Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een baby dat maar niet wil slapen en continue met haar armen en benen zwiert en aan haar eigen haar trekt waardoor ze nog meer geïrriteerd raakt.
Nochtans, zijnde de eigenaar van het product ‘kinderen’ mag dit u niet verwonderen. ‘Kijk eens, mama en papa hebben drie uur vijsjes zitten indraaien voor jouw speelgoed werkbank!’ “Wow wat een keitoffe doos om in te kruipen” tzelfde of de kippen…hoe de natuur zich toch niet laat beïnvloeden.
Ik heb achteraan de tuin aan het nieuwe kippenhok een buitenren gemaakt voor de konijnen. Betonplaten rondom, houten frame met knaagdiergaas overgespannen. Tegels ingegraven op 30 cm diepte gelijk met de onderkant van de betonplaten zodat er niks kan uitgraven/ingraven. Binnenkot voorzien in het grote kippenhok, afgescheiden van de kippen. Lekker warm en droog. Buitenkot (ex-kippenhok) erin gezet zodat ze overdag ook daar kunnen gaan schuilen bij regen. Grasmatten erin gelegd en 14 dagen elke dag gesoigneerd met water geven zodat ze een pracht grasveld hebben om aan te knagen en in te liggen.
Wat doen die vorte beesten? we graven ons een hol en we slapen daar in: nem!
ik zou me nu normaal moeten kapotzweten in mijn motorpak, maar in plaats daarvan heb ik nog een trui nodig om me warm te houden.Fuck off met dat Belgisch weer ze, ik heb daarnet iemand met jas met pels, muts, sjaal en handschoenen zien rondlopen en ik kon het haar niet eens kwalijk nemen we zijn op minder dan tien uur van de maand juli![]()
Hey,,, Sod Off BaldrickDroevig zeikweer zeg, tis fokking juli![]()

ge weet zo al waar deze post gaat terechtkomen.Ik moet nu ook zeggen dat ik een gerust nog wel een kleine maand van dit weer kan trekken.

Er is ook nog iets anders dan "hittegolf" en "somber nat kutweer" hoor. Een zonnetje bij 22-23 graden zou al veel mensen blij maken, nu is het gewoon vervelend aan het worden. De luchtvochtigheid die er nu hangt kan je toch onmogelijk aangenaam vinden?Ik heb nog te sterke herinnering aan hoe het is om op geen enkele plaats in huis koelte te vinden. Ik hoef ook niet zonodig ander weer want tegenwoordig is ‘ander’ hier direct een zware hittegolf.
Ik heb de indruk - kan aan mijn leeftijd liggen en hoe herinneringen veranderen - dat een aangenaam zomerweertje van idd 22-25° hoe langer hoe zeldzamer is in de ‘effectieve’ zomer. Het is eerder lente of herfst dat je dit nog krijgt. Ik vind dit weer ook maar niks, doodjammer voor de kinderen maar ik heb echt de indruk dat het dan direct doorzwaait naar het andere uiterste en daar zijn de kinderen ook niks mee.Er is ook nog iets anders dan "hittegolf" en "somber nat kutweer" hoor. Een zonnetje bij 22-23 graden zou al veel mensen blij maken, nu is het gewoon vervelend aan het worden. De luchtvochtigheid die er nu hangt kan je toch onmogelijk aangenaam vinden?
Ik herinner mij uit mijn kindertijd toch nog hete jaren. Ook kwabbeljaren. Toen was er gelijk hoe wel iets te beleven, maar nu heb ik toch dat gematigde nodig. Droog, drogere lucht (longpatiënt en dit vochtig weer is afzien) en zon. Dat het in de herst en winter nat en kil is, allemaal goed, maar niet nu he. Nu mag het toch wel eens verbeteren, want dit slaat nergens op.Ik heb de indruk - kan aan mijn leeftijd liggen en hoe herinneringen veranderen - dat een aangenaam zomerweertje van idd 22-25° hoe langer hoe zeldzamer is in de ‘effectieve’ zomer. Het is eerder lente of herfst dat je dit nog krijgt. Ik vind dit weer ook maar niks, doodjammer voor de kinderen maar ik heb echt de indruk dat het dan direct doorzwaait naar het andere uiterste en daar zijn de kinderen ook niks mee.
Vandaar dat de zomer ook mijn minst favoriete seizoen is. Als het dan "goei weer" wordt, dan is het direct té. Bij mij dus lente > winter > herfst > zomerIk heb de indruk - kan aan mijn leeftijd liggen en hoe herinneringen veranderen - dat een aangenaam zomerweertje van idd 22-25° hoe langer hoe zeldzamer is in de ‘effectieve’ zomer. Het is eerder lente of herfst dat je dit nog krijgt. Ik vind dit weer ook maar niks, doodjammer voor de kinderen maar ik heb echt de indruk dat het dan direct doorzwaait naar het andere uiterste en daar zijn de kinderen ook niks mee.