Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier meermaals gezegd en tijdig gemeld hier, dat ik morgen tussen 13u en 15u even weg moet. Dat was OK. Vandaag ne mail: Meeting van 12u30 tem 13u en die is zogezegd verplicht te volgen. En dan erachter sorry het ging niet anders ..

Ik heb droogjes "declined".

Hier meermaals gezegd en tijdig gemeld hier, dat ik morgen tussen 13u en 15u even weg moet. Dat was OK. Vandaag ne mail: Meeting van 12u30 tem 13u en die is zogezegd verplicht te volgen. En dan erachter sorry het ging niet anders ..

Ik heb droogjes "declined".

Dan is er toch geen probleem?

Mensen die meetings laten uitlopen met extra vragen die eigenlijk niks met topic te maken hebben moeten spontaan een aarsverzakking tot aan hun enkels krijgen dat zelfs doctor pol het ni meer gefixed krijgt.

Ik heb godverdomme honger, get on with it. Goesting om die zoom hier dicht te knallen, ben toch de host...
18:45 nog een meeting? Meetings na half 5 accepteer ik niet meer

Half 8 heb ik kunnen eten :|
Hier pusht de werkgever werkdagen van 7,6u maar ze gaan er van uit dat je toch langer werkt.
Ik stop (met timer) na 7u en 36min, zonder pardon. Ze zeggen dat we de user te veel in de watten leggen, awel dan moeten dringende zaken maar wachten zal ik die paraplu eens open trekken.. eens kijken hoelang het dan nog mag duren ^^

18:45 nog een meeting? Meetings na half 5 accepteer ik niet meer
Mijn agenda staat geblokkeerd vanaf 16u. Uitzonderlijk accepteer ik wel eens vergadering na dit uur, maar meestal niet hoor. Onze "core uren" zijn 9u30-11u30 en 14u-16u, dus daar kan niemand iets van zeggen.

De politiek correctheid die toch wel echt de spuigaten uitloopt.

waarmee ge hopelijk wilt zeggen dat het vroeger toch plezanter was.
ik heb nu nog nooit het in mijne kop gehad als ik deze film bekijk van: yes, da is nu eens ne film waar ze de vrouwen goed onderdrukken.
en die film speelt zich af ik de jaren ‘50. Nogal normaal dat er toen weinig of geen zwarten op een middelbare school zaten.
Tell me more, tell me more!
Did she put up a fight?

Alles verbieden (cancel culture) is belachelijk, maar idealiter wordt er wel eens stilgestaan bij het verschil tussen toen en nu.
Het begint idd ziekelijk te worden. Wat is het volgende? The Godfather in de ban omdat er geen Afro-Amerikanen of Aziaten in de Italiaanse maffia zitten ten tijde van 1940 en '50?
Garantie vijf twitterberichten.
Dat is het nieuwe nieuws: Zoek u een paar twitter-berichten en maak daar dan van "mensen vinden dat..." of "alle fans van X vinden dat... "
Ter info; maar dit is dus een hoax.
Uit een artikel van de standaard over alt-right:
Vorige week nog publiceerde Het Nieuwsblad een artikel over zogenaamde ‘grote ophef’ over Grease. De film zou ‘te wit, homofoob en vrouwonvriendelijk’ zijn volgens ‘generatie woke’. In realiteit was de ophef gebaseerd op een vijftal tweets die later een parodie bleken. Het artikel werd offline gehaald, maar de lezer bleef opnieuw achter met het gevoel dat zijn cultuur wordt afgenomen, waar extreemrechtse politici handig op inspelen.

Misschien inderdaad eens twee keer nadenken voor je conclusies trekt uit een artikel waar de bronvermelding 'Twitter' is. Het is niet helemaal onschuldig. ;)

Hier ook gene sneeuw ze.
Allee, dat hoeft nu ook niet, want moet straks de baan op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan