Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 consultancy bureau's die me dezelfde functie aanbieden bij 'een bedrijf dat support nodig heeft voor hun covid-dossier'.
Er moet een serieuse premie uitstaan :rolleyes:

niemand is wit vanbinnen.

michelin_man.jpg

Vroeger werden zulke figuren als acid gekloot en kletsen verkocht tot ze ofwel normaal deden of zich afzonderden van de wereld.

De wereld is beginnen afglijden toen vrouwen stemrecht gekregen hebben.

Die achterlijke tragische site en app v carrefour.besteld ge iets in de app ,geen thuislevering mogelijk enkel op site,gaat ge naar de site .is het niet te vinden,of verdwijnt t uit u winkelmand zonder reden.
Kiest ge dan voor winkelafhaling,veranderen de verzendkosten in service kosten.
Wat een gedoe daar,kunt ge even goed gewoon naar daar gaan en het zo mee nemen.

WTF vandaag ben ik ineens een new member.
Dat vindt ik al helemaal niet meer fijn.
Hoe komt dit ineens,gisteren zag ik alles v op 9 lives er nog bij staan.

Azo.
Alles ging toch mee overgaan.u itrader score enzo.dat ziet ge dus niet meer bij u naam staan dan.moet ge dan altijd in het profiel v een persoon gaan kijken?

Azo.
Alles ging toch mee overgaan.u itrader score enzo.dat ziet ge dus niet meer bij u naam staan dan.
Jawel, maar enkel via de link die ik gepost heb.
Staat idd niet meer gewoon onder uw naam, en voor itrader is nu een ander systeem gebruikt.
Heb wel gehoord dat dit mss nog kan veranderen.

Die achterlijke tragische site en app v carrefour.besteld ge iets in de app ,geen thuislevering mogelijk enkel op site,gaat ge naar de site .is het niet te vinden,of verdwijnt t uit u winkelmand zonder reden.
Kiest ge dan voor winkelafhaling,veranderen de verzendkosten in service kosten.
Wat een gedoe daar,kunt ge even goed gewoon naar daar gaan en het zo mee nemen.
Vertaling:
Die achterlijke tragische site en app van Carrefour. Bestel je iets in de app, dan is er geen thuislevering mogelijk. Thuislevering is enkel mogelijk op hun website, ga je naar de website, dan is het artikel niet te vinden of verdwijnt het uit uw winkelmand zonder reden.
Kies je dan voor winkelafhaling, dan veranderen de verzendkosten in servicekosten.
Wat een gedoe daar, op deze manier kan je even goed gewoon naar daar gaan en het zo meenemen.

Gemeente die meer dan jaar duwt en trekt over bouwaanvraag bij mijn schoonfamilie na aankoop van een nieuwe woning. Nu de vergunning er eindelijk ligt krijgen ze een tax van 1300 euro voor leegstand.. ongelofelijk!

Bestaat er een mogelijkheid om mijn schermafbeelding van 9 lives ergens op te slaan.en hier te gebruiken.
Wilt gij aub spaties na uw leestekens (punten, komma's) zetten? Ik krijg er hoofdpijn van.

Uw schermafbeelding (aka avatar) kunt ge normaal gezien gewoon opslaan (rechtermuisklik -> afbeelding opslaan als).
En dan kunt ge die hier gewoon uploaden in uw profiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan