En de vrouw die rijdt?![]()
Aangezien er een vrouw aan het stuur zit, is dit toch duidelijk bedoeld als "zo moet het dus niét"-foto.
ooh, gulle zijt erg

vrouwen kunnen ook een aardig stukje sturen hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de vrouw die rijdt?![]()
Aangezien er een vrouw aan het stuur zit, is dit toch duidelijk bedoeld als "zo moet het dus niét"-foto.

ooh, gulle zijt erg
vrouwen kunnen ook een aardig stukje sturen hoor

Nice!Ja ok, ik geef toe dat het een flauw mopje is dat ook niet altijd klopt.
Meer zelfs, stiekem moet ik toegeven dat mijn vriendin zelfs een betere chauffeur is dan ik, al ligt dat ook wel aan het feit dat ze mug-verpleegkundige is en dus wel het nodige vlieg- en stuntwerk gewoon is door met de mug rond te vlammen in eender welke situatie.

Even serieus nu.Ergernis: die voorbeeldfoto bij het artikel.
Zet uw kinderen vast op de achterbank. Laat in uw gazet verdorie niet zien dat het allemaal so nauw niet steekt precies, de anderen doen het ook, kijk maar!
![]()
Op autovakantie? Deze verkeersregels gelden in het buitenland
Wie deze zomer op autovakantie vertrekt, moet niet alleen rekening houden met rode zones en PCR-testen, maar ook met de buitenlandse verkeersregels. Hoe snel mag je rijden in de andere Europese landen? Welke vignetten heb je nodig? Waar moet je een reddingsstrook vormen bij file? En mag je in je...www.hln.be
Bij BV's moet dat aangemoedigd worden. Hoe minder van die "zoon/dochter van" die door mijn strot geramd worden hoe beter.al dan niet met BV’s)

Bij mijn ouders is dat 3x gebeurd, waarvan 2x voor ik geboren was. Niet een speciaal huis ofzo, gewoon goed gelegen om meteen de autostrade op te zijn en weg.Ze hebben bij mijn ouders proberen in te breken
Nu ligt er niet zoveel waardevols in hun huis (tv en computer zijn +5 jaar oud) maar plezant is het toch niet.
Bij mijn ouders hebben ze vroeger ook enkele keren geprobeerd maar toen hadden we een hond en zijn ze altijd gaan lopen (hebben toen wel het raam open gekregen). Locatie van hun huis is ook ideaal met vlakbij een bos. Maar zeker geen speciaal huis en de tuin ligt vol brol die mijn pa verzamelt (het is ook zo een wilde tuin waar alles doorheen groeit) dus als inbreker zou ik dat huis zelf nooit uitkiezen precies.Bij mijn ouders is dat 3x gebeurd, waarvan 2x voor ik geboren was. Niet een speciaal huis ofzo, gewoon goed gelegen om meteen de autostrade op te zijn en weg.
Laatste keer was ik 14 of 15 en waren we allen aan zee, we hadden toen een alarmsysteem en bleek dat de amateur-inbreker eerst een venster van de verande had ingeslagen, daar niet gevonden en de grote rolluik naar het huis kreeg hij niet omhoog, waarna hij nog een venster insloeg van de berging, het alarm een deur verder afging en hij zich van de paniek aan dat glas heeft gesneden.
Dus de balans was twee vensters vervangen en een kleine vriezer die hij om binnen te kunnen van de kast had gegooid was er ook aan.
Het "ergste" vond ik je daarvan bewust zijn. Ik heb nu jaren later, in mij eigen huis, ook bij momenten een lichte angst, aangezien ik al weet wat de zwakke plek is van het huis (groot raam naar de tuin achteraan) en niet echt weet hoe het op te lossen.
Bij mijn ouders is dat 3x gebeurd, waarvan 2x voor ik geboren was. Niet een speciaal huis ofzo, gewoon goed gelegen om meteen de autostrade op te zijn en weg.
Laatste keer was ik 14 of 15 en waren we allen aan zee, we hadden toen een alarmsysteem en bleek dat de amateur-inbreker eerst een venster van de verande had ingeslagen, daar niet gevonden en de grote rolluik naar het huis kreeg hij niet omhoog, waarna hij nog een venster insloeg van de berging, het alarm een deur verder afging en hij zich van de paniek aan dat glas heeft gesneden.
Dus de balans was twee vensters vervangen en een kleine vriezer die hij om binnen te kunnen van de kast had gegooid was er ook aan.
Het "ergste" vond ik je daarvan bewust zijn. Ik heb nu jaren later, in mij eigen huis, ook bij momenten een lichte angst, aangezien ik al weet wat de zwakke plek is van het huis (groot raam naar de tuin achteraan) en niet echt weet hoe het op te lossen.

Hebt gij nu gewoon een template powerpoint slide van uw werk gepakt?

Haha nee is gewoon een afbeelding uit Google.Hebt gij nu gewoon een template powerpoint slide van uw werk gepakt?![]()
Kunde dan zo de 19e juli terug aan uw bureau gaan zitten?2 weken verlof gepakt en het gaat 2 weken kutweer zijn.
Maar de second dat ik terug aan mijn bureau ga zitten zal het terug 30 graden en zonnig zijn![]()
2 weken verlof gepakt en het gaat 2 weken kutweer zijn.
Maar de second dat ik terug aan mijn bureau ga zitten zal het terug 30 graden en zonnig zijn![]()
Kunde dan zo de 19e juli terug aan uw bureau gaan zitten?
Alvast vriendelijk bedankt.
Ideaal, want dan begint mijn verlof.

)Jij ook? Ik ben daar ook al verkeerd uitgestapt... Die dekselse sloebers van de NMBS toch, slechte signalisatie plaatsen zodat nietsvermoedende pendelaars als bij verrassing in het oord van verderf terecht komen in plaats van het ministerieIk ben eens in BXL Noord aan de verkeerde kant uitgestapt (serieus). Dus even door de Aarschotstraat gewandeld. Savonds kreeg ik een notification op gsm, in de zetel met de vriendin langs mij: Google Maps "would you like to rate your visit to..." <insert 5 prostitutie etablissementen>
Als ik dat kreeg uitgelegd, zult gij dit ook wel overleven.

Precies handig zo'n MUG-ambulance op de opritTen huize Lobmans. Oh neen, de koffiekoekskes zijn op en binnen 10 minuten sluit de supermakt! Vrouwe Lobmans springt in auto (Dukes of hazard stijl). 10 minuten later: voila zie schat, uw koekskes.