Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zak diepvries chocoladekoeken zat niet in mijn collect en go. Ik stuur een mail dat ze er niet bij zaten. Gewoon omdat ze een bonnetje zouden geven. Moest het geen 15km zijn dan had ik er gewoon om geweest.

Nu ik krijg een mail terug met een tegoedbon en excuses en dat dit niet de bedoeling is van collect en go. Ik antwoord dat het geen probleem is dat missen menselijk is.

Krijg ik nu juist een voice-mail bericht van de collruyt waar ik geweest ben en die jongen die het er niet in gestoken had om zich te excuseren hiervoor en dat ik gerust eens mag langs gaan dat hij zijn excuses kan aanbieden.

Wtf.. Voor een zak koeken van nog geen 3€. Die mens gaat daarvoor dan wss onder zijn voeten gekregen hebben. Had ik het geweten ik had het gewoon zo gelaten want ik voel me daar echt niet goed bij.
Jij mailt naar de hoofdkantoor, De colruyt filiaal krijgt de informatie vanuit de hoofdkantoor. Zij krijgen enkel info als "een collect and go klant klaagt over vergeten bonnetje, gelieve contact op te nemen met de klant". Ze weten niet precies hoe zwaar je er aan tilt, maar wel zwaar genoeg om te mailen naar de hoofdkantoor, dus nemen ze het héél au serieux(terecht ook). Mss was een rechstreekse telefoon naar de filiaal in kwestie beter geweest?

Pro tip: ben je blij met de hulp/service die je krijgt in de Colruyt? Let dan op de name tag van die persoon en stuur een mail naar de hoofdkantoor over de positieve ervaring en vermeld die persoon zijn/haar naam. Doet enorm veel deugd voor die mensen. Meestal krijgen ze shitty mails, de positieve ervaringen mag meer vermeld worden.

Jij mailt naar de hoofdkantoor, De colruyt filiaal krijgt de informatie vanuit de hoofdkantoor. Zij krijgen enkel info als "een collect and go klant klaagt over vergeten bonnetje, gelieve contact op te nemen met de klant". Ze weten niet precies hoe zwaar je er aan tilt, maar wel zwaar genoeg om te mailen naar de hoofdkantoor, dus nemen ze het héél au serieux(terecht ook). Mss was een rechstreekse telefoon naar de filiaal in kwestie beter geweest?

Pro tip: ben je blij met de hulp/service die je krijgt in de Colruyt? Let dan op de name tag van die persoon en stuur een mail naar de hoofdkantoor over de positieve ervaring en vermeld die persoon zijn/haar naam. Doet enorm veel deugd voor die mensen. Meestal krijgen ze shitty mails, de positieve ervaringen mag meer vermeld worden.
Ah nog nooit op gelet eigenlijk dat je rechtstreeks kon bellen. Bij de meeste ketens kan dit niet. Was ook geen mail trouwens, gewoon vlug een messenger bericht gestuurd.

Nuja als je in de hoofdzetel zit kun je toch ook wel redeneren dat het maar over een klein bedragje gaat. Moest dat nu iets van 40€ zijn en er zit een boze mail bij dan versta ik het nog. Maar mijn bericht was gewoon een foto van het kasticket en artikel nummer.. zat niet in mijn collect en go, kan ik daar een bonnetje voor krijgen aub?

Door uw schuld is die mens nu zijn job kwijt. Zijn vrouw gaat bij hem weg en zijn 2 kinderen moeten opgroeien in armoede, omdat hij nergens anders nog aan de bak geraakt. Hij raakt aan lagerwal en sterft aan een op het eerste zicht onschuldige valling. Maar door gebrek aan geld voor medicijnen, wordt dit toch zijn ondergang. 1 van de 2 kinderen (Randy) blijft op het rechte pad, maar de andere leert verkeerde vrienden kennen en raakt in contact met de drugs. Maar beide kinderen hebben maar 1 doel in het leven. Wraak nemen op die klootzak die hun vader gekraakt heeft en hun leven ook heeft verpest, enkel en alleen omdat meneer zijn chocoladekoeken niet had gekregen.

Op een dag ga je wakker worden, met 1 van de 2 broers die aan jouw bed staat. Hij propt een volledige zak chocoladekoeken in uw mond en terwijl gij hapt naar adem, roept hij: chocolaad dit maar eens in uw virtueel winkelkarretje, modderfokker!!!

Gelukkig is de andere broer (Fillemonder) advocaat geworden, en kan hij zonder enig probleem de andere broer vrijpleiten. En ze leefden nog lang en gelukkig!

Ooit zal dit verfilmd worden in: straight_six, from airfryer to diepvrieschocoladekoek, a Beyond Gaming story.
Het ziet er wel een beetje een serial killer uit. Moest hij samen staan met @TooChé dan durfde ik niet passeren.

Jupla, weer anderhalf uur kostbare weekendtijd kwijt aan die pcr-zever.

weekendwerk onbezoldigd.
Das nu op een maand tijd dat ik 2 keer 12 dagen non stop ga werken.... i need a holiday!

