Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fuck off met dat Belgisch weer ze, ik heb daarnet iemand met jas met pels, muts, sjaal en handschoenen zien rondlopen en ik kon het haar niet eens kwalijk nemen we zijn op minder dan tien uur van de maand juli :(

Wat? Met dit weer een jas? Muts? Sjaal?
Wat doet die dan in de winter?

Het is gvd ideaal T-shirt weer. Van mij mag het de hele zomer dit weer zijn ze. <20°, maar liefst wel droog...

ik zit toch ook wel met 2 truien aan op het werk :unsure:
die airco draait daar vollenbak recht op mijn hoofd, aangenaam is dat niet.
ik ben wel een grote fan van warm weer.

Wat? Met dit weer een jas? Muts? Sjaal?
Wat doet die dan in de winter?

Het is gvd ideaal T-shirt weer. Van mij mag het de hele zomer dit weer zijn ze. <20°, maar liefst wel droog...
T-shirt weer? Het is f*cking zomer en 15 graden en als je buiten kijkt is het zo grijs dat je instant depri bent! Dan loop jij als het vriest nog niet met een jas rond. Daar juist gaan wandelen met de hond en zelfs met een trui had ik nog niets te warm.

T-shirt weer? Het is f*cking zomer en 15 graden en als je buiten kijkt is het zo grijs dat je instant depri bent! Dan loop jij als het vriest nog niet met een jas rond. Daar juist gaan wandelen met de hond en zelfs met een trui had ik nog niets te warm.
15° is ruim voldoende voor short en tshirt.

This again. Jezus, net zoals er mensen zijn die zich goed voelen in warm weer zijn er mensen die dat hebben met koud weer. Zo simpel is het. Get over it.

Je was beter gaan lopen met jouw hond, dan had je geen kou gehad. ;)

Doet me denken aan mijn grootmoeder vroeger die was altijd bezig in de zin van '' als het warm is dan klaagt ge dat het warm is en als het koud is klaagt ge dat het koud is ''

Leek me wel altijd nogal een redelijke ''Duh'' uitspraak :unsure:

Ik draag idd enkel een jas als het vriest.. (en ik langer dan 30 minuten buiten moet zijn)

Hier was het deze namiddag 18° wat voor mij perfect is. Het grijze weer is idd minder tof, ik heb ook liever een heldere hemel.

Ik sta dikwijls aan de schoolpoort in T-shirt terwijl de helft rond mij met een jas aan staat.

Geen idee hoe dat komt, ik ben niet dik. Mijn vetpercentage is normaal. (Vorige week nog getest geweest op het werk) en ik heb geen medische aandoeningen of zo :unsure:

Ik heb het gewoon altijd warm.

Hopelijk eindelijk eens een nacht waarbij ik niet elk halfuur badend in het zweet wakker word.

Zdit: post was nog niet af..

Laatst bewerkt:
This again. Jezus, net zoals er mensen zijn die zich goed voelen in warm weer zijn er mensen die dat hebben met koud weer. Zo simpel is het. Get over it.
Goed nieuws voor zij die het graag warm hebben:

Goed nieuws voor zij die het graag warm hebben:

Niets van te merken.

Ik ga sebiets planckaerts style elektriciteit genereren (een auto laten draaien en aansluiten op een groep) voor mijn huis. Ik stel voor dat we dat allemaal doen.

Een baby dat maar niet wil slapen en continue met haar armen en benen zwiert en aan haar eigen haar trekt waardoor ze nog meer geïrriteerd raakt.
He dat is herkenbaar. Hier er nog een vieze hoest om de paar minuten er bij.

Meer zombie en dan mens geweest vandaag. Daarnet even gecrasht toen ze weer niet in slaap geraakte en ze met haar tutje begint te gooien. Na 40 minuten was mijn geduld op. Vriendin neemt dan over en dan slaapt ze binnen 2 minuten.

Dag 5 van minimum 4 uur per dag luide bladlazers en haagscharen ... ik ga verhuizen naar de fuckin noordpool
Nu dat struikgewas eens normaal groeit (door geen abnomale droogte), gaat iedereen bonkers hier in de wijk blijkbaar

Afijn zaterdag was het 8 uur aan een stuk bladblazers en 2 takt hegscharen, de 3 zaterdagen ervoor waren ook al vrij druk in de tuinen
Thuiswerkers in de week met tijd teveel of pauze ... idem.
Genoeg is genoeg ... en ik ik kan niet op reis wegens m'n gezondheid.
Waarom is fuckin alles een excessie vandaag de dag ... ??

Ah de hond van de buren krijgt een blafaavnval, 23h 15 ... 2h15 4h15... beest doesnt care... en z'n baasjes ook niet blijkbaar.

Fuck den fuckin motherfuckin boerenbuiten, te dichtbij kerk gaan wonen, should've kown!

DE NOORDPOOL! NEEN Canada ... aah neen wacht .... veel te warm
Sahara dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan