter bescherming. Dat zijn mannen.
nough said

j/k hè wink wink
 
Is vooral omdat fouten vaak niet gefloten worden door de scheids. Tenzij je je laat vallen en drama maakt. Kijk bv. naar Lukaku tegen de Portugezen. Palhinha was 'm aan het uitkleden maar Lukaku bleef z'n aanval doorzetten. Ref heeft niet gefloten, ook na de actie niet. Tja, dan moet je niet verschieten dat mindere goden zich laten vallen om die fout te laten fluiten.
Als er een fout is, tot daaraan toe. Maar zich laten vallen terwijl er totaal niks aan de hand was, of helemaal niks gebeurd is zoals meestal gebeurd is er toch wel zwaar over.
De meeste van de janetten laat zich al vallen als er iemand vanop 5 meter naar hen wijst.
 
In de VS is er nu een relletje over Sha'Carri Richardson (100 m bij de vrouwen, wat een naam ook) omdat ze positief heeft getest op marijuana en dus niet mag meedoen aan de OS.

Uiteraard heeft een hoop idioten die nog nooit van de dopinglijst van het WADA heeft gehoord de weg naar het internet gevonden. Volgens sommigen is het ook racistisch (want marijuana nemen is gelinkt aan ras?)

Ik als sporter van het 7de knoopsgat weet dat ik geen weed moet roken of bepaalde neussprays niet zomaar mag gebruiken, maar een of andere topsprintster is nu een slachtoffer. Zucht.
 
Roglic moet niet veel meer scheren er hangt bijna geen vel meer aan zijn linkerkant maar zit de dag erop weer de fiets op voor 7u en 230 km. Of verkleumd van de koude in de bergen zeiknat afdalen aan tegen de 100 per uur op bandjes van 28mm met enkel een helm ter bescherming. Dat zijn mannen.

Maar idd je voetje op het pedaal houden en draaien aan een stuurtje veilig beschut van regen en wind is veel intensiever.
Nee, dat zijn idioten die te weinig gezond verstand hebben. Sorry maar er is een verschil tussen sporten en de idioot uithangen omdat er een hoop mensen daar geld willen voor geven om u die toeren te zien doen. :unsure:
Evolutie mijn vriend, evolutie. Waarom 2 wielen gebruiken als ge er met 4 voor kunt zorgen dat ge aan 200 per uur van die berg kan knallen.
 
Als we nu eens overeenkomen dat het idioten zijn om zo hun leven te riskeren maar dat het wel bewijst dat het geen mietjes zijn zoals de voetballers die hun eigen belachelijk maken (maar daar ruim voor worden betaald) door hun overdreven slachtoffer gedrag.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Nee, dat zijn idioten die te weinig gezond verstand hebben. Sorry maar er is een verschil tussen sporten en de idioot uithangen omdat er een hoop mensen daar geld willen voor geven om u die toeren te zien doen. :unsure:
Evolutie mijn vriend, evolutie. Waarom 2 wielen gebruiken als ge er met 4 voor kunt zorgen dat ge aan 200 per uur van die berg kan knallen.
Idioten.. Een groot deel is opgegroeid in de bergen en speelt daar al van kinds af aan mee dus die weten maar al te goed waar ze mee bezig zijn. + de controle dat die hebben over hun fiets.

De idioten zijn de toeristen die denken dat ze dat ook kunnen en ofwel met veel geluk beneden komen ofwel met een heli mogen uit het ravijn gehaald worden. Net zoals je mij in een rally kot zou steken en ik bij de derde bocht rond de boom zou plakken.

Zijn de wrc coureurs die aan 180 per uur door baantjes de breedte van net een auto vliegen dan ook idioten?

Of de F1 chauffeurs die aan 300 per uur over het circuit knallen?

Alles die met racen te maken heeft houdt een risico in en voor elk van die takken heb je cojones nodig om mee te doen aan de top.
 
En toch is t idioot dat ze niet mee mag omdat ze ne Je gesmoord heeft.
Volgens de "marijuana is een wondermiddel"-club helpt het voor herstel van spieren en ligamenten, en stilt het de pijn van intenstief trainen.
Los of dat nu klopt, vind ik het gewoon amateuristisch dat op zo'n niveau je daarop gepakt wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Nochtans als je dagelijks een dikke J smoort ga je er qua conditie niet veel voordeel uit halen denk ik.
 
Bwa ja op dat laatste ergens akkoord, super professioneel kan je t niet noemen.

Soit maakt nu niet uit als t niet mag mag het niet maar tis wel jammer dat ze hierdoor normaal (als jonge twintiger ofzo jong iig) de OS mist, imo.
 
Idioten.. Een groot deel is opgegroeid in de bergen en speelt daar al van kinds af aan mee dus die weten maar al te goed waar ze mee bezig zijn. + de controle dat die hebben over hun fiets.

De idioten zijn de toeristen
die denken dat ze dat ook kunnen en ofwel met veel geluk beneden komen ofwel met een heli mogen uit het ravijn gehaald worden. Net zoals je mij in een rally kot zou steken en ik bij de derde bocht rond de boom zou plakken.

Zijn de wrc coureurs die aan 180 per uur door baantjes de breedte van net een auto vliegen dan ook idioten?

Of de F1 chauffeurs die aan 300 per uur over het circuit knallen?

Alles die met racen te maken heeft houdt een risico in en voor elk van die takken heb je cojones nodig om mee te doen aan de top.
Daar zeg je het :evil: :evil:
Blij dat je het ook die mening hebt :evil:
 
Het probleem zit'm in de dubbele standaard. Een (biologische) man die bij de vrouwen meedoet kan perfect, maar dit kan dan weer niet.
 
Het probleem zit'm in de dubbele standaard. Een (biologische) man die bij de vrouwen meedoet kan perfect, maar dit kan dan weer niet.
Daar is ook een limiet op de testosteronconcentratie, en ik vind dat nu wel iets helemaal anders dan een (verboden) middel dat op de dopinglijst staat.
 
Het probleem zit'm in de dubbele standaard. Een (biologische) man die bij de vrouwen meedoet kan perfect, maar dit kan dan weer niet.
Nog zoiets Caster semenya die een vrouw is maar een beetje een randgeval dankzij moeder natuur ho maar, maar een nieuw zeelandse omgebouwde man kan
meedoenn in t vrouwengewichtheffen (of andersom kan ook niet zeker van).
 
Nog zoiets Caster semenya die een vrouw is maar een beetje een randgeval dankzij moeder natuur ho maar, maar een nieuw zeelandse omgebouwde man kan
meedoenn in t vrouwengewichtheffen (of andersom kan ook niet zeker van).
Die gewichtheffer heeft een testosteronconcentratie die laag genoeg is.
En ik ben daar overigens ook niet mee akkoord hoor, zie de discussie in Pol&Actua een tijd terug.

Het punt is een beetje dat regels moeten gevolgd worden wanneer ze geldig zijn. Je kan perfect vraagtekens plaatsen bij het feit dat marijuana op de dopinglijst staat of dat een vrouw, die 30+ jaar een man was die actief was in dezelfde sport (!), nu mag meedoen bij de vrouwen enkel gebaseerd op de testosteronwaarde, maar dat verandert de huidige situatie niet.
 
Laatst bewerkt:

Dat kranten zo'n artikelen achter een paywall steken. Artikelen die dienen om mensen te verwittigen zouden ze toch gewoon mogen openstellen imo. Of het moet gewoon weer clickbait zijn: dat ze dan maar doen wat ze willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan