Je kan toch op de nickname klikken of hooveren?Lullig dat de locatie er hier niet meer bijstaat, nu heb ik dus nog geen idee waar de sneeuw ligt en waar ni en das belangrijk!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch op de nickname klikken of hooveren?Lullig dat de locatie er hier niet meer bijstaat, nu heb ik dus nog geen idee waar de sneeuw ligt en waar ni en das belangrijk!
Ik zet mijn locatie hier niet hoor, stel dat een van jullie wacko's hier eens voor mijn deur staatJe kan toch op de nickname klikken of hooveren?

Heeft het in Pairi Daiza gesneeuwd?Je kan toch op de nickname klikken of hooveren?
Heeft het in Pairi Daiza gesneeuwd?
Dan heeft niemand dat ingevuld preciesJe kan toch op de nickname klikken of hooveren?

Da komt daar wa trager (I'll show myself out)Nog altijd geen vlokske sneeuw in Hasselt te zien!
Deze kan er ook nog even bij, om de dag nog iets vreselijker te maken:![]()
Grondwettelijk Hof: geen terugdraaiende teller voor eigenaars zonnepanelen, “morgen bekijken welke opties er nog zijn”
Het Grondwettelijk Hof heeft de Vlaamse regeling rond de terugdraaiende teller vernietigd, maar niet met terugwerkende kracht. De eigenaars van zonnepanelen in Vlaanderen mogen dus niet tot vijftien jaar gebruik maken van een terugdraaiende teller. Gebruikers mogen wel de voordelen behouden die...www.hln.be
Hier was dat hetzelfde toen we onze hond hadden. Dan kwam er iemand nieuw en die had ook een hond. Eerste algemene vergadering: "ja nu gaan we moeten betalen voor een kuisvrouw want sommige mensen hebben honden...".De badkamer van mijn appartement wordt gerenoveerd. En af en toe blijft wat vuil hangen in de gemeenschappelijke gang (maar beperkt).
1 van de medebewoners, die de poetsvrouw is, is de enige die zit te klagen daarover. Want het zou meer werk voor haar zijn en het kost alle eigenaars dus meer geld zogezegd. Ze zou beter de spinnewebben eens opkuisen die al lang op dezelfde plek rondwaren.
Ga da account opzoeken.![]()
Mama krijgt via Instagram bericht dat iemand school in brand wil steken
Bij de lokale politie van de zone Demerdal - DSZ is donderdagochtend een melding binnengelopen waarin gedreigd werd brand te stichten in schoolgebouwen van KSD, meer bepaald op de campus Sint-Jan in de Peetersstraat. Het was een mama wiens kind(eren) er op school zit(ten) die het bericht...www.hln.be
Ben ik niet influencer genoeg om dit te begrijpen?Ga da account opzoeken.
Last story 4u geleden.
Hahahaha, geprankt
Nee das mijn warrige communicatie online somsBen ik niet influencer genoeg om dit te begrijpen?

Dure prank dan hopelijk, ze hebben die school moeten ontruimen.Nee das mijn warrige communicatie online soms
Ik ga dat account opzoeken en die had nog een story gepost 4u geleden met als tekst
"Hahaha, geprankt"
Als ge het nu niet snapt dan ligt het inderdaad wel aan u![]()
Ik snap het nu ook pasNee das mijn warrige communicatie online soms
Ik ga dat account opzoeken en die had nog een story gepost 4u geleden met als tekst
"Hahaha, geprankt"
Als ge het nu niet snapt dan ligt het inderdaad wel aan u![]()