Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook, zelfs mijn psychologe raadde aan om hem toch maar weer te laten groeienik heb 1x mijn baard volledig afgedaan. Das echt confronterend om uzelf niet meer te herkennen in de spiegel.

deze week was het eerder 16 -17 gradenHet is de laatste dagen rond de 22-25 graden geweest en af en toe eens regen. Veel idealer kan een zomer toch niet zijn? Liever zo dan dat het weer heet en droog wordt en ik mij schuldig moet voelen omdat ik mijn auto was.
Het is op het randje om de cv terug aan te leggen, kwenie wa gij denkt dat zomer is, maar dit alleszins niet.Het is de laatste dagen rond de 22-25 graden geweest en af en toe eens regen. Veel idealer kan een zomer toch niet zijn? Liever zo dan dat het weer heet en droog wordt en ik mij schuldig moet voelen omdat ik mijn auto was.
Hier wel, maar ik heb ook gewoon vrij dun haar denk ik. Net zoals mijn hoofdhaar staat mijn baardhaar ook recht en alle kanten op. Mijn limiet is dan ook gewoon de snor, als die mij begint te irriteren is het tijd voor de tondeuse.Wordt dat ook zachter/minder prikkend? De wederhelft had dat hier een paar weken laten staan en zowel ik als de kinderen vonden het zeer onaangenaam aanvoelen :'). Naast het jeukende gevoel, was dat voor hem toch de doorslag om hem af te doen.

Wat een ellende is Youtube toch tegenwoordig als je geen gebruik maakt van allerhande alternatieve apps/adblockers.
Elfendertig advertenties per video om u toch maar zo'n premium abo te kunnen verkopen. De langste tot nu toe een half uur lang.
En dan heb je nog die interface die meer begint mee te hebben van Tiktok/Instagram en andere onzin.
Maar de keuze ligt toch bij de creator om ads in/uit te schakelen? Waarom schiet je dan op Youtube?Idd. Soms een simpele video van maar 10 minuten die dan nog eens twee keer onderbroken wordt + de reclame in het begin.

Je kan die ads toch skippen meestal?Wat een ellende is Youtube toch tegenwoordig als je geen gebruik maakt van allerhande alternatieve apps/adblockers.
Elfendertig advertenties per video om u toch maar zo'n premium abo te kunnen verkopen. De langste tot nu toe een half uur lang.
En dan heb je nog die interface die meer begint mee te hebben van Tiktok/Instagram en andere onzin.
Maar de keuze ligt toch bij de creator om ads in/uit te schakelen? Waarom schiet je dan op Youtube?
www.forbes.com
Minder en minder, merk ik. Vroeger had je bij het begin eentje van 6 seconden, nu zijn dat er meestal 2. Of het is er eentje van 15 seconden die je ook niet kan skippen.Je kan die ads toch skippen meestal?
Maar idd. Ik stoor me er ook aan de laatste tijd
Wij kijken hier soms graag naar fail compilation of bad drivers en andere toestanden. En dan is het wel storend
Nog effe en we kunnen terug de vtm opzetten![]()
YouTube Will Now Show Ads On All Videos Even If Creators Don’t Want Them
"This ... does not entitle you to any payments," Google says.www.forbes.com
Minder en minder, merk ik. Vroeger had je bij het begin eentje van 6 seconden, nu zijn dat er meestal 2. Of het is er eentje van 15 seconden die je ook niet kan skippen.

Dit gaat enkel over kleine kanalen (<1000 subscribers)![]()
YouTube Will Now Show Ads On All Videos Even If Creators Don’t Want Them
"This ... does not entitle you to any payments," Google says.www.forbes.com
Dat is het hier nu dus ook (met de zoon). Hij trok zich weg van hem toen hij een kus wou geven op een ochtend. Tegen dat ik terug thuis was van ze af te zetten aan school was hij geschoren :').Dat mijn dochter gene kus meer wil van mij is de #1 reden dat ik mij dagelijks scheer.
Dat ik gene echte baard heb is omdat ik niet genoeg "volle" baardgroei heb.

Aaah. WarhammerZe willen hun premium pushen eh. Maar het is idd erg irritant. Soms luister ik naar een lore verhaal. Zo'n duister warhammer 40k gedoe en dan inst ineens reclame voor chips![]()
Kmag dat hier thuis ook horenDat is het hier nu dus ook (met de zoon). Hij trok zich weg van hem toen hij een kus wou geven op een ochtend. Tegen dat ik terug thuis was van ze af te zetten aan school was hij geschoren :').
Nu zegt hij tegen de papa dat het tijd is om hem te scheren als er te veel stoppels zijn![]()

Pas maar, voor je het weet ben je verslaafdAaah. Warhammer
Daar wou ik altijd eens mee beginnen. Maar ik had het meer voor de fantasy reeks. Maar om een of andere reden is de 40k populairder

Ik doelde meer op de table top games.Pas maar, voor je het weet ben je verslaafd
Binnenkort beginnen ze met hun eigen streamingdienst, dus dat zal al een stuk beter zijn.
Warhammer+
Daar valt ook iets over te zeggen ja! En daar is uiteindelijk weinig mis mee. Die moeten ook eten.Maar de keuze ligt toch bij de creator om ads in/uit te schakelen? Waarom schiet je dan op Youtube?

Tis een mix van alles wat warhammer omvat he. Je kan met die dienst ook battle reports, painting guides en lore video's volgen.Ik doelde meer op de table top games.
Ik wist niet dat de animatie ook zo populair was?