Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn er volop mee bezig! Beterschap op komst.Elke keer ik het forum hier open denk ik even dat mijn smartphone scherm een rij pixels mist![]()
Kan niet wachten op de huisshtijl, echt sjiek joh.We zijn er volop mee bezig! Beterschap op komst.
Hey nieuwtjeWTF vandaag ben ik ineens een new member.
Dat vindt ik al helemaal niet meer fijn.
Hoe komt dit ineens,gisteren zag ik alles v op 9 lives er nog bij staan.

Jawel, maar enkel via de link die ik gepost heb.Azo.
Alles ging toch mee overgaan.u itrader score enzo.dat ziet ge dus niet meer bij u naam staan dan.
Vertaling:Die achterlijke tragische site en app v carrefour.besteld ge iets in de app ,geen thuislevering mogelijk enkel op site,gaat ge naar de site .is het niet te vinden,of verdwijnt t uit u winkelmand zonder reden.
Kiest ge dan voor winkelafhaling,veranderen de verzendkosten in service kosten.
Wat een gedoe daar,kunt ge even goed gewoon naar daar gaan en het zo mee nemen.
Die achterlijke tragische site en app van Carrefour. Bestel je iets in de app, dan is er geen thuislevering mogelijk. Thuislevering is enkel mogelijk op hun website, ga je naar de website, dan is het artikel niet te vinden of verdwijnt het uit uw winkelmand zonder reden.
Kies je dan voor winkelafhaling, dan veranderen de verzendkosten in servicekosten.
Wat een gedoe daar, op deze manier kan je even goed gewoon naar daar gaan en het zo meenemen.
Je moet eerst slagen voor een spellingtest.WTF vandaag ben ik ineens een new member.
Dat vindt ik al helemaal niet meer fijn.
Hoe komt dit ineens,gisteren zag ik alles v op 9 lives er nog bij staan.
Kannen nie alemaal zo geleert zijn als jouw.Je moet eerst slagen voor een spellingtest.
Genk doet dat al 30 jaar. Jaja die Genkenaars waren hun tijd vooruit.

Om te antwoorden op jouw vraag: ja.Bestaat er een mogelijkheid om mijn schermafbeelding van 9 lives ergens op te slaan.en hier te gebruiken.
Wilt gij aub spaties na uw leestekens (punten, komma's) zetten? Ik krijg er hoofdpijn van.Bestaat er een mogelijkheid om mijn schermafbeelding van 9 lives ergens op te slaan.en hier te gebruiken.