Reeds 30° hierbinnen, een echte rotte nachtmerrie waar geen ontwaken uit mogelijk is.
En de wet die niks voorschrijft qua maximum temperatuur voor een woning.
Rot strontleven, geen andere woorden voor.
Géén nood, als het straks een hittegolf is met temperaturen buiten van 40+ graden en het is in uw woning 34 graden op de gewone thermometer (of warmer) en je bent verplicht tot thuiswerk, dan mag je een dag betaald verlof nemen. (of langer)

te-warm-om-te-werken

Géén nood, als het straks een hittegolf is met temperaturen buiten van 40+ graden en het is in uw woning 34 graden op de gewone thermometer (of warmer) en je bent verplicht tot thuiswerk, dan mag je een dag betaald verlof nemen. (of langer)

te-warm-om-te-werken
Ge moet dat wel meten met een speciale thermometer, en die waarden vallen wel al eens tegen. :p

Ge moet dat wel meten met een speciale thermometer, en die waarden vallen wel al eens tegen. :p
Soort werkVoorbeeldWerkbelastingMax WBGT-waarde
Licht of zeer licht werkSecretariaatswerk of handenarbeid aan een tafelTot 234 watt29

29 graden WBGT + 5 graden correctie = +-34 graden op ne gewone thermometer. Dat scheelt gemiddeld inderdaad een 5-tal graden hé ;)
Als de luchtvochtigheid lager is dan 100% dan kan dit zelfs 31-32 graden zijn.

Dus bij 34 graden op de gewone thermometer kan je gewoon het aannemelijk maken dat het TE warm is hé.

Ik woon in een straat met allemaal rijhuizen, nauwelijks garages.
Helaas mag je slechts aan 1 kant parkeren. Gemiddelde gevelbreedte zal net geen 5 meter zijn van de huizen, gemiddeld 2 auto's per woning, ik moet er waarschijnlijk geen tekeningetje bij maken hoe leuk het hier soms is om een plekje te vinden?
Momenteel staan er aan "mijn" stukje van de straat 12 auto's waarvan dus maar 2 (!) van bewoners, al de rest bezoekers... Waarvan al 5 auto's aan bezoek hier 2 huizen verder, lekker sociaal... 🙄
En letterlijk 60m verderop is er dus een school waar ze kunnen gaan parkeren he, zodat bewoners met kinderen, boodschappen, stapproblemen,.. Wél aan hun eigen huis zouden kunnen staan. 👿

Ik zal het me alvast niet beklagen dat ik na de verhuis een eigen garage én oprit voor 2 auto's zal hebben!

Helaas mag je slechts aan 1 kant parkeren. Gemiddelde gevelbreedte zal net geen 5 meter zijn van de huizen, gemiddeld 2 auto's per woning, ik moet er waarschijnlijk geen tekeningetje bij maken hoe leuk het hier soms is om een plekje te vinden?
Momenteel staan er aan "mijn" stukje van de straat 12 auto's waarvan dus maar 2 (!) van bewoners, al de rest bezoekers... Waarvan al 5 auto's aan bezoek hier 2 huizen verder, lekker sociaal... 🙄
En letterlijk 60m verderop is er dus een school waar ze kunnen gaan parkeren he, zodat bewoners met kinderen, boodschappen, stapproblemen,.. Wél aan hun eigen huis zouden kunnen staan. 👿

Ik zal het me alvast niet beklagen dat ik na de verhuis een eigen garage én oprit voor 2 auto's zal hebben!
Ach, weer zo'n fermettevlaming :unsure:

Daarom huur ik dus een parkeerplaats. Wel 1.5km verwijderd van ons appartement helaas. :sop:

We gingen normaal gezellig met 4 uit eten op restaurant vanavond, ik keek er eigenlijk wel naar uit, maar manlief moest zo nodig voor de 3de dag op rij ziek zijn, en ligt een hele dag plat met koorts. :S
Uiteraard met de nodige “ik lig op sterven”-kreunen en smeekbedes om de nodige verzorging te vragen.

Enfin nee, hij was echt slecht vandaag dus terecht afgezegd. :tongue:

Daarom huur ik dus een parkeerplaats. Wel 1.5km verwijderd van ons appartement helaas. :sop:
Ik had ook een huurgarage 60m verderop, tot mijn ex, zoals de rest van de buren die er huren, besloot die vol rommel te proppen (al hebben 3 van de 12 buren een garage om rommel én een moto in te proppen ter hunner verdediging 😁)

2de huren is geen optie, er zijn 60 garages én een wachtlijst waarvan gemiddeld 1 plaatsje per jaar vrij komt :unsure:

Ik had ook een huurgarage 60m verderop, tot mijn ex, zoals de rest van de buren die er huren, besloot die vol rommel te proppen (al hebben 3 van de 12 buren een garage om rommel én een moto in te proppen ter hunner verdediging 😁)
Ik heb een garage bijgemetst aan mijn huis. Helemaal zelf gedaan, om mijn auto kunnen in te zetten. Denk je dat die daar al 1 dag heeft ingestaan? :unsure: ze staat er ondertussen bijna 5 jaar. Rommelkot.

Ik heb een garage bijgemetst aan mijn huis. Helemaal zelf gedaan, om mijn auto kunnen in te zetten. Denk je dat die daar al 1 dag heeft ingestaan? :unsure: ze staat er ondertussen bijna 5 jaar. Rommelkot.
Mijn garage was 4j een garage vooraleer de ex er bij kwam, ik heb alle vertrouwen in mijn capaciteiten om mijn garage als garage te behouden (en een auto van slechts 3m65 lang is ook wel handig daarvoor 🤪)

Ik ken uw pijn. Woonde in centrum Leuven 1.5j zonder garage. Leuven is zo'n stad dat haar centrum kapot maakt door belachelijke verkeerswijzigingen en het te veel verwijderen van parkeerplaatsen. I.p.v. plaatsen te voorzien die enkel voor bewoners zijn zoals ze in Aalst bv. doen. Neen. Gewoon verwijderen😒

Ondertussen zijn we daar gelukkig weg en hebben we nu wel plaats genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan