D
Deleted member 1888
Guest
Jij mailt naar de hoofdkantoor, De colruyt filiaal krijgt de informatie vanuit de hoofdkantoor. Zij krijgen enkel info als "een collect and go klant klaagt over vergeten bonnetje, gelieve contact op te nemen met de klant". Ze weten niet precies hoe zwaar je er aan tilt, maar wel zwaar genoeg om te mailen naar de hoofdkantoor, dus nemen ze het héél au serieux(terecht ook). Mss was een rechstreekse telefoon naar de filiaal in kwestie beter geweest?Zak diepvries chocoladekoeken zat niet in mijn collect en go. Ik stuur een mail dat ze er niet bij zaten. Gewoon omdat ze een bonnetje zouden geven. Moest het geen 15km zijn dan had ik er gewoon om geweest.
Nu ik krijg een mail terug met een tegoedbon en excuses en dat dit niet de bedoeling is van collect en go. Ik antwoord dat het geen probleem is dat missen menselijk is.
Krijg ik nu juist een voice-mail bericht van de collruyt waar ik geweest ben en die jongen die het er niet in gestoken had om zich te excuseren hiervoor en dat ik gerust eens mag langs gaan dat hij zijn excuses kan aanbieden.
Wtf.. Voor een zak koeken van nog geen 3€. Die mens gaat daarvoor dan wss onder zijn voeten gekregen hebben. Had ik het geweten ik had het gewoon zo gelaten want ik voel me daar echt niet goed bij.
Pro tip: ben je blij met de hulp/service die je krijgt in de Colruyt? Let dan op de name tag van die persoon en stuur een mail naar de hoofdkantoor over de positieve ervaring en vermeld die persoon zijn/haar naam. Doet enorm veel deugd voor die mensen. Meestal krijgen ze shitty mails, de positieve ervaringen mag meer vermeld worden.

)
)