Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft het in Pairi Daiza gesneeuwd?
2-D80895-B-2-BA9-43-E9-AFAF-95927-FFA8388.jpg

Advocaat Alexis Deswaef. Met zijn hoop veronderstellingen mag hij gerust op het matje geropen worden voor wat er zich gisteren in Brussel afgespeeld heeft.

hier nog steeds smeltende sneeuw. Net terug van onderhoud van de motor. Baan lag gewoon nat, maar niet glad. Maar m`n vingertoppen zijn wel op tien minuten tijd verkleumd, dus serieus kouder/vochtiger dan gisteren want dan ben ik naar A`pen gereden en dan had ik toch niet zo`n koude handen.

Deze kan er ook nog even bij, om de dag nog iets vreselijker te maken:

De badkamer van mijn appartement wordt gerenoveerd. En af en toe blijft wat vuil hangen in de gemeenschappelijke gang (maar beperkt).

1 van de medebewoners, die de poetsvrouw is, is de enige die zit te klagen daarover. Want het zou meer werk voor haar zijn en het kost alle eigenaars dus meer geld zogezegd. Ze zou beter de spinnewebben eens opkuisen die al lang op dezelfde plek rondwaren.

De badkamer van mijn appartement wordt gerenoveerd. En af en toe blijft wat vuil hangen in de gemeenschappelijke gang (maar beperkt).

1 van de medebewoners, die de poetsvrouw is, is de enige die zit te klagen daarover. Want het zou meer werk voor haar zijn en het kost alle eigenaars dus meer geld zogezegd. Ze zou beter de spinnewebben eens opkuisen die al lang op dezelfde plek rondwaren.
Hier was dat hetzelfde toen we onze hond hadden. Dan kwam er iemand nieuw en die had ook een hond. Eerste algemene vergadering: "ja nu gaan we moeten betalen voor een kuisvrouw want sommige mensen hebben honden...".

Gewoon geregeld eens de lift en ons stukje gang gestofzuigd en niets meer van gehoord. Zo'n vergaderingen zijn altijd wat awkward, 2 jaar terug was mijn vrouw erbij en kwam een nieuwe eigenaar triomfantelijk verkondigen dat het ging verhuurd worden, maar "het waren gewoon Belgen ze, geen buitenlanders."

Nee das mijn warrige communicatie online soms :p

Ik ga dat account opzoeken en die had nog een story gepost 4u geleden met als tekst

"Hahaha, geprankt"

Als ge het nu niet snapt dan ligt het inderdaad wel aan u :D
Dure prank dan hopelijk, ze hebben die school moeten ontruimen.
En een bijkomend politie onderzoek.
Flauwe, smakeloze grap imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan