Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanaf morgen 21% BTW op alle aankopen op AliExpress. De staat graait waar ze kan (jaja EU wetgeving blabla blijft bullshit)

Fuck off met dat Belgisch weer ze, ik heb daarnet iemand met jas met pels, muts, sjaal en handschoenen zien rondlopen en ik kon het haar niet eens kwalijk nemen we zijn op minder dan tien uur van de maand juli :(
Mwehehe ik vind dat altijd grappig om zien. Net zoals @Waelvis heb ik niet snel koud. En daar staat ge dan aan de schoolpoort met uw short-tshirt-teensletsen uwe kleine af te zetten langs een mama met ne dikke jas en sjaal aan :ROFLMAO:. En die kleine heeft natuurlijk ook een trui en jaske aan, want de vrouw heeft ook koud en ik heb thuis niks te zeggen :headshake:.

He dat is herkenbaar. Hier er nog een vieze hoest om de paar minuten er bij.

Meer zombie en dan mens geweest vandaag. Daarnet even gecrasht toen ze weer niet in slaap geraakte en ze met haar tutje begint te gooien. Na 40 minuten was mijn geduld op. Vriendin neemt dan over en dan slaapt ze binnen 2 minuten.
I feel you. Iedereen zegt steeds "maar het is het allemaal waard". Nou, op die moment voel dat toch niet zo aan. Terug de baarmoeder in gvd!

Maar je krijgt er zoveel liefde van :sarcastic::unsure:
Vooral met een paar jaar vertraging! :unsure:
Om 3u39:
- mama, er ligt te veel rommel in mijn bed!
Slaapdronken Mulan: we gaan dat morgen opruimen schattie, het is nu nacht!
- maar ik vind nie net-dat-ene-doekje-tussen-de-99-andere-in-mijn-bed....
Slaapdronken Mulan beseft dat ze ofwel op moet staan om imaginaire problemen op te lossen, ofwel het komende half uur nóg imaginaire problemen zal mogen aanhoren....
Ondertussen slaapt ze terug en zit ik hier online met vlammende migraine...
Fijne vakantie allemaal! 😨😣

vanaf morgen 21% BTW op alle aankopen op AliExpress. De staat graait waar ze kan (jaja EU wetgeving blabla blijft bullshit)
En wie denk je dat er het hardst om geroepen heeft om dat te doen? Niet de 'staat' of de EU hoor.

Ik vind dit weer ook zalig.
Bij mij is het herfst > winter > lente > zomer.
Nu kan de natuur ook eens wat herstellen en wat minder water verspilt worden door mensen die het graag 30 graden hebben maar ook een mooi groen gazonneke willen :p

Vooral met een paar jaar vertraging! :unsure:
Om 3u39:
- mama, er ligt te veel rommel in mijn bed!
Slaapdronken Mulan: we gaan dat morgen opruimen schattie, het is nu nacht!
- maar ik vind nie net-dat-ene-doekje-tussen-de-99-andere-in-mijn-bed....
Slaapdronken Mulan beseft dat ze ofwel op moet staan om imaginaire problemen op te lossen, ofwel het komende half uur nóg imaginaire problemen zal mogen aanhoren....
Ondertussen slaapt ze terug en zit ik hier online met vlammende migraine...
Fijne vakantie allemaal! 😨😣
De eerste keer zegt ge dat nog lief en rustig.
De tweede keer rustig.
De derde keer is er al een lichte irritatie te merken in de stem.
En de vierde keer is het over 9000.

De eerste keer zegt ge dat nog lief en rustig.
De tweede keer rustig.
De derde keer is er al een lichte irritatie te merken in de stem.
En de vierde keer is het over 9000.
K heb ze uiteindelijk uit bed gehaald, door het raam gekeken en uitgelegd dat er nergens licht schijnt (behalve bij ons 🙄🙄) en bijna alle rolluiken nog dicht zijn, de straten nog vol geparkeerd staan, er geen auto's rijden,... Omdat het nog nacht is en iedereen nog slaapt...
Nachtelichtje aan, dikkie dik boek in haar bed en wegwezen! 😇

Bepaalde topics hier waar men in 29 zinnen zegt wat men ook in 2 zinnen kan zeggen.
Mensen met teveel tijd die zichzelf graag bezighoren zeker?

K heb ze uiteindelijk uit bed gehaald, door het raam gekeken en uitgelegd dat er nergens licht schijnt (behalve bij ons 🙄🙄) en bijna alle rolluiken nog dicht zijn, de straten nog vol geparkeerd staan, er geen auto's rijden,... Omdat het nog nacht is en iedereen nog slaapt...
Nachtelichtje aan, dikkie dik boek in haar bed en wegwezen! 😇
Amai, ik dacht dat dit een hele andere wending ging krijgen...

En wie denk je dat er het hardst om geroepen heeft om dat te doen? Niet de 'staat' of de EU hoor.

Ik heb geen conpassie met die noodkreten van handelaars over oneerlijke concurrentie. Boven 22 euro moest je gewoon btw en invoerrechten betalen. Het "probleem" zat dus bij kleine aankopen van lage waarde.

Ik had recent een paar 2n7000 transistortjes nodig. Een "lokale" handelaar in Vlaams Brabant verkoopt die dingen aan 50 eurocent per stuk. Op Ali koop ik een zak van 1000 stuks voor 22 euro. Ze kunnen de boom in

Ergernis: die voorbeeldfoto bij het artikel.
Zet uw kinderen vast op de achterbank. Laat in uw gazet verdorie niet zien dat het allemaal so nauw niet steekt precies, de anderen doen het ook, kijk maar!

Ergernis: die voorbeeldfoto bij het artikel.
Zet uw kinderen vast op de achterbank. Laat in uw gazet verdorie niet zien dat het allemaal so nauw niet steekt precies, de anderen doen het ook, kijk maar!

Aangezien er een vrouw aan het stuur zit, is dit toch duidelijk bedoeld als "zo moet het dus niét"-foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan