Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kakken, zweten, de wc-muur afvegen met uw kakzweet, 9L checken en op BG posten?Ja, als ik met 5 dingen tegelijk bezig ben dan typ ik nog al eens wat te snel. Dat klinkt dan op dat moment logisch voor mij maar als ik het dan 5 min later terug lees snap ik 't zelf ni meer![]()
Ik moet nu ook wel zeggen dat, behalve zijn heel irritante manier van discussieren, ik niet meteen verwacht had dat hij plots gebanned ging worden.Ja maar het had niets te maken met debiel postgedrag, het was gewoon een ouderwetse politieke afrekening.
Waarschuwingen en bans worden uitgedeeld op basis van transparante criteria die iedereen kan lezen, dus het is kwestie van een simpel rekensommetje te maken. Dat zou jij toch beter moeten weten dan gelijk wie?Ik moet nu ook wel zeggen dat, behalve zijn heel irritante manier van discussieren, ik niet meteen verwacht had dat hij plots gebanned ging worden.

Ja het was sneller dan verwacht, maar ik dacht nu wel dat het zover ging komen.Ik moet nu ook wel zeggen dat, behalve zijn heel irritante manier van discussieren, ik niet meteen verwacht had dat hij plots gebanned ging worden.
Post #1426.Nu weet ik nog niet wie![]()
Heeft Mac zijn weg naar het BG forum gevonden?Ik moet nu ook wel zeggen dat, behalve zijn heel irritante manier van discussieren, ik niet meteen verwacht had dat hij plots gebanned ging worden.

Oops, daar had ik over gelezen.Post #1426.
Waarom gebruikt die dan altijd rood?Loser is een Groene rakker alleszins, dat is geen geheim (hoop ik).
Omdat het een pvda'er met een moestuin is.Waarom gebruikt die dan altijd rood?

Investering van 9000€ zonnepanelen die plots helemaal geen investering meer zijn maar weggesmeten geld.
Ik heb wel over het volledige plaatje pech aangezien ik ook al de digitale teller heb.
Enige troost dat ik heb is dat ik niet de enige ben.
Daarom dar die niet neutraal is in het plantentopic. It all make sense now.Omdat het een pvda'er met een moestuin is.![]()
Hoe kan zoiets nu een fout in het systeem zijn?vandaag een mailke van alternate gehad dan mijn speaker set er was. dus hup er achter... Kom ik daar toe druk ik mijn order nummer in de pc daar. Rood scherm "vraag naar een medewerker". Dus ik naar een medewerker daar... ja meneer het is er nog niet... hoe het is er nog niet ? Neen, helaas... Maar ik heb wel een mail gehad dat het er was... Zal een fout zijn in het systeem -_-' zij hij... zucht en ik terug naar huis...
Das nu eens echt rot![]()

Awel ja, iemand heeft dat fout ingegeven in het systeem. Dus staat dat fout in het systeem. Dus een fout in het systeemHoe kan zoiets nu een fout in het systeem zijn?
Dat is volgens mij eerder een menselijke fout (a la 'verkeerd gescand').
Ofwel is iemand anders er met uw setje vandoor![]()