Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je nu zo spreken ongeacht van waar je bent? Hoe kun je nu naar zoiets kijken/luisteren?Acid op Stubru. Wa nen debiel.
Hoe kan je als west vlaming zo spreken?
Idd.Die praat bewust zo afaik.
Zodat niemand hem nog verstaat. Da's nog eens iemand die opkomt tegen discriminatie!Idd.
Veel Nederlandse volgers van hem die kloegen dat ze hem niet verstonden.
Daardoor heeft hij dit "taaltje" uitgevonden.
Idd. Ik heb hem zelfs opgezocht omdat ik dacht dat het een marrokaanse Hollander was ofzo.Acid op Stubru. Wa nen debiel.
Ik denk dan altijd dat die los op het bot steken.Ge kunt tegenwoordig niet meer naar het nieuws kijken zonder dat ze 100 keer een spuit in nen arm ploffen. Liefst met 20 close ups en vanuit 30 verschillende hoeken.
Ne mens zou der een fobie van krijgen![]()

Doet me denken aan van die gastjes in Gent die met een Turks of Marokkaans acccent spreken terwijl ze gewoon Jan en Piet noemen bij wijze van spreken.Idd. Ik heb hem zelfs opgezocht omdat ik dacht dat het een marrokaanse Hollander was ofzo.
Dat zijn dus de YouTubers dat ik echt een een klets zou willen geven tot ze weer normaal praten. Wtf eigenlijk.. En dat is dan een voorbeeld voor de jeugd. Mooi voorbeeld als je wilt dat we hier binnen 20 jaar allemaal praten als een spast.
Wollah!Doet me denken aan van die gastjes in Gent die met een Turks of Marokkaans acccent spreken terwijl ze gewoon Jan en Piet noemen bij wijze van spreken.
Ewa drer...Wollah!
FTFYEwa drerrie

Genk doet dat al 30 jaar. Jaja die Genkenaars waren hun tijd vooruit.Doet me denken aan van die gastjes in Gent die met een Turks of Marokkaans acccent spreken terwijl ze gewoon Jan en Piet noemen bij wijze van spreken.
Had al van hem gehoord maar nooit gezien.Acid op Stubru. Wa nen debiel.
Wollah!
Dieje is zo wit als ne witte twix.Had al van hem gehoord maar nooit gezien.
Is dat geene marokkaan dan? Klonk toch zoiets.
Zijn die niet bruin vanbinnen?Dieje is zo wit als ne witte twix.
niemand is wit vanbinnen.Zijn die niet bruin vanbinnen?