Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, hebben we hier al de eerste ban ja?
unsure.gif
We have a bingo! 9lives is nog niet eens dood en begraven. Ik heb het dan op memorexxx.

Ik volg trouwens wel wat je zegt dat echte neutraliteit moeilijk is, perfect zal het nooit zijn.

Ja, als ik met 5 dingen tegelijk bezig ben dan typ ik nog al eens wat te snel. Dat klinkt dan op dat moment logisch voor mij maar als ik het dan 5 min later terug lees snap ik 't zelf ni meer 🤣
Kakken, zweten, de wc-muur afvegen met uw kakzweet, 9L checken en op BG posten?
Vergeet ik nog iets?

Ik moet nu ook wel zeggen dat, behalve zijn heel irritante manier van discussieren, ik niet meteen verwacht had dat hij plots gebanned ging worden.
Waarschuwingen en bans worden uitgedeeld op basis van transparante criteria die iedereen kan lezen, dus het is kwestie van een simpel rekensommetje te maken. Dat zou jij toch beter moeten weten dan gelijk wie? :unsure:

Zal wel een tijdelijke ban zijn. Wat mij betreft alleszins geen gemis, zulk postgedrag doet de rechtse zaak meer kwaad dan goed.
Ik mis Rafik1994, die kon ook van die debiele onzin posten maar dan aan de linkerzijde. :(

tijd om de zonnepanelen te verbranden

volgens de vreg zou ik met mijn 5kw zonnepanelen (verbruik per jaar is 4,8 kw) per jaar 860 euro moeten bijbetalen voor stroom .. wtf???
opnieuw bewijs dat belgië een apenland is

vandaag een mailke van alternate gehad dan mijn speaker set er was. dus hup er achter... Kom ik daar toe druk ik mijn order nummer in de pc daar. Rood scherm "vraag naar een medewerker". Dus ik naar een medewerker daar... ja meneer het is er nog niet... hoe het is er nog niet ? Neen, helaas... Maar ik heb wel een mail gehad dat het er was... Zal een fout zijn in het systeem -_-' zij hij... zucht en ik terug naar huis...

Das nu eens echt rot :D

Investering van 9000€ zonnepanelen die plots helemaal geen investering meer zijn maar weggesmeten geld.
Ik heb wel over het volledige plaatje pech aangezien ik ook al de digitale teller heb.
Enige troost dat ik heb is dat ik niet de enige ben.

Investering van 9000€ zonnepanelen die plots helemaal geen investering meer zijn maar weggesmeten geld.
Ik heb wel over het volledige plaatje pech aangezien ik ook al de digitale teller heb.
Enige troost dat ik heb is dat ik niet de enige ben.

don't worry, je krijgt 0.04 euro per kw die je injecteert en niet verbruikt
dus als je 1000kw injecteert krijg je per jaar de volle 40 euro ... die investering van 9000 zal je dus wel terugverdienen in 40 jaar ofzo :')

vandaag een mailke van alternate gehad dan mijn speaker set er was. dus hup er achter... Kom ik daar toe druk ik mijn order nummer in de pc daar. Rood scherm "vraag naar een medewerker". Dus ik naar een medewerker daar... ja meneer het is er nog niet... hoe het is er nog niet ? Neen, helaas... Maar ik heb wel een mail gehad dat het er was... Zal een fout zijn in het systeem -_-' zij hij... zucht en ik terug naar huis...

Das nu eens echt rot :D
Hoe kan zoiets nu een fout in het systeem zijn?
Dat is volgens mij eerder een menselijke fout (a la 'verkeerd gescand').
Ofwel is iemand anders er met uw setje vandoor :D

Hoe kan zoiets nu een fout in het systeem zijn?
Dat is volgens mij eerder een menselijke fout (a la 'verkeerd gescand').
Ofwel is iemand anders er met uw setje vandoor :D
Awel ja, iemand heeft dat fout ingegeven in het systeem. Dus staat dat fout in het systeem. Dus een fout in het systeem
unsure.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan