Mijn vrouw vindt mij mooier met baard, zelfs vorige lockdown toen het echt mottig, lang, en zonder model was, wou ze niet dat ik me scheerde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.
Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?

Haar het alternatief voorgeschoteld…Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?
zeggen dat ze sowieso nog een gladde kant heeftVoor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.

Wacht, zeggen dat een kussend homokoppel je misselijk maakt met hun penetrerende tongen is kritiek?Uiteraard is kritiek uiten op een homokoppel de facto gelijk aan homofobie volgens een user en slaafse mod hier. :')
Mag men überhaupt nog kritiek uiten op de holebi-gemeenschap of zijn ze een beschermde minderheid tegenwoordig? Genuinely curious.
Je bedoelt 4 pensen gered van de mishandeling?Net vier pensen weg kunnen smijten, waren dag over tijd en zat geurtje aan. Damnit en ik wou ze net klaarmaken.
Extra kruiden erop en ge ruikt/proeft het niet meerNet vier pensen weg kunnen smijten, waren dag over tijd en zat geurtje aan. Damnit en ik wou ze net klaarmaken.

Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.
simpel... wij zijn de man thuis...
Nee ik heb hier ook in het begin wat strubbelingen gehad maar dat gaat over met den tijd. Nu kan ze niet meer zonder. (ik denk ondertussen toch al 4 jaar baardmens.)
Mijn vrouw vindt mij mooier met baard, zelfs vorige lockdown toen het echt mottig, lang, en zonder model was, wou ze niet dat ik me scheerde.
.baardolie, speciale shampoo, conditioner,... maw ik draai er echt nen hele rimram in.Wordt dat ook zachter/minder prikkend? De wederhelft had dat hier een paar weken laten staan en zowel ik als de kinderen vonden het zeer onaangenaam aanvoelen :'). Naast het jeukende gevoel, was dat voor hem toch de doorslag om hem af te doen.

Dat mijn dochter gene kus meer wil van mij is de #1 reden dat ik mij dagelijks scheer.Wordt dat ook zachter/minder prikkend? De wederhelft had dat hier een paar weken laten staan en zowel ik als de kinderen vonden het zeer onaangenaam aanvoelen :'). Naast het jeukende gevoel, was dat voor hem toch de doorslag om hem af te doen.
.Hier is m'n madam ermee afgekomen.Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.

Wordt dat ook zachter/minder prikkend? De wederhelft had dat hier een paar weken laten staan en zowel ik als de kinderen vonden het zeer onaangenaam aanvoelen :'). Naast het jeukende gevoel, was dat voor hem toch de doorslag om hem af te doen.
ik heb 1x mijn baard volledig afgedaan. Das echt confronterend om uzelf niet meer te herkennen in de spiegel.Hier is m'n madam ermee afgekomen.
Ik liet hem altijd een week of 2 staan, puur uit luiheid. Tot we op een schoolfeest iemand met een langere baard zagen en m'n madam zei: "Waelvis, zou zoiets niet iets voor u zijn?".
Vanaf die dag, nu 6 jaar geleden, alles laten staan. Uitgezonderd af en toe laten bijwerken bij de barbier.
Als ik nog maar insinueer dat ik hem eens wil afdoen (nieuwsgierig hoe ik er uit zou zien zonder, eens opnieuw beginnen) zijn er hier direct 2 die kwaad worden. Vrouw en dochter...
De mijnen is nu ongeveer 2 vuisten lang en echt wel zacht. Wel met olie of balsem, anders is hij te droog.